Stránka 1 z 2

Napsal: stř 15.02.2012 21:52
od AndreJacques
Dobrý den.kamarád chce koupit e39 na každodenní ježdění v praze,určitě e39....jak je na tom spotřeba 525tds a 520i-528i lpg (sedan manual) ...předem díky všem za užitečné rady :) ciao

Napsal: stř 15.02.2012 22:23
od Kugelig
Hobluju denně po Praze 525 tds z roku 2000. 15km tam 15 zpátky. Naštěstí je motor ve skvělé kondici, startuje příkladně a ohřívá se rychle. Provozní teplota na budíku po cca 2km. Takže, celou zimu mě tohle smýkání stojí 11-12 l /100km. A to nejezdím v ponožkách. :lol:

Napsal: stř 15.02.2012 22:29
od AndreJacques
okej dík a při většim nájezdu kilometrů se zahřátym motorem v létě po praze normální jízdou když nikam nespěcháš a vklidu si hulíš cígo a telefonuješ je možný jezdit za 7 - max 8 l/100km ??? dík :D

Napsal: stř 15.02.2012 23:20
od dejv2005
Ja mam taky E39 TDS a jezdim tedka za 8l...tedka mi to teda skocilo na 8.1l...Jak nasnezi, tak blbnu :rock:
Nemam s tim vetsi problemy. Akorat EGR mam asi v prdeli a trochu problem s cukanim pri prerazovani a nikdo nevi cim to je, ale nemyslim, ze by to byl problem vsech TDS.
Jsou to nejlevnesi motory, ale zas maj velky najezdy km. U takhle staryho auta si nevyberes. Vzdycky tam sou investice a ne maly.

Napsal: stř 15.02.2012 23:33
od Kugelig
Tak, když jedu někam dál tak se na těch 7-8l/100 dostanu taky. Ale jak jsem psal, radost z jízdy je silnější a nejezdím moc na spotřebu. To bych musel mít hodně velkou depku. :D
Jenže po Praze je průměrná rychlost cca 30km/hod. Prostě útrpný smýkání. No co to může mít za spotřebu?

Napsal: čtv 16.02.2012 10:58
od dejv2005
Kugelig píše:Tak, když jedu někam dál tak se na těch 7-8l/100 dostanu taky. Ale jak jsem psal, radost z jízdy je silnější a nejezdím moc na spotřebu. To bych musel mít hodně velkou depku. :D
Jenže po Praze je průměrná rychlost cca 30km/hod. Prostě útrpný smýkání. No co to může mít za spotřebu?


To jo, když jezdíš po Praze tak je to na pi**, ale ja nastesti jezdim kus po dalnici, pak jizni spojka a sem v praci a od ty doby co je okruh, tak spojka od D1 smer Barrandov je v klidku. Jinak sem se dostal i na prumer kolem 7l, ale to sem jezdil jak ospalej :-D na na kolech 205/65/15. Jak sem nazul 235/45/17, tak hned stoupla spotreba o 1l, ale zas to sedi jak pribity. Proste krasa. A to mam standart podvozek.

Napsal: čtv 16.02.2012 23:29
od mex
TDS :-*

Napsal: pát 17.02.2012 01:40
od signum
Jezdím po Praze 523i v plynu a spotřeba je 13l LPG. A to ticho šestiválce je k nezaplacení :o). V přepočtu za necelých 6 nafty :o). Takže asi tak a závěr si udělej sám.

Napsal: pát 17.02.2012 09:04
od Kantry
Pokud mas moznost sehnat levnou naftu tak TDS.. jinak to nema smysl. Za +/- 10l budes jezdit s benzinem i s TDS, takze neni jedinej rozumnej duvod, proc si TDS kupovat

Napsal: pát 17.02.2012 10:52
od stychp
528i s LPG - cca 13l/100 a vůbec to nešetřim. 1/3 popojíždění po městě a 2/3 okresky.
Do ničeho slabšího bych asi v E39 nešel (teda pokud to dotyčnej nekupuje "jenom" jako dopravní prostředek). Přecejenom lehká váha to zrovna není, takže pokud si to auto chce řidič užít, 520i asi nebude ta správná volba.

Napsal: pát 17.02.2012 11:19
od JaraX
šel bych do 528i automat LPG, luxusní komfort, spolehlivej motor, malý naklady.

Napsal: pát 17.02.2012 12:22
od Carpadian
Problém je, že 528i s LPG bude stát 2x tolik, co 525TDs. Bez LPG míň, ale přestavba 40k, nehledě k minimální nabídce ojetin. :ja_nic:

Napsal: pát 17.02.2012 12:26
od JaraX
jakych 40? kvalitni přestavba stojí 29

Napsal: pát 17.02.2012 12:29
od Carpadian
29k na šestiválec :?: 30k stojí sekvence na čtyřválec. Původně jsem chtěl přestavovat Saab 9-5 3.0V6 (155kw), takže jsem se zajímal a cena byla 35.000kč + 2.000kč (výkon nad 120kw) + 1.000kč emulátor. :idea:

Napsal: pát 17.02.2012 12:42
od Filozof
Carpadian píše:29k na šestiválec :?: 30k stojí sekvence na čtyřválec. Původně jsem chtěl přestavovat Saab 9-5 3.0V6 (155kw), takže jsem se zajímal a cena byla 35.000kč + 2.000kč (výkon nad 120kw) + 1.000kč emulátor. :idea:


Záleží u koho to děláš.
Pokud máš známé tak se dá kolem 20-25k pořídit na 6ti vál.

Já před 5ti lety kupoval za 36tis komplet ale dneska se dá o 10k levnější¨sehnat.

Napsal: pát 17.02.2012 12:49
od Carpadian
Pokud znáš lidi na správných místech tak se dá sehnat cokoli. Vycházím z cen bez známostí. :wink: Byl jsem u AGW. jedinný, co nabídli navíc zdarma byl větší bojler do kufru. :ja_nic:

Napsal: pát 17.02.2012 13:04
od JaraX
my tady děláme STAG 300 plus,
4 válec 25,
6 válec 27-29 (dle velikosti nádrže a příplatku)
8 válec 30-32
8 válec E65 se 103 litrovym toroidem za 34

a když to spočítám nákladově tak su na polovině co má TDSo, nevím co v praze, ale tadí stojí LPG 15,40 - 16,20 (krom olomouce kde je 18kč, ale stačí vyjet kamkoliv za město), nafta která nemrzne tu stojí 38-40 kč, a to je sakra rozdíl,

takže pokud člověk najede 3-4 000km ročně, vyplatí se mu asi víc TDSo, ale pro lidi co něco najedou je vždy lepší LPG, nehledě na to že pokud do E39 za 60k namonotuju plyn za 30k, tak se mi tak o 15k zvedne cena auta.

Napsal: pát 17.02.2012 13:08
od Carpadian
Tak to mě docela zajímá. Mohu požádat o kontakt na tuto firmu, co provádí přestavbu za tuto cenu :?: Děkuji. Klidně přes SZ. :wink:

Napsal: pát 17.02.2012 13:30
od JaraX
sz

Napsal: pát 17.02.2012 18:25
od AndreJacques
čau všichni,dík za rady,kámoš to chce na 200km denně v praze takže nejspíš sáhnem po plynu...zachvíli bude nafta 45 kc/l takže asi neni co řešit :)