Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 05.04.2012 10:22
od E30STORM
Zdravím.Po montáži zadních FL světel na mou E39 , 528i , rok 96 , mě zlobí dvě věci.
za prvé světla po startu -a někdy i během jízdy lehounce poblikávají , to by mě ažtak netrápilo , dělá to opravdu jen po startu z většiny.
Ale druhá věc - po montáži bliká rychle pravá strana blinkrů .
Kamarád co je měl na autě předemnou, tam měl odpory, které jsem tam já nedal - nebo´t mi nevadí pípnutí BC .Ale když se tak na to dívám, bude to mít asi i jiné funkce ten odpor.
Většinou ten blinkr po startu bliká normálně, až po nějaké době se to zrychlí tak, jakoby byla prasknutá žárovka , ale všechny jsou v pořádku - blikájí všechny.
Výstražné blinkry i při této závadě blikají normálně !
Pokud tady má někdo návod jak vymyslet ten odpor a kam ho přesně zapojit mezi kabely, pošlete mi to , byl bych Vám vděčný.
A taky díky za rady!
Napsal: čtv 05.04.2012 10:48
od Don
ten zatezovy odpor tam byt musi. svetla ti prestanou pulzovat a BC nebude hlasit chybu. hodnoty co jsem daval si ale nepamatuju musel bych se mrknout do auta. mam pocit, ze mel 10W, ale hodnotu fakt netusim. jedine co tak doporucuji v kovovem pouzdru a ne klasicke keramicke...
http://www.google.cz/imgres?q=zatezovy+ ... 9,s:45,i:7
Napsal: čtv 05.04.2012 11:33
od PITAK
Nejdřív bych zkusil zakázat kontrolu zadních světel v lichtmodulu.
Napsal: čtv 05.04.2012 21:20
od Pavel 528
samotnej odpor je malo a nevyresi blikani..
mam vymyslene moduly,ktere resi oboji,palubak i blikani svetel...
kdyztak pisni na nekterych z kontaktu...
Napsal: čtv 05.04.2012 21:24
od E30STORM
Díky za odkaz, pokusím se něco takového tady u Nás koupit.
Nevíš přesně kolik těch watů by těn odpor měl mít?Chtěl bych to jít zítra koupit , ty blinkry mě serou, dnes to začal dělat i levý.
Podle mě, tam po otočení klíčku probíhá nějaká kontola , ono to cca 3-5 min funguje po nastartování a pka najednou zazní GONG Bc

, napíše to zadní světla a dělá to.Někdy se zase objeví že odešla brzdová žárovka - udělá to taky a nebo, jen LICHTEN , pak to taky udělá..
No jsem z toho jelen

.
Díky za rady !
Napsal: pát 06.04.2012 19:18
od Ditr
kámo tak je vyměníme zpátky

já tam mám keremické odpory jak budu u auta tak na to mrknu a pošlu ti to smskou nějak sem na to zapoměl

