Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Volonobezny ventil 540i manul e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
flexa
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20.09.2009 00:00

#1 Příspěvek od flexa »

Nevite nekdo na kolik vyjde vymena volnobezneho ventilu a jak dlouho to trva? Auto je jak s astma nema to vykon a ten ventil mi vyhodila diag.Pripadne kontakt na nekoho
Diky
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od noname »

VV vyměníš sám za 5 minut, horší je to s pořízením nového a kupovat starou jebku též nemusí přinést kýžený výsledek...
flexa
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20.09.2009 00:00

#3 Příspěvek od flexa »

ted jsem se dival na diagnostiku je mozne ze by to bylo nejakym ventilem prepinani sani?? Nebo tak neco jak slozita je vymena u tohohle??

Diky
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od noname »

Možné to je, počkej do konce týdne a řeknu ti výsledek, jestli má volnoběžný ventil vliv na vykon, správný chod motoru i ve vyších otáčkách, (nad 2500 ot) ale myslím že má. Výměnu zvládneš sám, je to tadyk tento bazmek ze předu na motoru, stříbrný váleček napojený do sání a vede k němu 3 pinový konektor: (když jej hlasí už i diag, jeho vyčištění zřejmě nic nezmení)


http://www.google.com/imgres?hl=cs&gbv= ... x=81&ty=79


Ještě napiš, co ti ten motor přesně a kdy dělá
flexa
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20.09.2009 00:00

#5 Příspěvek od flexa »

Tak dal jsem to jeste jednou na diag. ale jinde protoze to mi rekl mechanik a ja mu neveril. Napsala presne "Chybna funkce-ventil prepinani saciho potrubi " ???? tak ted nevim. Otacky moc nekolisaji nekdy to je takove ne ciste a sametove treba na krizovatce ale nemel jsem V8 jeste tak nevim ale nema to ten vykon je to takove jak udusene na ty kone by to melo jet jinka. Tata ma 330 a to je pila. Musim hodne slapat na plyn aby to jelo :(

Diky
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od noname »

odkud jsi ? to by mělo být ono, kod chyby nemáš ? volnoběžák ani tak nehoupe, jako že blbě staví otáčky, někdy máš 500 někdy 700 ale stálé a při ohřívání motoru, jakmile se má snížit sicení po modrém poli teploměru a v polovině volnoběh zakolísá, či se zvýší otáčky namísto aby se snížily...
flexa
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20.09.2009 00:00

#7 Příspěvek od flexa »

Jsem od Vsetina. Takze volnobezak by mel byt dobry ale nejaky ten jiny ventil spatny :( nemam cod chyby :(

Diky
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od noname »

dořešíme to večer, ten volnoběžák nevylučuj, to co jsem napsal, je jen jeden přiklad, může se to projevovat i jiank je to "elektronika" :wink:
flexa
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20.09.2009 00:00

#9 Příspěvek od flexa »

Dobra tedy ale doufam ze ten volnobezak bude dobry:)

Diky moc zatim
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od noname »

hele, ono to fakt bude ten ventil, když ti jej píše diag, zkus někoho z okolí, kdo by ti jej půjčil, tenhle ventil má dost aut, jinak je to těžko odhadovat, tenhle motor, když se vzepře, tak někdy pořádně potrápí, problémy z volnoběhem způsobují ve vetšině případu netěsnosti - membrána sání, těsnění mezi sáním a hlavou, těsnění vstřikovací lišty, podtlakové hadičky obecně, volnoběžný ventil, jak jsem psal často měni otáčky trvaleji a motor se při rozjezdech chová váhavě.
Jestli máš to auto chvilku, tak každému kdo si tohle pořídí doporučuji přetěsnit komplet vrch a vyměnit membránu, pokud to před tebou nikdo neudělal, je to otázka času kdy to začne. Další velmi častý problém s volnoběhem a celkově chodem motoru byvají cívky a vstřikovače, ale to dokáže odhalit dobrá diag. Vždycky mě rozesměje udávaný nájezd u takového auta s timhle motorem, jako třeba 180 nebo 220 jako zahradkářská felicie, z motoru chčije olej, hadice a kable jsou styřelé, když koknete dovnitř, všude jsou usazeniny jako po topení polským uhlím... a na servisce, která konči v roce 2000 je nájezd 190tkm po roce a půl používaní... :roll: To, že se ti zdá, že auto nejede vuči 330 je i lehce jinou charakteristikou obou motoru, ta 4,4 od 4tis ot už s výkonem stagnuje a není tak točivá, ale každopádně když je vše v cajku, jede uplně jinou ligu, che to udělat základní servis - výmeny všeho spotřebáku na motoru a kolem něj a uvidíš jak ožije :wink:
flexa
Registrovaný
Příspěvky: 63
Registrován: ned 20.09.2009 00:00

#11 Příspěvek od flexa »

Jejee to jsi me moc nepotesil :( ono to presne pise "ventil prepinani saciho potrubi"ale nevim ten kod :( mam to chvilku a nemyslim si ze tam bylo neco delane, ma to servisku nemeckou ale nevim.
540david
Registrovaný
Příspěvky: 748
Registrován: stř 24.10.2007 00:00

#12 Příspěvek od 540david »

co se týká srovnání s 330i, tak tu musíš vypráskat jako nic!! V8 je trošku míň divočejší, ale to je jen pocit.. ;-)
Odpovědět