Takže jsem si sehnal jiné řízení, které se nezdálo úplně 100%, ale říkal jsem si, že si ho případně dám dohromady než to dám na auto.
Ale... myslím si, že když bude E39ka na zvedáku (budou vyvěšená kola) a pořádně se vezme za kolo (hlavně pravá strana), tak bude "vůle" cítit u všech, protože tam nejsou pevná pouzdra,ale hřeben je tlačen přes pružinu a silonový půlměsíc na pastorek, tzn že když se vezme větší silou za hřeben tak se ta pružina přemůže a zdá se že hřeben má velkou vůli.
Vyšrouboval jsem matici pod kterou je ten půlměsíc, vyndal jsem ho, vše řádně vyčistil (původní vazelína byla pěkně špinavá a ztvrdlá) a namazal vazelínou která byla v balení u nových prachovek. Tu matici pak s citem dotáhnul aby měla pružina řádné předpětí ale nešlo točit moc ztuha.
Nakonec jsem sice namontoval to druhé řízení, ale asi to nebylo nutné. A i u něj po montáži má pravé vyvěšené kolo docela vůli (když se za něj vezme větší silou)
Akce na cca 2,5hod, musí se vyvěsit motor a vyndat držáky motoru.
Zdá se, že občasné cvakání přez nerovnosti už definitivně vymizelo a možná že jde teď točit o něco lehčeji (ale jestli to nebude spíš placebo efekt

)