Napsal: pát 06.04.2012 19:22
od Ditr
PITAK píše:Nejdřív bych zkusil zakázat kontrolu zadních světel v lichtmodulu.
pokud jí zakáže tak možná přestanou rychle blikat blinkry ale budou pořád poblikávat světla
Silvano kdyžtak ti ty odpory dám
Napsal: sob 07.04.2012 17:49
od Ditr
před chvílí sem na to koukal je to 20W a 29ohmů
Napsal: pon 30.04.2012 09:25
od E30STORM
Díky Pavle 528i , moduly fungují perfektně, světla konečně nepoblikávají a to rychlé blikání blinkrů to taky vyřešilo , takže pohoda!
Jen jedna věc , zadní světla už to nehlásí , ale hlásí mi to stále brzdová světla ( tohle je maličkost řešit to nebudu ) , ale jen třeba dopříště pro někoho jiného, zkus to vychytat .
Ahoj a díky.
Napsal: pon 30.04.2012 09:30
od Fx
Nevím, jestli to platí i pro E39, ale u E36 často hlásí Check brzdová světla v případě, že je narušené čidlo brzdového pedálu. Světla svítí, ale check hlásí chybu.
Napsal: pon 30.04.2012 10:13
od Pavel 528
E30STORM píše:Díky Pavle 528i , moduly fungují perfektně, světla konečně nepoblikávají a to rychlé blikání blinkrů to taky vyřešilo , takže pohoda!
Jen jedna věc , zadní světla už to nehlásí , ale hlásí mi to stále brzdová světla ( tohle je maličkost řešit to nebudu ) , ale jen třeba dopříště pro někoho jiného, zkus to vychytat .
Ahoj a díky.
nz,jsem rad,ze to jede ok,no s tema brzdovejma je to divne,nemelo by to hlasit....brzdova stetla jsou u face i neface resena stejne,tudiz se tam nic neresi....chtelo by to asi na diag,co to hlasi za chybu,mozna ten spinac,jak se pise nize...
Napsal: pon 30.04.2012 15:15
od cmelak
Teď se na to taky chystám, tak jsem zvědavej co to bude dělat mě.
E30STORM: Jak si tam napasoval ty nový fl světla do starý kastle? Zbrousil si je nebo si dělal něco s kastlí?
Napsal: pon 30.04.2012 15:25
od Pavel 528
predni pasuji v pohode,jen tam snad neni jeden uchyt,to ted presne nevim...
pro zadni se musi dovyvrtat dve diry,pac ty nove maji uchyty jinde a lehce promacknout pod svetlem plech,aby to pasovalo...
Napsal: pon 30.04.2012 15:29
od cmelak
Na ty přední FL světla je třeba změnit konektor připojení na parkovačkách (AE) a blinkrech.
Ty zadní jdou i nějak zbrousit aby se nemuselo něco mlátit do kastle, to bych totiž celkem nerad. O těch dírách vím. No uvidim jak se mi to o víkendu podaří..
Napsal: pon 30.04.2012 15:36
od Pavel 528
tak ja to myslel ciste mechanicky...
co se tyce elektro,tak je potreba dat jak dopredu ,tak dozadu moduly ,aby ti to nehazelo chyby na BC a zadni prouzky neblikaly....
Napsal: pon 30.04.2012 15:39
od cmelak
A ty moduly jsou nezbytný? Vždyť to jde pořešit i přes diagnostiku. Aby to nekontrolovalo vpředu AE a vzadu Led proužky.
Napsal: pon 30.04.2012 15:56
od Pavel 528
ja tuto zkusenost nemam,podle me to zcela zrusit nejde...a vzadu jsou u pred face dvoje parkovacky,aale prouzky se pripoji je na jednu stranu,tak by si toto musel uplne vypnout,nevim,zda to jde..
Napsal: čtv 05.07.2012 16:55
od cmelak
Tak podle mých informací mají ty moduly nahradit tyto odpory o hodnotě 6,8 ohm 50W
http://www.gme.cz/dratove-rezistory-do- ... -p114-223/
Napsal: stř 11.07.2012 08:11
od Birkoff
Dopředu žádné moduly nepotřebuješ, leda že bys měnil xenon za halogen pak ano (jen kvůli Checku), a dozadu je potřebuješ protože přestavbová světla origo Hella mají pruhy zapojené pro napájení 6V !!! a normální po FL světla pro napájení 12V, čili pokud máš po FL světla a dáš tam modul, LEDky svítí málo, ale nic zásadního se neděje, pokud to otočíš a připojíš 12V na zapojení 6V tak se stane co? No přece LEDky dosvítí. Moduly simulují zátěž a zároveň snižují napětí na 6V. Bacha na to.
Napsal: stř 11.07.2012 10:10
od cmelak
Mluvíš na mne čínsky

Prostě to znamená, že jenom ty odpory stačit nebudou? Jde mi jen o zadní FL Hella lampy.