Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Borec na tds motory???
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9
- Registrován: pon 31.10.2011 01:00
Zhanam borca čo sa fakt rozumie do tds motorov.Potrebujem radu.V bmw neporadili ani diagnostika nič nezistila motor ok,čerpadlo ok,hlavny vstrek ok,žhavenie ok,eger ok,turbo ok,podavacie ok,vstreky udajene ok,nove filtry nadrž stale plna vyčistena,elektronicku zavadu žiadnu neukazalo a diagnostikovali v bmw servise.čerpadlo po repase rozvody udajne ok,predvstrek ok.Záhada za tepla niekedy zle štartjue.Sksim inu naftu omw teraz davam agip a iba po natankovani na agipke mi to robi.dokial som na omw tankoval pohoda 1x za mesiac zle štartovalo.ranne štarty ok ale nie čiste kedy akoale chytne hned.myslel som či štarter nema male otačka ale toči sa i zda ok a je aj nova baterka 100ah
ten startér je hodně důležitej-ted jsem to řešil na 530d-sice to točilo ale jak to nedostane patřičnej šmrnc tak ty starty jsou delší...U mě se protáčel pastorek a po výměně startéru se startování zlepšilo o sto procent....Jinak repasované čerpadlo neni výhra-vlastní zkušenost u TDS
pravda je že to startovalo ale OK...Jinak je tam ještě hafo věcí,třeba Řídící vstřik nebo čidlo teploty vody pro ŘJ-což může způsobovat občasné špatné starty...


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
jak píšou klucy!
šel bych po startéru(hlavně kotva,uhlíky, vynutí) musí to točit pořádně rychle a né točit, taky je velkej rozdíl v baterkách startovací proudy psané a skutečné. S vartou mi to točí ještě o 10% víc.
Repase čerpadla proběhla jak?Špatné teplé starty většinou ukazují na problém s vysokotlakým pístkem.
šel bych po startéru(hlavně kotva,uhlíky, vynutí) musí to točit pořádně rychle a né točit, taky je velkej rozdíl v baterkách startovací proudy psané a skutečné. S vartou mi to točí ještě o 10% víc.
Repase čerpadla proběhla jak?Špatné teplé starty většinou ukazují na problém s vysokotlakým pístkem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Stejné problémy má i koncern VW na TDIčkách s rotačním čerpadlem.
Od roku 2000 se montují rychlejší startéry s 11ti zubovým pastorkem (místo 10ti zubového) a tento problém téměř vymizel, ale stav opotřebení vysokotlaké hlavy s pístkem má na teplé starty taky velký vliv a taky je velký rozdíl ve viskozitě studeného a teplého paliva.
Určitě zkusit zvednout startovací otáčky (repase startéru, pořádný AKU atd.)
Od roku 2000 se montují rychlejší startéry s 11ti zubovým pastorkem (místo 10ti zubového) a tento problém téměř vymizel, ale stav opotřebení vysokotlaké hlavy s pístkem má na teplé starty taky velký vliv a taky je velký rozdíl ve viskozitě studeného a teplého paliva.
Určitě zkusit zvednout startovací otáčky (repase startéru, pořádný AKU atd.)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Andre2 píše:Stejné problémy má i koncern VW na TDIčkách s rotačním čerpadlem.
Od roku 2000 se montují rychlejší startéry s 11ti zubovým pastorkem (místo 10ti zubového) a tento problém téměř vymizel, ale stav opotřebení vysokotlaké hlavy s pístkem má na teplé starty taky velký vliv a taky je velký rozdíl ve viskozitě studeného a teplého paliva.
Určitě zkusit zvednout startovací otáčky (repase startéru, pořádný AKU atd.)
určitě 100% souhlasím, pořádný aku bych potrhl je velký rozdíl mezi novou Vartou a obyč novou baterkou, startovací proudy mohou mít psané stejné,ale Varta točí jednoznačně rychleji
