Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 23.02.2012 01:11
od PetanE60tka
Dnes mi bylo receno, ze u E60tky odchazeji turba diky tomu, ze u odvetravani olejovych par je nejaky minifiltrik, o kterem se bezne nevi a ktery kdyz se zanese, tak jdou nejaky sracky do turba a jde do kytek, nevite o tom neco? Kec nebo pravda?

Napsal: čtv 23.02.2012 08:57
od beny-maser
odlučovač oleje, dej hledat, jsou tady toho stohy

Napsal: čtv 23.02.2012 09:56
od Eks
Na E61 (E 60 stejný motor) r.v. 2007 žádný microfiltr není. Sice mi bylo řečeno, že tam patří jakási ventilační jednotka, ale v ETK u mého modelu nic takového není. Při výměně jsem odmontoval odvzdušňující jednotku a v ní skutečně žádný microfiltr nebyl. Namontoval jsem novou také bez ventilační jednotky. Podívej se podle VINu do ETK a hned budeš moudřejší.
Myslím, že turbu více škodí přejížděný motorový olej a neměněný vzduchový filtr. Další kapitolou je chování se k autu.
U E 39 microfiltr je a vyměňuje se s každou třetí výměnou mot. oleje.
Eks

Napsal: čtv 23.02.2012 12:22
od all
u motorů rv.2005 je ještě filtr klasickej
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.

u motorů rv.2007 je někde nic :-) a někde sem našel už ventilační jednotku..... není třeba měnit.

roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.

každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.

Napsal: čtv 23.02.2012 12:43
od Jendix
all píše:u motorů rv.2005 je ještě filtr klasickej
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.

u motorů rv.2007 je někde nic :-) a někde sem našel už ventilační jednotku..... není třeba měnit.

roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.

každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.
a nechá se ten klasickej odlučovač oleje nahradit tou ventilační jednotkou?

Napsal: čtv 23.02.2012 17:15
od all
věřím že ano, jelikož je to víčko a i ten výlisek v krytu stejný.
ale nevěřím že zachytí více oleje než ten klasickej filtr....

Napsal: čtv 23.02.2012 18:24
od gamers
Jendix píše:
all píše:u motorů rv.2005 je ještě filtr klasickej
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.

u motorů rv.2007 je někde nic :-) a někde sem našel už ventilační jednotku..... není třeba měnit.

roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.

každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.
a nechá se ten klasickej odlučovač oleje nahradit tou ventilační jednotkou?


měnil jsem ho nedávno , když budeš kupovat v BMW automaticky ti prodaji ten ventilační který vyměníš za ten ze sítkem :lol:

Napsal: čtv 23.02.2012 19:29
od Jendix
gamers píše:
Jendix píše:
all píše:u motorů rv.2005 je ještě filtr klasickej
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.

u motorů rv.2007 je někde nic :-) a někde sem našel už ventilační jednotku..... není třeba měnit.

roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.

každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.
a nechá se ten klasickej odlučovač oleje nahradit tou ventilační jednotkou?


měnil jsem ho nedávno , když budeš kupovat v BMW automaticky ti prodaji ten ventilační který vyměníš za ten ze sítkem :lol:
takže už se to pak vůbec nemusí měnit, chápu to správně?

Napsal: čtv 23.02.2012 21:05
od gamers
jo :wink:

Napsal: pát 24.02.2012 20:56
od milius
Ten co pisete, ze se vubec nemusi menit tak to muzes rovnou usetrit penize a namontovat ventilacni jednou bez toho, protoze pak se to prestalo davat uplne. kdyz je tam filtrik tak to sice neco muze zachytit- ale neni co by chytal, je tam prece olejovy filtr, tenhle filtrik se tak zalepi olejem ze je pak neprodysny a tlaci to olej do turba, auto kouri jak zere olej tak si lidi myslej ze je v haji turbo ale neni staci vymenit filtrik a najezdit par km at se spali vsechen olej co je v hadicich a chladici turba, turbo neodchazi timto zpusobem

Napsal: sob 25.02.2012 15:45
od matik
Kde ten filtr můřu koupit ? A kde ho najdu ? E60, 30d, 2003 :wink:

Napsal: sob 25.02.2012 20:54
od gamers
v bmw a je pod horním krytem v levo

Napsal: sob 25.02.2012 21:44
od gamers

Napsal: ned 26.02.2012 12:06
od m.deejay
...cca cena?

Napsal: ned 26.02.2012 12:40
od gamers
kolem 500kč bez dph

Napsal: ned 26.02.2012 13:44
od rooc
nebo cca 1200 když koupíš ten celek a ne jen te filtr...