Dobrý den,
Možná že se to tady už řešilo a tak se předem omlouvám, že to tady zakládam..
Problém: nefunguje mi vrtule od klimy - dneska jsem doplnil klimu a vyměnil filtry a nevsiml sem si předtim že mi nespina vrtule od klimy..
Dotaz: kde je problem nebo jak ho odstranit na pojistky jsem se dival a nevim presne pod kterym cislem jsou ale jak jsem se dival tak byly dobre..
- někde jsem se doćetl dneska že může byt spatny kontakt nekde u toho ventilaktoru.
Muže mi někdo nastinit postup jenom kde to tam najdu, nebo kde to tam je umistene at na tom nestravim pul dne
Děkuji moccc
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
BMW e39 rv.1996 523i klima vrtule - nefunguje
Pojistky by měly být 3 a jsou v pojistkové skříňce pod přihrádkou spolujezdce.
Dále jsou tuším 2 relé v motorovém prostoru
Pojistky 7 20 22
Pokud budou pojistky ok, je potřeba prověřit elektrickou vrtuli, která je u chladiče. Vrtule je 3rychlostní. Kousek od té vrtule je konektor, ten je potřeba rozpojit a zkusit větrák roztočit natvrdo z baterky. Jsou tam 4 kabely. 3 živé a jedna kostra. Pokud se točí jen na nejrychlejší rychlost, jsou v háji odpory, kterými se ovládá. Může se točit třeba jen na 2. rychlost a 3. nejrychlejší a na tu nejpomalejší třeba ne, apod.
Dále jsou tuším 2 relé v motorovém prostoru
Pojistky 7 20 22
Pokud budou pojistky ok, je potřeba prověřit elektrickou vrtuli, která je u chladiče. Vrtule je 3rychlostní. Kousek od té vrtule je konektor, ten je potřeba rozpojit a zkusit větrák roztočit natvrdo z baterky. Jsou tam 4 kabely. 3 živé a jedna kostra. Pokud se točí jen na nejrychlejší rychlost, jsou v háji odpory, kterými se ovládá. Může se točit třeba jen na 2. rychlost a 3. nejrychlejší a na tu nejpomalejší třeba ne, apod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
trochu sem napisu jelikoz sem to onehdy resil u stejneho auta (roku)...
ja mel v haji jeden odpor a uhliky v motoru uz nepobíraly...
vydný odpor sem řešil tak že sem překlenul vadný odpor drátem a vrtule točila hned na tu 2 rychlost......
uhlíky tak že sem to rozebral vyčistil komutátor jemnym šmirglem napružil pružinky na uhlíky a když to po složení běhalo dobře, bodově zavařil zpět víčko motoru...
oprava za děkuju a šlo to ten den......
varianta 2 je odpory v BMW nové pokud bude v háji motůrek jen celá sahara za nemalý peníze
ja mel v haji jeden odpor a uhliky v motoru uz nepobíraly...
vydný odpor sem řešil tak že sem překlenul vadný odpor drátem a vrtule točila hned na tu 2 rychlost......
uhlíky tak že sem to rozebral vyčistil komutátor jemnym šmirglem napružil pružinky na uhlíky a když to po složení běhalo dobře, bodově zavařil zpět víčko motoru...
oprava za děkuju a šlo to ten den......
varianta 2 je odpory v BMW nové pokud bude v háji motůrek jen celá sahara za nemalý peníze
