Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E34: cukani pri akceleraci

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rakeesh
Registrovaný
Příspěvky: 340
Registrován: ned 19.08.2007 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3405

#1 Příspěvek od rakeesh »

E34 M50B25
Kdyz prudceji zrychluju, vzdycky mezi 2-3tisicema otacek auto tak divne zaskube a dal zrychluje normalne jak ma.. dela to na vsechny kvalty, ale u nizsich je to vic znatelny.. nevite, co to muze bejt?

Novej olej, novy filtry, svicky..

jsem z toho nervozni, ceka me dlouha cesta.. diky!
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od KKKuba »

potenciometr škrtící klapky, popř možná i váha vzduchu řekl bych...
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#3 Příspěvek od DestinyE34 »

Něco podobného mi dělala Lambda,při akceleraci i běžné jízdě do 4.tis.ot mi jemě přidával a ubíral plyn. Bylo to vidět na aktuální spotřebě-na ručičce.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

#4 Příspěvek od Filozof »

Asi bych zkusil vytáhnout váhu vzduchu - očistil ji sprejem na brzdové kotouče. Ten je dobrej očistí a nezanechá film ale sám se odpaří.
Mrkni se na ni.

Jinak klasika svíčky,filtry, atd. Kdysi jsem řešil stejnej problém a mám stejné auto 525i E34 M50B25.

Tehdy jsem měnil i palivový filtr a lambdu ve výfuku která vykazovala špatné čísla.

Takže těžko říci co pomohlo protože jsem toho vyměnil hodně co bylo potřeba v udržbě auto dělalo ještě další problémy.
Tohle je aspon tak namátkou co si vzpomínám.
Odpovědět