Stránka 1 z 1
Napsal: stř 28.03.2012 17:42
od DestinyE34
Ahoj,
špatně mi chodil spojkový pedál,když jsem ho prošlápl úplně,tak nešel hladce,asi od půlky celkové chodu. Tak jsem chtěl odvzdušnit spojkový váleček,četl jsem,že tam bývá špatná kapalina(opotřebovaná časem) taky že ano,tekla z tama tmavě šedé barvy,ale co mě trápí je,že se pedál sice vrátí nahoru,ale není v něm tlak. Jakobi si po odtečení trochy kapaliny nemohl přisát novou.

a právě mě tlačí čas,za každý tip děkuji

Napsal: stř 28.03.2012 20:17
od ljakubicka
nejjednodušší věc, nasaď na odvzdušňovak hadičku a odvzdušni to samospadem, muže byt někde vzduchova bublina. a pokud už to dělalo před vyměnou jdi po spojkovym valečku u převodovky. ale podle toho co tu pišeš to vypada na hlavní spojkový válec, který ti saje luft...
Napsal: stř 28.03.2012 21:25
od pragdejf
hlavni je naplnit nadrzku brzdovky az po okraj, privod pro spojku je relativne vysoko z duvodu, aby pripadna porucha spojkovyho systemu nevypustila zasobu brzdovky, ktera by pak chybela. pak staci ve dvou parkrat slapnout, odvzdusnit stejne jako brzdy. a pak naslapat, je to tak 20-30 slapnuti, nez se tam udela tlak. a nebo vyse zminenym samospadem, taky moznost, i kdyz nespolecenska, protoze na to staci jeden a neni pak duvod jit na pivo/zhulit pul krabky;-)
Napsal: stř 28.03.2012 23:53
od DestinyE34

ciao. Právě jsem dokončil i ostatní věci na autě. Nakonec jsem našel na netu postup, kdy přes odvzdušňovák tlačíš kapalinu nahoru a to bylo nakonec i úspěšné,jen párkrát byla bublinka,že jsme museli sešlápnout jako brzdy a povolit odvzdušňovák,ale už je to okey...uff

Napsal: čtv 29.03.2012 09:05
od rooc
Dej sem ten navod me to na e60 jee taky nahovno
Napsal: čtv 29.03.2012 09:38
od Fatal Design
Tak šup sem s tím návodem ...
Napsal: čtv 29.03.2012 12:16
od DestinyE34
Spojka se odvzdušňuje opačně než brzdy. Spojkový pedál nahoře- v normální poloze a dal jsem hadičku na odvdušňovák na válečku u převodovky. Jeden natlačil kapalinu a druhý povolil odvzdušňovák,než jsem zmizel tlak z hadičky tak odvzdušňovák znovu utáhnout a takhle dokud spojka není ok.
Měl jsem problém s tím,že jsem to dělal jen větší stříkačkou,nejlépe by bylo mít něco,co může v kuse natlačit třeba 1 deci kapaliny najednou,zamezí se možnosti natlačit do hadičky vzduch-omylem. A ještě jsem zkusil na závěr sešlápnout spojku a povolit odvzdušňovák a vyletěl vzduch,takže to tou stříkačkou není nic moc,ale spojka se podařila odvzdušnit.
Ještě doplním,že je třeba hlídat si kapalinu v nádržce,aby nepřetekla a nepotekla motor
