Stránka 1 z 1
Napsal: pon 16.04.2012 14:20
od petratria
Zdravim,
Mel bych mensi dotaz uz jsem tady na to nekde narazil, jde mi o klapky sani u trilitrove nafty v manualu, zda to mam resit , pri bloudeni na foru jsem se nekde docetl ze se bud vyndavaji nebo se meni cely dil aby se nepo... motor. Ale kamos mi rikal ze u manualu to resit nemusim. Je to tak?
co rikate na chip ma to smysl? ma nekdo zkusenost popripade treba nasatvit v pc mnozstvi paliva a spinani turba popripade power box
Muj nazor.
+ vykon
+ mensi spotreba
- nebude mensi zivotnost striku turba apod..
Napsal: pon 16.04.2012 14:44
od all
klapky ven pokud tam jsou..... je jedno zda-li máš automat nebo manuál.
chip je dobrej ale připrav si peníze na novou spojku pokud máš natočeno víc jak 160 tis km.
jo pokud jezdíš klobouka uspoří palivo a pokud jezdíš nadoraz, tak to auto výkonově posune dál!
Napsal: pon 16.04.2012 14:58
od petratria
all píše:klapky ven pokud tam jsou..... je jedno zda-li máš automat nebo manuál.
chip je dobrej ale připrav si peníze na novou spojku pokud máš natočeno víc jak 160 tis km.
jo pokud jezdíš klobouka uspoří palivo a pokud jezdíš nadoraz, tak to auto výkonově posune dál!
Koupil jsem to minulej tyden tak zkoumam co a jak

- nebil by nejakej manual jak na to pro kutila, nebo to mam nechat udelat profika?
- Jinak jezdim spis nadoraz prvni nafta v rukou

( predtim E32 730I ) a mam to namotano 300 tis ale spojka ok,a le je pravda ze by sla rychleji dohaje

Napsal: pon 16.04.2012 16:32
od all
záleží na tom, zda-li tam klapky vůbec máš manuál je měl dost málo....
osobně po tom co jsem viděl mnoho rozvrtaných aut

, tak se přikláním k tomu ať to dělá někdo zručnější a ten kdo ví co dělá

ale pokud jsi, klidně se do toho pust.
napiš odkud jsi a někdo se tu najde kdo ti alespon pomůže nebo poradí.....
edit: ohledně té spojky : měl jsem 170 tis pak chip a spojka do 14 dnů KO a to samé na kamarádově 530d s 270 tis ( měsíc ) a taktéž na 330d s 240 tis ( tejden )
víc sem nezkoumal a spojek na 3litrech nedělal
Napsal: pon 16.04.2012 18:18
od petratria
Ja si myslim ze bych to mohl zvladnout kamos dela dost do aut i kdyz jen do vw. No zkusim oddelat plasty a uvidim co se podnima skryva

.
Jinak mi to stim chipem je uplne jasny tipek si nechal nachipovat pasata B6 a keramicka spojka byla ihned pase

.
- jinak bych jeste potreboval radu mam v pasti zrejme termostat pac se to ne a ne ohrat a co jsem tak koukal tak tam mam snad jen jeden, ten EGR jsem nevidel je mozny ze manual ho nema?
Napsal: pon 16.04.2012 21:45
od all
možné to je.
Napsal: úte 17.04.2012 00:57
od petratria
Ps: kolik oleje se mi tam vleze

Napsal: úte 17.04.2012 19:42
od bibikuba
- jinak bych jeste potreboval radu mam v pasti zrejme termostat pac se to ne a ne ohrat a co jsem tak koukal tak tam mam snad jen jeden, ten EGR jsem nevidel je mozny ze manual ho nema?[/quote]
Třeba 135kw ten termostat vůbec nemá-má jen samotnej EGR jako TDS.Možná teda některý první 142kw ho taky nemaj-když ho nemůžeš najít

Napsal: stř 18.04.2012 20:09
od petratria
Tak pokavad se nemylim tak tenhel model nema klapky

Napsal: stř 18.04.2012 20:18
od petratria
A termostat EGR taky ne, Je to mozny ze 2002/7 nema ten zminovanej termostat. Mam tam jen ten jeden vlevo Cca pod filtrem sani.
Napsal: pát 20.04.2012 15:31
od petratria
Vubec ty brambory nechapu co kus to original nekde daj 2 termostaty nekde jen jeden, kdyz se jim zachce tak daj vyrive klapky. no vypada to na patecni kus uz se tesily asi domu kluci

Napsal: pát 20.04.2012 17:16
od pankac
tak setri aj na turbo kdyz to das chipnout....
Napsal: pát 20.04.2012 18:31
od Dosty87
Já bych vůbec nečipoval, auto má sériový výkon velmi dobrý, navíc e39tka není na závodění

Napsal: sob 21.04.2012 11:44
od petratria
Jj turbo, spojka atd. lepsi se na to vyperdnout

Napsal: sob 21.04.2012 17:48
od Andre2
Taky souhlasím, že pokud 3,0d funguje jak má, jede velmi hezky.
Doposud jsem u všech svých aut ladil výkony nahoru - u E39 nemám potřebu, s výkonem jsem spokojen - a to mám 135kW verzi.
Napsal: ned 22.04.2012 09:08
od jararak
mas manual vsak?
moj pripad, ziadne klapky, ziadny egr termostat
Napsal: ned 22.04.2012 13:57
od petratria
Jj manual M57 D30 zadny klapky, zadnej EGR termostat

, Uz jsem to rozebral a presvědčil se na vlastní oči

No a je pravda že jsem měl jsem E 32 3.0 v benzinu a musím se s tou naftou zžít

Napsal: stř 25.04.2012 21:14
od milo
ja mam zase predfacelift (manual) 10/1999 a diagnostika u bmw dealera tvrdila, ze tam je 142 kW verze - a to puvodne, zadny bastl. v TP mam 135 kW... kdovi, kde je pravda. nekdy se to na foru resilo, vic lidi to ma stejne, jak ja