Stránka 1 z 2

Napsal: ned 06.05.2012 18:03
od magyar
Ahoj, hľadám a nenachádzam, tak by som sa rád spýtal na nasledujúce veci:

1. Akú rezervu vozíte so sebou ak máte origo rozdielne rozmery pneu vpredu a vzadu? Vpredu mám 235/40 R18 a vzadu 265/35 R18. V kufri momentálne vozím origo rezervu k sade na ktorej mi strýko René doviezol auto, s celoročnými pneu 235/45 R17, ale si vravím čo na to diferák, keby nebodaj zadné koleso dostalo defekt a ja nemám nič iné na nasadenie než tá rezerva? Pred bramborou som mal štyrkolu a tam sa nesmel dávať iny rozmer kvôli medzinápravovému a aj nápravovému diferenciálu, tak predpokladám že nejaké obmedzenie bude aj tu, v knihe k autu som ale nič nenašiel... Myslím tým samo zámenu R18 za tú R17 rezervu...

2. Problém s vodným stlpcom som tu prečítal v pár threadoch, ale nenašiel som čo konkrétne použiť na zalepenie. Máte nejaký typ na konkrétny silikón?

3. Vedeli by ste doporučiť slušnú firmu na vyčistenie klimatizácie v Prahe a okolí? Už ma nebaví vysvetľovať občasným spolujazdcom že som si fakt neusral :D

Ďakujem,

Kristian

Napsal: ned 06.05.2012 18:43
od berkelay
add 1/
průměr kola s pneu 235/45 R17 je 643mm

průměr kola s pneu 265/35 R18 je 642mm

průměr kola s pneu 235/40 R18 je 645mm

já myslím, že rozdíl 1mm v případě zadních kol diferák vůbec nepozná :-) V podstatě, kolo je stále stejně velké, ať už se jedná o 18 nebo 17", jen výška bočnice pneu se mění. Samozřejmě, musí se dodržet předepsaný rozměr pneu.

Napsal: ned 06.05.2012 22:15
od magyar
Tak prvý dotaz asi vyriešený, ďakujem :)

Napsal: pon 07.05.2012 09:59
od StepanMatl
3) Loni jsem narazil na čištění klimatizací vedle benzínky ve Vestci (u Jesenice), chtěli za to tehdy 4 stovky (nějaká akce) a výsledek slušný, smrad zmizel :)

Napsal: úte 08.05.2012 10:20
od magyar
StepanMatl píše:3) Loni jsem narazil na čištění klimatizací vedle benzínky ve Vestci (u Jesenice), chtěli za to tehdy 4 stovky (nějaká akce) a výsledek slušný, smrad zmizel :)


O cenu mi ani tak neide, než o výsledok :) ale ďakujem, mrknem na nich ;)

Napsal: sob 22.12.2012 00:48
od Batler
Nemá někdo na E39 kola 235/50 R18 ? je to možný tam narvat ?

Napsal: sob 22.12.2012 10:00
od Martem
Batler píše:Nemá někdo na E39 kola 235/50 R18 ? je to možný tam narvat ?



Jezdil jsem v létě 245/45R18 a v pohodě. Pohodlné a řekl bych že to vypadá i lépe

Napsal: sob 22.12.2012 12:42
od Batler
Hmm chtěl jsem udělat takovej kompromis, aby to bylo pohodlné, dobře to vypadalo a zároveň to trochu drželo stopu a dosáhl i menší spotřeby.

A ten rozměr 235/50 R18 se mi zamlouvá nejvíc. Akorát mě děsí to že v techničáku je 265/35 R18 tak aby to tam dostal protože 35 a 50 je celkem rozdíl :D což vzadu by se to snad zkouslo ale vpředu aby to mohlo zatáčet. :idea:

Napsal: sob 22.12.2012 15:01
od jozin7
Taky mam jeden dotaz,ohlede e39 a to,kolik ma motor otacek pri rychlosti 160km h.Myslim model 530d,v sestikvaltu.At tady nezakladam nove vlakno.

Napsal: sob 22.12.2012 20:15
od jaradaf
To se snad nikdy nedavalo do e39(530d) 6kvalt :twisted: asi tam mas prevodovku z e46 :D. Jen by me zajimalo z ceho tam mas kardan? Neni ta almara o kousek delsi?

Napsal: sob 22.12.2012 22:17
od jozin7
Ja nemam e39.Myslel jsem ze ten automat ma 6kvaltu.takze kolik toci otacek asi pri 160kmh 530d?Jen tak me to zajima.

Napsal: ned 23.12.2012 10:51
od 540david
6Q mají pouze 535, 540 a M5. Jinak 540i na 2tis. jede 115Km/h. Jinak automat je 5q ale je to dle druhu skříně. Např. 5HP30, kterou jsem měl v 540iA točila na 2tis. 118Km/h.

Napsal: ned 23.12.2012 12:59
od cajoch
automat 530da točí pod tři tisíce při stošedesáti na pětku, přesně to teď nezměřím....

Napsal: čtv 28.02.2013 12:12
od magyar
Ďalší dotaz na majiteľov E39, pri sklopení spätných zrkadiel sa mi vodičovo zrkadlo nedoklopí úplne ako spolujazdcovo. Normálne to asi nebude :lol:

Nestretol sa s tým niekto náhodou, čo môže byť v čudu?

Napsal: čtv 28.02.2013 12:27
od LukesE39
Je to normální

Napsal: čtv 28.02.2013 12:28
od magyar
LukesE39 píše:Je to normální


To vážne? :D

Napsal: čtv 28.02.2013 12:38
od Hanz
- zrcatka, promazani=zadna zmena, tak to neresim
- klimatizace, staci ji vypinat 2-3min pred dlouhodobym chcipnutim auta, aby se odparil veskery kondenzat, jinak se situace bude opakovat... delam to u vsech aut s klimou a NIKDY jsem ji nemusel cistit, nic nesmrdi...
par lidi co znam si dokazou vyrobit parfem "le Cafilerca" u noveho auta za jedno leto :wink:

Napsal: čtv 28.02.2013 12:39
od LukesE39
No tak já nevím, ale vidíš že na mým je to tak. Mimo to, zrcátka jsou tvarově jinčí, ne? Proto třeba u některých aut nejde zaměnit zrcátko z anglána (myslím zrcátko, ne jenom sklo)...

Napsal: čtv 28.02.2013 16:01
od magyar
LukesE39 píše:No tak já nevím, ale vidíš že na mým je to tak. Mimo to, zrcátka jsou tvarově jinčí, ne? Proto třeba u některých aut nejde zaměnit zrcátko z anglána (myslím zrcátko, ne jenom sklo)...


Jj keď si to tam písal som nevidel ešte fotky, pripadá mi to vtipné :D Ale tak nechám to byť no, keď je to normálne... vďaka :)

Napsal: čtv 28.02.2013 16:04
od magyar
Hanz píše:- klimatizace, staci ji vypinat 2-3min pred dlouhodobym chcipnutim auta, aby se odparil veskery kondenzat, jinak se situace bude opakovat...


No v predošlom aute som tento problém nemal. Tu to už poslednú dobu tiež nie je tragické, ale z času na čas sa to objaví, tak neviem či tomu pomôže toto, keď už ten problém je prítomný (i keď sporadicky) :roll: