Stránka 1 z 2
Napsal: ned 06.05.2012 18:03
od magyar
Ahoj, hľadám a nenachádzam, tak by som sa rád spýtal na nasledujúce veci:
1. Akú rezervu vozíte so sebou ak máte origo rozdielne rozmery pneu vpredu a vzadu? Vpredu mám 235/40 R18 a vzadu 265/35 R18. V kufri momentálne vozím origo rezervu k sade na ktorej mi strýko René doviezol auto, s celoročnými pneu 235/45 R17, ale si vravím čo na to diferák, keby nebodaj zadné koleso dostalo defekt a ja nemám nič iné na nasadenie než tá rezerva? Pred bramborou som mal štyrkolu a tam sa nesmel dávať iny rozmer kvôli medzinápravovému a aj nápravovému diferenciálu, tak predpokladám že nejaké obmedzenie bude aj tu, v knihe k autu som ale nič nenašiel... Myslím tým samo zámenu R18 za tú R17 rezervu...
2. Problém s vodným stlpcom som tu prečítal v pár threadoch, ale nenašiel som čo konkrétne použiť na zalepenie. Máte nejaký typ na konkrétny silikón?
3. Vedeli by ste doporučiť slušnú firmu na vyčistenie klimatizácie v Prahe a okolí? Už ma nebaví vysvetľovať občasným spolujazdcom že som si fakt neusral
Ďakujem,
Kristian
Napsal: ned 06.05.2012 18:43
od berkelay
add 1/
průměr kola s pneu 235/45 R17 je 643mm
průměr kola s pneu 265/35 R18 je 642mm
průměr kola s pneu 235/40 R18 je 645mm
já myslím, že rozdíl 1mm v případě zadních kol diferák vůbec nepozná

V podstatě, kolo je stále stejně velké, ať už se jedná o 18 nebo 17", jen výška bočnice pneu se mění. Samozřejmě, musí se dodržet předepsaný rozměr pneu.
Napsal: ned 06.05.2012 22:15
od magyar
Tak prvý dotaz asi vyriešený, ďakujem

Napsal: pon 07.05.2012 09:59
od StepanMatl
3) Loni jsem narazil na čištění klimatizací vedle benzínky ve Vestci (u Jesenice), chtěli za to tehdy 4 stovky (nějaká akce) a výsledek slušný, smrad zmizel

Napsal: úte 08.05.2012 10:20
od magyar
StepanMatl píše:3) Loni jsem narazil na čištění klimatizací vedle benzínky ve Vestci (u Jesenice), chtěli za to tehdy 4 stovky (nějaká akce) a výsledek slušný, smrad zmizel

O cenu mi ani tak neide, než o výsledok

ale ďakujem, mrknem na nich

Napsal: sob 22.12.2012 00:48
od Batler
Nemá někdo na E39 kola 235/50 R18 ? je to možný tam narvat ?
Napsal: sob 22.12.2012 10:00
od Martem
Batler píše:Nemá někdo na E39 kola 235/50 R18 ? je to možný tam narvat ?
Jezdil jsem v létě 245/45R18 a v pohodě. Pohodlné a řekl bych že to vypadá i lépe
Napsal: sob 22.12.2012 12:42
od Batler
Hmm chtěl jsem udělat takovej kompromis, aby to bylo pohodlné, dobře to vypadalo a zároveň to trochu drželo stopu a dosáhl i menší spotřeby.
A ten rozměr 235/50 R18 se mi zamlouvá nejvíc. Akorát mě děsí to že v techničáku je 265/35 R18 tak aby to tam dostal protože 35 a 50 je celkem rozdíl

což vzadu by se to snad zkouslo ale vpředu aby to mohlo zatáčet.

Napsal: sob 22.12.2012 15:01
od jozin7
Taky mam jeden dotaz,ohlede e39 a to,kolik ma motor otacek pri rychlosti 160km h.Myslim model 530d,v sestikvaltu.At tady nezakladam nove vlakno.
Napsal: sob 22.12.2012 20:15
od jaradaf
To se snad nikdy nedavalo do e39(530d) 6kvalt

asi tam mas prevodovku z e46

. Jen by me zajimalo z ceho tam mas kardan? Neni ta almara o kousek delsi?
Napsal: sob 22.12.2012 22:17
od jozin7
Ja nemam e39.Myslel jsem ze ten automat ma 6kvaltu.takze kolik toci otacek asi pri 160kmh 530d?Jen tak me to zajima.
Napsal: ned 23.12.2012 10:51
od 540david
6Q mají pouze 535, 540 a M5. Jinak 540i na 2tis. jede 115Km/h. Jinak automat je 5q ale je to dle druhu skříně. Např. 5HP30, kterou jsem měl v 540iA točila na 2tis. 118Km/h.
Napsal: ned 23.12.2012 12:59
od cajoch
automat 530da točí pod tři tisíce při stošedesáti na pětku, přesně to teď nezměřím....
Napsal: čtv 28.02.2013 12:12
od magyar
Ďalší dotaz na majiteľov E39, pri sklopení spätných zrkadiel sa mi vodičovo zrkadlo nedoklopí úplne ako spolujazdcovo. Normálne to asi nebude
Nestretol sa s tým niekto náhodou, čo môže byť v čudu?
Napsal: čtv 28.02.2013 12:27
od LukesE39
Je to normální
Napsal: čtv 28.02.2013 12:28
od magyar
LukesE39 píše:Je to normální
To vážne?

Napsal: čtv 28.02.2013 12:38
od Hanz
- zrcatka, promazani=zadna zmena, tak to neresim
- klimatizace, staci ji vypinat 2-3min pred dlouhodobym chcipnutim auta, aby se odparil veskery kondenzat, jinak se situace bude opakovat... delam to u vsech aut s klimou a NIKDY jsem ji nemusel cistit, nic nesmrdi...
par lidi co znam si dokazou vyrobit parfem "le Cafilerca" u noveho auta za jedno leto

Napsal: čtv 28.02.2013 12:39
od LukesE39
No tak já nevím, ale vidíš že na mým je to tak. Mimo to, zrcátka jsou tvarově jinčí, ne? Proto třeba u některých aut nejde zaměnit zrcátko z anglána (myslím zrcátko, ne jenom sklo)...
Napsal: čtv 28.02.2013 16:01
od magyar
LukesE39 píše:No tak já nevím, ale vidíš že na mým je to tak. Mimo to, zrcátka jsou tvarově jinčí, ne? Proto třeba u některých aut nejde zaměnit zrcátko z anglána (myslím zrcátko, ne jenom sklo)...
Jj keď si to tam písal som nevidel ešte fotky, pripadá mi to vtipné

Ale tak nechám to byť no, keď je to normálne... vďaka

Napsal: čtv 28.02.2013 16:04
od magyar
Hanz píše:- klimatizace, staci ji vypinat 2-3min pred dlouhodobym chcipnutim auta, aby se odparil veskery kondenzat, jinak se situace bude opakovat...
No v predošlom aute som tento problém nemal. Tu to už poslednú dobu tiež nie je tragické, ale z času na čas sa to objaví, tak neviem či tomu pomôže toto, keď už ten problém je prítomný (i keď sporadicky)
