Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

diagnosticke chyby e39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od kubikula420 »

cau co znamenaji tyto diagnosticke chyby
050
133
035
062
126
127
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od kubikula420 »

nebo spis vysvetleni je to e39 2.3 M52
Activation solenoid valve, fuel-circuit changeove
Activation, relay, secondary-air pump
Activation, relay, secondary-air
Activation, solenoid valve, tank-leak diagnosis pump
Activation, solenoid valve, suction-jet pump
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#3 Příspěvek od airbone »

kubikula420 píše:cau co znamenaji tyto diagnosticke chyby
050
133
035
062
126
127
to si s akym zariadenim vycital??? :D vypada to ako zrebovanie loterie....
tie popisy su nanic a nikto na svete z nich nebude mudry a to z 2 dovodov:
1. Chyba tam udaj z ktorej jednotky boli vycitane
2. Aj ked komponent pozname, nevieme vsak aka je na nom chyba - tento udaj chyba......
3. Nie je vypis za akych okolnosti ku chybe doslo.

Odporucam, chod s tym na normalnu diagnostiku
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#4 Příspěvek od jararak »

tak ci onak ja to vidim na zjebujuci sa vanos

klepe ti to, popripade to nahovno taha odspodu?


skus vytiahnut konektor zo solenoidu (taky piestik na bozule vanosu) a napoj na neho 12v a kostru a ak klepne pri pripojeni, tak je dobry, problem bude potom niekde v nutry.
kubikula420
Registrovaný
Příspěvky: 1042
Registrován: stř 04.03.2009 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od kubikula420 »

je to na jednotce motoru cteno na BMW scaneru hned po otoceni klicku
Odpovědět