Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E61 525d LCI - divný problém s automatom...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
nano01
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 11.02.2012 01:00

#1 Příspěvek od nano01 »

Zdravím všetkých. Mám taký divný problém s automatom a neviem si predstaviť, v čom bude problém. Na úvod:

E61 LCI 525d 145kW r.v. 6/2007
naj. 127.000 km

A teraz k problému: Automat radí bezchybne, motor ide v pohode či už na voľnobehu alebo všeobecne. Akurát som prednedávnom spozoroval zaujímavý jav - problém: V druhom rýchlostnom stupni pri zrýchľovaní sa normálne zvyšujú otáčky, potom ale zakolíšu / klesnú o cca 100-250 rpm/, následne zase začnú fičať smerom hore a potom normálne okolo 2-tis automat normálne preradí do 3-ky. Najčastejšie a najlepšie je to pozorovateľné pri pomalom rozbiehaní sa, vtedy sa to celé stane pri ca. 1600 rpm, ale aj keď na to idem razantnejšie, udeje sa to aj vo vyššik otáčkach. Zaujímavé na tom je, že to robí aj v D-čku, ale aj v manuálnom režime M/S, ale vždy len v 2 prevodovom stupni. Pokiaľ ale vyslovene dupnem na to, čo to dá, toto s a už vo vyšších číslach, teda od cca. 2500 otáčok neudeje a auto ide ako raketa. Spotreba je OK, žiadne pazvuky ani rezonancie, nič iné. Len ma to začína serkať... Olej som menil v prevodovke aj s vaňou včera v BMW Dunauto servise, odvtedy som prešiel cca 200 km, ale problém stále trvá... Je úplne jedno, či je motor studený alebo teplý. V Dunaute mi povedali, že v pondelok sa skúsia na to pozrieť, ale že nikdy nič podobné nepočuli, teda predpokladám, že mi h..... pomôžu.

Stretol sa niekto s niečím podobným? Čítal som na rôznych fórach, že to môže byť hydromenič, ale tie ževraj odchádzali na prvých E60/E61 pred r. 2006... Prevodovka je GA6HP19Z.

Vopred dík za všetky tipy a rady.
Odpovědět