
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e39 525 tds nebo 520i - 528i lpg...rada před koupí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: čtv 12.01.2012 01:00
- Bydliště: Praha
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: čtv 12.01.2012 01:00
- Bydliště: Praha
Ja mam taky E39 TDS a jezdim tedka za 8l...tedka mi to teda skocilo na 8.1l...Jak nasnezi, tak blbnu
Nemam s tim vetsi problemy. Akorat EGR mam asi v prdeli a trochu problem s cukanim pri prerazovani a nikdo nevi cim to je, ale nemyslim, ze by to byl problem vsech TDS.
Jsou to nejlevnesi motory, ale zas maj velky najezdy km. U takhle staryho auta si nevyberes. Vzdycky tam sou investice a ne maly.

Nemam s tim vetsi problemy. Akorat EGR mam asi v prdeli a trochu problem s cukanim pri prerazovani a nikdo nevi cim to je, ale nemyslim, ze by to byl problem vsech TDS.
Jsou to nejlevnesi motory, ale zas maj velky najezdy km. U takhle staryho auta si nevyberes. Vzdycky tam sou investice a ne maly.
Kugelig píše:Tak, když jedu někam dál tak se na těch 7-8l/100 dostanu taky. Ale jak jsem psal, radost z jízdy je silnější a nejezdím moc na spotřebu. To bych musel mít hodně velkou depku.
Jenže po Praze je průměrná rychlost cca 30km/hod. Prostě útrpný smýkání. No co to může mít za spotřebu?
To jo, když jezdíš po Praze tak je to na pi**, ale ja nastesti jezdim kus po dalnici, pak jizni spojka a sem v praci a od ty doby co je okruh, tak spojka od D1 smer Barrandov je v klidku. Jinak sem se dostal i na prumer kolem 7l, ale to sem jezdil jak ospalej

528i s LPG - cca 13l/100 a vůbec to nešetřim. 1/3 popojíždění po městě a 2/3 okresky.
Do ničeho slabšího bych asi v E39 nešel (teda pokud to dotyčnej nekupuje "jenom" jako dopravní prostředek). Přecejenom lehká váha to zrovna není, takže pokud si to auto chce řidič užít, 520i asi nebude ta správná volba.
Do ničeho slabšího bych asi v E39 nešel (teda pokud to dotyčnej nekupuje "jenom" jako dopravní prostředek). Přecejenom lehká váha to zrovna není, takže pokud si to auto chce řidič užít, 520i asi nebude ta správná volba.
Carpadian píše:29k na šestiválec30k stojí sekvence na čtyřválec. Původně jsem chtěl přestavovat Saab 9-5 3.0V6 (155kw), takže jsem se zajímal a cena byla 35.000kč + 2.000kč (výkon nad 120kw) + 1.000kč emulátor.
Záleží u koho to děláš.
Pokud máš známé tak se dá kolem 20-25k pořídit na 6ti vál.
Já před 5ti lety kupoval za 36tis komplet ale dneska se dá o 10k levnější¨sehnat.
my tady děláme STAG 300 plus,
4 válec 25,
6 válec 27-29 (dle velikosti nádrže a příplatku)
8 válec 30-32
8 válec E65 se 103 litrovym toroidem za 34
a když to spočítám nákladově tak su na polovině co má TDSo, nevím co v praze, ale tadí stojí LPG 15,40 - 16,20 (krom olomouce kde je 18kč, ale stačí vyjet kamkoliv za město), nafta která nemrzne tu stojí 38-40 kč, a to je sakra rozdíl,
takže pokud člověk najede 3-4 000km ročně, vyplatí se mu asi víc TDSo, ale pro lidi co něco najedou je vždy lepší LPG, nehledě na to že pokud do E39 za 60k namonotuju plyn za 30k, tak se mi tak o 15k zvedne cena auta.
4 válec 25,
6 válec 27-29 (dle velikosti nádrže a příplatku)
8 válec 30-32
8 válec E65 se 103 litrovym toroidem za 34
a když to spočítám nákladově tak su na polovině co má TDSo, nevím co v praze, ale tadí stojí LPG 15,40 - 16,20 (krom olomouce kde je 18kč, ale stačí vyjet kamkoliv za město), nafta která nemrzne tu stojí 38-40 kč, a to je sakra rozdíl,
takže pokud člověk najede 3-4 000km ročně, vyplatí se mu asi víc TDSo, ale pro lidi co něco najedou je vždy lepší LPG, nehledě na to že pokud do E39 za 60k namonotuju plyn za 30k, tak se mi tak o 15k zvedne cena auta.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 22
- Registrován: čtv 12.01.2012 01:00
- Bydliště: Praha