Stránka 1 z 2
Napsal: pon 09.01.2012 18:06
od E30STORM
Zdravím, mohl by mi někdo napsat, jaké ET na origo kolech je pro BMW E39 , přesněji sedan ,benzín 2.8 , rok 96?
Děkuji
Popřípadě by mě zajímalo , jaké jiné ET se dá zvolit krom originálu - maximálně .
Děkuji
Napsal: pon 09.01.2012 18:12
od Sweden
Napsal: pon 09.01.2012 18:57
od Meda
Zalezi na tom, jak moc mas auto snizene, popripade jestli ti nevadi si zaklepat vnitrni hranu zadnich lemu, kazdopadne ja jsem jezdil 19":
predek 8,5" ET 1, 245/35, tam to pri vetsim propruzeni obcas skrtlo o lem, nic zasadniho, pro jistotu by se dala dat o 5mm mensi podlozka, takze pri vyslednem ET 6 by melo byt vse bez problemu..
zadek 9,5" ET 8, 275/30, zaklepane vnitrni casti lemu i v mistech, kde normalne zaklepane nejsou a pri plne nalozenem aute to na kazdy nerovnosti skrtalo, takze pro priste opet mensi podlozka alespon o 5mm a vysledne ET 13 si myslim bude akorat..
Napsal: pon 09.01.2012 23:41
od eric
Taky přidám údaje:
vepředu ET 2 s pneu 235/35/19 snížení 50mm
vzadu ET -1 s pneu 245/35/19 snížení 20mm
disky 8,5 palců
Napsal: úte 10.01.2012 00:10
od zverbo
528i r.v.97 kola 18"
Vpredu kola J8.5, ET15 plus 30mm podlozky, pneu 225/40/18 znizenie 50mm
Vzadu kola J8.5, ET15 plus 40mm podlozky, pneu 255/35/18 znizenie 30mm
lemi neupravovane, zadok semtam skrkne na tankodrome, vzadu vozim len syna 20kg.
Na foto kola 17" /zimne - ako aj na avatarovi/ vsetko to ist ako u 18" ale pneu 225/45/17 vpredu/vzadu
Napsal: úte 10.01.2012 13:39
od E30STORM
Sweden díky - nicméně asi to nueumím

Napsal: úte 10.01.2012 13:42
od E30STORM
Mada :
Auto mám snížené dost, origo nové Sachsy tlumiče ale nevím značku pér , jsou červené a ve předu při mých 18" kolech a gumě 245/40 nedám mezi gumu a blatník ani jeden prst.
Takže asi nějaký extrém - nicméně je to krásné.
Napsal: úte 10.01.2012 13:45
od E30STORM
Díky všem za odpoveď , nicméně jste mi nepomohli

.
Chtěl jsem vědět origo ET pro BMW e39 , tak jak jsou pro 3jky použitelné kola od třeba ET 43 do ET ... , tak bych chtěl vědět i já.
S tou trojkou jen střílím - nevím to a tak jsem to jen tipnul - at se toho někdo nechytne.
Podotýkám že nechci žádné podložky atd , to jsem měl na 120tce .
Napsal: úte 10.01.2012 13:52
od zverbo
Mal som E36 Coupe polozene na zemi cez koni podvozok vytiahnute lemi rozsirene napravy kola z E39 ET 1 a poviem ti NADHERA NADHERA NADHERA
Funkcnost uplne nakokot, sa nedalo sedet v aute za jezdy toho som na aute lutoval najviac. Uz nikdy viac!!!
Napsal: úte 10.01.2012 14:01
od Sweden
no tak klikni na můj odkaz na katalog orig.kol pro BMW,do vyhledávače zadej 5er E39 a vyjedou ti všechny kola i s rozměry a ET co se kdy na 5er dalo dát
Jinak pokud by ses hodně nudil a měl při ruce nějakou fotku tvého snížení tak mi jí prosím pošli na Dencoy.79 @seznam.cz,celkem mě to zajímá

Napsal: úte 10.01.2012 14:11
od zverbo
Sweden píše:http://felgenkatalog.auto-treff.com/

Super odkaz viem uz aspon co a ako s origo kolami vedsinou maju E39 ET20 a ET22/24 to je v celku zaujimave.
Napsal: úte 10.01.2012 15:37
od E30STORM
měl jsem právě na bývalé 523i podvozek KW -40mm a ten nebyl dobrej - byly to jen péra s origo tlumičema a ty byly docela tvrdé.
Tady a teď s touto kombinací je to luxus a pohodlí , žádná uskákaná koza - asi taky vzhledem k novým tlumičům a těm pérám že.
Koho svezu nepozná že tam je takový podvozek, je to paráda, a s origo kolama AC bez nějakých podložek a škrtání o lemy!
jedná se mi o to, zda na svou E39 nasadím kola :
Vepředu 8,5/18"/ ET35 a dozadu 9,5/18" / ET 35 , bez nějakých uprav.
Napsal: úte 10.01.2012 19:12
od Meda
Bude to strasnym zpusobem utopene a na 99% tam ani nepujdou, protoze se ti zaseknou o vnitrky podbehu..
Na origo M5 kolech o rozmeru 9,5" ET 22 jsem mel vzadu odreny plastovy podbeh na vnitrni casti (kdyz se auto zvedlo na hever, kolo uz se temer opiralo o ten plast)
Napsal: úte 10.01.2012 20:15
od E30STORM
Sere mě že nevím ET kol co jsem měl na svojem bývalém, byly to origo ROD-y 18tky pro E39 , vzadu to mělo tuším taky 9,5 palců a bylo vše OK.
Nevěřím že ET pro E39 je tak nízké , podle mě je něco okolo 15 - 20 maximálně .
Při tom tvým ET nechápu kde byl problém .
Při nějhorším vymyslím ty podložky ale nechce se mi do toho .
Napsal: úte 10.01.2012 21:01
od Meda
E39tka ma male ET, vzdyt to ctes od ostatnich, aby to nejak vypadalo, snizuji podlozkama vsichni ETcko smerem k nule

Napsal: úte 10.01.2012 21:48
od E30STORM
OK , asi jsem to právě pochopil

.
Díky šefiku - mě to trošku trvá

Napsal: úte 10.01.2012 22:11
od Sweden
s ET kolem 5-10 jste měnili i orig.šrouby za delší nebo jejich délka stačila?Nedokážu si momentálně vybavit jak jsou vlastně dlouhé,proto se tak blbě ptám

Napsal: úte 10.01.2012 22:13
od Meda
Pohodaaa

Napsal: úte 10.01.2012 22:15
od Meda
Origo srouby jsou kratke, urcite to chce delsi..
Napsal: stř 11.01.2012 00:03
od zverbo
Ked dam kola /ET15/ bez podloziek tak obycajne sroby su kratke, drzia na jednom - dvoch zavitoch, s podlozkami to je jasne, ja mam podlozky zo zavitami nie priechodzie.
Inak mam odskusane svoje 18" ACS z E92 s ET38 neviem ako je to mozne ale sedia tak isto ako tie origo na 5er.
Netusim preco sedia tak isto, na tych istych podlozkach!
Teda na podlozkach stou istou sirkou ale na zmenu stredovej diery.