Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Borec na tds motory???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
marek-popcak
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: pon 31.10.2011 01:00

#1 Příspěvek od marek-popcak »

Zhanam borca čo sa fakt rozumie do tds motorov.Potrebujem radu.V bmw neporadili ani diagnostika nič nezistila motor ok,čerpadlo ok,hlavny vstrek ok,žhavenie ok,eger ok,turbo ok,podavacie ok,vstreky udajene ok,nove filtry nadrž stale plna vyčistena,elektronicku zavadu žiadnu neukazalo a diagnostikovali v bmw servise.čerpadlo po repase rozvody udajne ok,predvstrek ok.Záhada za tepla niekedy zle štartjue.Sksim inu naftu omw teraz davam agip a iba po natankovani na agipke mi to robi.dokial som na omw tankoval pohoda 1x za mesiac zle štartovalo.ranne štarty ok ale nie čiste kedy akoale chytne hned.myslel som či štarter nema male otačka ale toči sa i zda ok a je aj nova baterka 100ah
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#2 Příspěvek od Tompo »

hoj, čerpadlo jsi nechal repasovat Ty nebo někso před Tebou řikal, že je repaslé? Startér udělá taky hrozně moc, dle čeho soudíš, je zcela ok? Je třeba ho vyndat a zkontrolovat uhlíky a hlavně kotva je u těchto startérů problém. Teď jsem to dělal na svém a rozdíl je prasecký.
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#3 Příspěvek od bibikuba »

ten startér je hodně důležitej-ted jsem to řešil na 530d-sice to točilo ale jak to nedostane patřičnej šmrnc tak ty starty jsou delší...U mě se protáčel pastorek a po výměně startéru se startování zlepšilo o sto procent....Jinak repasované čerpadlo neni výhra-vlastní zkušenost u TDS :? :? pravda je že to startovalo ale OK...Jinak je tam ještě hafo věcí,třeba Řídící vstřik nebo čidlo teploty vody pro ŘJ-což může způsobovat občasné špatné starty...
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

jak píšou klucy!
šel bych po startéru(hlavně kotva,uhlíky, vynutí) musí to točit pořádně rychle a né točit, taky je velkej rozdíl v baterkách startovací proudy psané a skutečné. S vartou mi to točí ještě o 10% víc.
Repase čerpadla proběhla jak?Špatné teplé starty většinou ukazují na problém s vysokotlakým pístkem.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#5 Příspěvek od Misanek »

S vysokotlakým pístkem? To si teda nejsem moc jistý. Delšíma startama za tepla se spíš z pravidla projevuje vadná elektronická regulační hlava čerpadla, ne? Pokud by byl vydřený pístek, tak to bude blbě chytat i za studena
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

jak se to ohřeje tak ten pístek netěsní a nenatlačí hned dostatečné množství nafty až po protočení se to zlepší, špatná regulační hlava houpe nebo škube
Andre2
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: sob 15.10.2011 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou

#7 Příspěvek od Andre2 »

Stejné problémy má i koncern VW na TDIčkách s rotačním čerpadlem.
Od roku 2000 se montují rychlejší startéry s 11ti zubovým pastorkem (místo 10ti zubového) a tento problém téměř vymizel, ale stav opotřebení vysokotlaké hlavy s pístkem má na teplé starty taky velký vliv a taky je velký rozdíl ve viskozitě studeného a teplého paliva.

Určitě zkusit zvednout startovací otáčky (repase startéru, pořádný AKU atd.)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

Andre2 píše:Stejné problémy má i koncern VW na TDIčkách s rotačním čerpadlem.
Od roku 2000 se montují rychlejší startéry s 11ti zubovým pastorkem (místo 10ti zubového) a tento problém téměř vymizel, ale stav opotřebení vysokotlaké hlavy s pístkem má na teplé starty taky velký vliv a taky je velký rozdíl ve viskozitě studeného a teplého paliva.

Určitě zkusit zvednout startovací otáčky (repase startéru, pořádný AKU atd.)

určitě 100% souhlasím, pořádný aku bych potrhl je velký rozdíl mezi novou Vartou a obyč novou baterkou, startovací proudy mohou mít psané stejné,ale Varta točí jednoznačně rychleji :wink:
standa67
Registrovaný
Příspěvky: 16
Registrován: pon 27.09.2010 00:00

#9 Příspěvek od standa67 »

jak píšou kluci, je to el. hlava čerpadla, tu nikdo nerepasuje ani to nejde a spodek ti přetěsní a řeknou ti ,že je zrepasovaný čerpadlo.
Taky jsem to řešil a vyřešilo to jedno relé a je po problému. Starterem to rozhodně nebude to by jsi i za studena měl problém.
Odpovědět