Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pravda nebo kec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 275
- Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Na E61 (E 60 stejný motor) r.v. 2007 žádný microfiltr není. Sice mi bylo řečeno, že tam patří jakási ventilační jednotka, ale v ETK u mého modelu nic takového není. Při výměně jsem odmontoval odvzdušňující jednotku a v ní skutečně žádný microfiltr nebyl. Namontoval jsem novou také bez ventilační jednotky. Podívej se podle VINu do ETK a hned budeš moudřejší.
Myslím, že turbu více škodí přejížděný motorový olej a neměněný vzduchový filtr. Další kapitolou je chování se k autu.
U E 39 microfiltr je a vyměňuje se s každou třetí výměnou mot. oleje.
Eks
Myslím, že turbu více škodí přejížděný motorový olej a neměněný vzduchový filtr. Další kapitolou je chování se k autu.
U E 39 microfiltr je a vyměňuje se s každou třetí výměnou mot. oleje.
Eks
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
u motorů rv.2005 je ještě filtr klasickej
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.
u motorů rv.2007 je někde nic
a někde sem našel už ventilační jednotku..... není třeba měnit.
roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.
každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.
u motorů rv.2007 je někde nic

roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.
každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
a nechá se ten klasickej odlučovač oleje nahradit tou ventilační jednotkou?all píše:u motorů rv.2005 je ještě filtr klasickej
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.
u motorů rv.2007 je někde nica někde sem našel už ventilační jednotku..... není třeba měnit.
roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.
každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: čtv 05.08.2004 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Klubové ID: 96
Jendix píše:a nechá se ten klasickej odlučovač oleje nahradit tou ventilační jednotkou?all píše:u motorů rv.2005 je ještě filtr klasickej
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.
u motorů rv.2007 je někde nica někde sem našel už ventilační jednotku..... není třeba měnit.
roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.
každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.
měnil jsem ho nedávno , když budeš kupovat v BMW automaticky ti prodaji ten ventilační který vyměníš za ten ze sítkem

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
takže už se to pak vůbec nemusí měnit, chápu to správně?gamers píše:Jendix píše:a nechá se ten klasickej odlučovač oleje nahradit tou ventilační jednotkou?all píše:u motorů rv.2005 je ještě filtr klasickej
pokud se nemění (dle bmw každá 3ti výměna oleje) motor tlakuje a nejjednoduší únik je krz turbo.
u motorů rv.2007 je někde nica někde sem našel už ventilační jednotku..... není třeba měnit.
roky ber orientačně, to je moje zkušenost s výměnama filtrů.
každopádně to auto jak nemělo nic ve víčku, mělo spotřebu oleje docela velkou, po nainstalování filtříku se to dle majitele zlepšilo. již mezi výměnou nedolíval olej.
měnil jsem ho nedávno , když budeš kupovat v BMW automaticky ti prodaji ten ventilační který vyměníš za ten ze sítkem
Ten co pisete, ze se vubec nemusi menit tak to muzes rovnou usetrit penize a namontovat ventilacni jednou bez toho, protoze pak se to prestalo davat uplne. kdyz je tam filtrik tak to sice neco muze zachytit- ale neni co by chytal, je tam prece olejovy filtr, tenhle filtrik se tak zalepi olejem ze je pak neprodysny a tlaci to olej do turba, auto kouri jak zere olej tak si lidi myslej ze je v haji turbo ale neni staci vymenit filtrik a najezdit par km at se spali vsechen olej co je v hadicich a chladici turba, turbo neodchazi timto zpusobem