Osobně jsem cca před měsícem koupil 530d tourning 142kw 2002 poctivé tři kila namotano.
při koupi koukni jak je ohmatanej moc volant a jak prošlapanej tapec napodlaze u pedálů, když to budeš kupovat od soukromé osoby a sejdete se u něj doma a ne na benzíně tak to značí že by to nemusel být žadnej podvodník
už jsem měnil
- zadní tlumiče 3300,- kayaba ( přední mě čekaji do podzima myslím)
- uložení zadní napravy 4x silentblok 4000,- mayle
- termostat 900,- ( mam jen jeden, automaty a některé manualy maji 2, co jsem se tak dočetl)
- Všechny filty + olej 5000,-
- přední ložísko 1800,- mayle
- budeš muset mrknout na vyřivé klapky a dát je prič jestli tam budou, já neměl
dále mě napodzim čeká, zadni brzdy cca 3500,-
Práce nepočítam dělal jsem si to sám.
Dál jsem si udělal radost a koupil repliky m5 kol a letnaky dalších 13 000,-
1. pokavad dotoho chceš začít lejt naftu od jezedaků tak si připrav šupy na střiky a myslím časem komplet sestavu vedeni paliva

. kámoš doma vaří měřo ( olej z fritáku ) passat b4 na to jede ale do brambory bych to nelil.
2. spojka na tu bych se zaměřil aby jsi nemusel hned pulit
3. Rozvody neřešíš, máme řetez
4. turbo, čerpadlo, vodní pumpa a ost o tom zatím moc nevím pač mi to šlape jak má tak to neřeším
5.Audi ani zadarmo to už radši oktavu nebo passat )u všech na koko přední náprava, když ji vyměníš a dáš druho výrobu, vydrží tí to max rok
6.osobně jsem do nedavna vlastnil E32 730i 1992 3kila km na krku, lpg do sání ( najel jsem něco málo přez 100 tis a absolutně bez problému, dokavad to do mě nenapresovala ženská

)
kdybych sehnal za stejný šupy E39 528i nevahal bych a napalil plyn s teriodní nádrží
Závěrem: at koupiš co chceš stejně se na tom něco vysere, je to jen spotřebák ale BMW je srdcovka
