Dobrý den,
Možná že se to tady už řešilo a tak se předem omlouvám, že to tady zakládam..
Problém: nefunguje mi vrtule od klimy - dneska jsem doplnil klimu a vyměnil filtry a nevsiml sem si předtim že mi nespina vrtule od klimy..
Dotaz: kde je problem nebo jak ho odstranit na pojistky jsem se dival a nevim presne pod kterym cislem jsou ale jak jsem se dival tak byly dobre..
- někde jsem se doćetl dneska že může byt spatny kontakt nekde u toho ventilaktoru.
Muže mi někdo nastinit postup jenom kde to tam najdu, nebo kde to tam je umistene at na tom nestravim pul dne
Děkuji moccc
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW e39 rv.1996 523i klima vrtule - nefunguje
Pojistky by měly být 3 a jsou v pojistkové skříňce pod přihrádkou spolujezdce.
Dále jsou tuším 2 relé v motorovém prostoru
Pojistky 7 20 22
Pokud budou pojistky ok, je potřeba prověřit elektrickou vrtuli, která je u chladiče. Vrtule je 3rychlostní. Kousek od té vrtule je konektor, ten je potřeba rozpojit a zkusit větrák roztočit natvrdo z baterky. Jsou tam 4 kabely. 3 živé a jedna kostra. Pokud se točí jen na nejrychlejší rychlost, jsou v háji odpory, kterými se ovládá. Může se točit třeba jen na 2. rychlost a 3. nejrychlejší a na tu nejpomalejší třeba ne, apod.
Dále jsou tuším 2 relé v motorovém prostoru
Pojistky 7 20 22
Pokud budou pojistky ok, je potřeba prověřit elektrickou vrtuli, která je u chladiče. Vrtule je 3rychlostní. Kousek od té vrtule je konektor, ten je potřeba rozpojit a zkusit větrák roztočit natvrdo z baterky. Jsou tam 4 kabely. 3 živé a jedna kostra. Pokud se točí jen na nejrychlejší rychlost, jsou v háji odpory, kterými se ovládá. Může se točit třeba jen na 2. rychlost a 3. nejrychlejší a na tu nejpomalejší třeba ne, apod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
trochu sem napisu jelikoz sem to onehdy resil u stejneho auta (roku)...
ja mel v haji jeden odpor a uhliky v motoru uz nepobíraly...
vydný odpor sem řešil tak že sem překlenul vadný odpor drátem a vrtule točila hned na tu 2 rychlost......
uhlíky tak že sem to rozebral vyčistil komutátor jemnym šmirglem napružil pružinky na uhlíky a když to po složení běhalo dobře, bodově zavařil zpět víčko motoru...
oprava za děkuju a šlo to ten den......
varianta 2 je odpory v BMW nové pokud bude v háji motůrek jen celá sahara za nemalý peníze
ja mel v haji jeden odpor a uhliky v motoru uz nepobíraly...
vydný odpor sem řešil tak že sem překlenul vadný odpor drátem a vrtule točila hned na tu 2 rychlost......
uhlíky tak že sem to rozebral vyčistil komutátor jemnym šmirglem napružil pružinky na uhlíky a když to po složení běhalo dobře, bodově zavařil zpět víčko motoru...
oprava za děkuju a šlo to ten den......
varianta 2 je odpory v BMW nové pokud bude v háji motůrek jen celá sahara za nemalý peníze
