Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Chyba P0420 - účinnost katalyzátoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
PK_530iA
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: úte 14.06.2011 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#1 Příspěvek od PK_530iA »

Ahoj,

zkoušel sem tu hledat a našel sem různý názory, tak bych to rád nějak rozsekl.

Na autě (530iA, 2002) se mi pořád objevuje tahle hláška u Bank1 (od smazání chyb najedu cca 120 km do znovu-objevení chyby a nic tomu nepředchází - cukání, pokles výkonu apod., jen se rozsvítí kontrolka. A co sem se dočetl, tak by se mělo jednat 1,2,3 válec - počítá se to od rozvodů?). Na chvilku pomohlo vypálení katu (podržet auto na 4 tis. ot. po nějakou dobu), ale najel sem asi 300-400 km a objevilo se to znovu. Horní i dolní lambdy jsou nový, tudíž by měli fungovat tak, jak mají. Jiné chyby auto nehlásí. Kat už asi bude v háji, ale přemejšlím co teď. Vyndat katy a nahradit trubkou? Jak se na to budou tvářit dolní lamdy? Nerad bych je pak oddělal, když jsou nový. Jak pak auto ochcat, aby si myslelo, že jsou katy v poho?

Co sem prolezl net, tak radili zkontrolovat těstnost vyf. potrubí, katy jako takový, kabely od lambd, někde psali i špatné časování zapalování, nebo že to může způsobit i špatné čidlo chladící kapaliny.

Tak babo raď, jak pokračovat dál? Pokud se vyndají katy, tak vyšší spotřeba a emise mě netrápí - auto jezdí na plyn :)

Předem díky za rady a tipy.
Odpovědět