Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Volonobezny ventil 540i manul e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Možné to je, počkej do konce týdne a řeknu ti výsledek, jestli má volnoběžný ventil vliv na vykon, správný chod motoru i ve vyších otáčkách, (nad 2500 ot) ale myslím že má. Výměnu zvládneš sám, je to tadyk tento bazmek ze předu na motoru, stříbrný váleček napojený do sání a vede k němu 3 pinový konektor: (když jej hlasí už i diag, jeho vyčištění zřejmě nic nezmení)
http://www.google.com/imgres?hl=cs&gbv= ... x=81&ty=79
Ještě napiš, co ti ten motor přesně a kdy dělá
http://www.google.com/imgres?hl=cs&gbv= ... x=81&ty=79
Ještě napiš, co ti ten motor přesně a kdy dělá
Tak dal jsem to jeste jednou na diag. ale jinde protoze to mi rekl mechanik a ja mu neveril. Napsala presne "Chybna funkce-ventil prepinani saciho potrubi " ???? tak ted nevim. Otacky moc nekolisaji nekdy to je takove ne ciste a sametove treba na krizovatce ale nemel jsem V8 jeste tak nevim ale nema to ten vykon je to takove jak udusene na ty kone by to melo jet jinka. Tata ma 330 a to je pila. Musim hodne slapat na plyn aby to jelo
Diky

Diky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 534
- Registrován: sob 12.05.2007 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
hele, ono to fakt bude ten ventil, když ti jej píše diag, zkus někoho z okolí, kdo by ti jej půjčil, tenhle ventil má dost aut, jinak je to těžko odhadovat, tenhle motor, když se vzepře, tak někdy pořádně potrápí, problémy z volnoběhem způsobují ve vetšině případu netěsnosti - membrána sání, těsnění mezi sáním a hlavou, těsnění vstřikovací lišty, podtlakové hadičky obecně, volnoběžný ventil, jak jsem psal často měni otáčky trvaleji a motor se při rozjezdech chová váhavě.
Jestli máš to auto chvilku, tak každému kdo si tohle pořídí doporučuji přetěsnit komplet vrch a vyměnit membránu, pokud to před tebou nikdo neudělal, je to otázka času kdy to začne. Další velmi častý problém s volnoběhem a celkově chodem motoru byvají cívky a vstřikovače, ale to dokáže odhalit dobrá diag. Vždycky mě rozesměje udávaný nájezd u takového auta s timhle motorem, jako třeba 180 nebo 220 jako zahradkářská felicie, z motoru chčije olej, hadice a kable jsou styřelé, když koknete dovnitř, všude jsou usazeniny jako po topení polským uhlím... a na servisce, která konči v roce 2000 je nájezd 190tkm po roce a půl používaní...
To, že se ti zdá, že auto nejede vuči 330 je i lehce jinou charakteristikou obou motoru, ta 4,4 od 4tis ot už s výkonem stagnuje a není tak točivá, ale každopádně když je vše v cajku, jede uplně jinou ligu, che to udělat základní servis - výmeny všeho spotřebáku na motoru a kolem něj a uvidíš jak ožije 
Jestli máš to auto chvilku, tak každému kdo si tohle pořídí doporučuji přetěsnit komplet vrch a vyměnit membránu, pokud to před tebou nikdo neudělal, je to otázka času kdy to začne. Další velmi častý problém s volnoběhem a celkově chodem motoru byvají cívky a vstřikovače, ale to dokáže odhalit dobrá diag. Vždycky mě rozesměje udávaný nájezd u takového auta s timhle motorem, jako třeba 180 nebo 220 jako zahradkářská felicie, z motoru chčije olej, hadice a kable jsou styřelé, když koknete dovnitř, všude jsou usazeniny jako po topení polským uhlím... a na servisce, která konči v roce 2000 je nájezd 190tkm po roce a půl používaní...

