Stránka 1 z 1

Napsal: ned 08.01.2012 10:05
od MUF_IV
Ahoj, když bylo ráno kolem -3 st., tak mi auto po nažhavení chytlo dost nepravidelně. Napíchl jsem na CARSOFT a ukázalo to chybu 4 žhavičů včetně GLOW MODULE. Někde jsem tady četl a už to nemužu najít, že to muže dělat jednotka GLOW MODUL. Co mám prvně měnit ? Auto má 190TKM, před 14dny jsme ho přivezl z DE....ty žhaviče?

Přijel kolega s E39 a CARSOFT ukázal taky chybu jednotky :))) a staruje to OK..

Napsal: ned 08.01.2012 10:38
od libovka
No u E39 to podle mě napíše jen poruchu žhavení a neumí to rozeznat kde je konkrétní problém.U E60 už to umí rozeznat konkrétní problém.Hele svíčkama nic nezkazíš.Maj se měnit pravidelně jako třeba u benzína a to nikdo nedělá.No a pak když má auto problém tak se to začne řešit ale to už sou za ty léta tak zarostlé že třeba nejdou ani povolit.

Napsal: ned 08.01.2012 11:07
od originalbmwparts
Hlavně u e60 je předpis BMW že se musí měnit i relé žhavení. Což skoro nikdo nedělá a pak mění žhaviče do nekonečna. Navíc žhaviče se mají utahovat tuším na 18Nm, kdo je utáhne více má problém je povolit. Pokud je utáhnete správně nikdy není problém.

Napsal: ned 08.01.2012 11:35
od Vlasta
Není přepis, že by se ta jednotka žhavení měla měnit. Ale starší provedení mělo tenké cesty na plošňáku, a ty se propálily.

Napsal: čtv 12.01.2012 20:34
od MUF_IV
Dneska jsem koupil žhaviče, měníte to trubkovým klíčem 10kou? jiným se tam asi nedá dostat, že? podle žhaviče kterej jsem dostal z krabičky. A ještě jsem koukal na slovenském foru že se prej dost trhaj a je nutný je nechat odvrtat.....už se to někomu stalo?

Napsal: čtv 12.01.2012 20:52
od libovka
No přávě že když na to někdo sere a nemění je tak je utrhneš.Mě se to stalo.

Napsal: čtv 12.01.2012 21:32
od MUF_IV
Hmm tak uvidím, auto má 195tkm, do 160tkm bylo servisované v BMW Berlin, ale nevím jakej interval dodržovali...asi bych zjistil dle VIN...nějaká rada při povolování? :)

Napsal: čtv 12.01.2012 22:55
od rooc
já teď na 530d žhavky měnil a není to zas takový porno šly povolit normálně.., koupil jsem si v bmw 6 metrů podtlakových hadic, jelikož muselo i sání dolů...atd...tak se vyčistil egr, klapka.., vyškubal jsem komplet podtlaky.., dal tam nové a jak mám dobrej pocit :-)..plus jsem udělal ještě odlučovač oleje a další

Napsal: čtv 12.01.2012 22:56
od mcconrad
originalbmwparts píše:Hlavně u e60 je předpis BMW že se musí měnit i relé žhavení. Což skoro nikdo nedělá a pak mění žhaviče do nekonečna. Navíc žhaviče se mají utahovat tuším na 18Nm, kdo je utáhne více má problém je povolit. Pokud je utáhnete správně nikdy není problém.
Mohl bych se zeptat, kde je to psáno, že se má měnit i to relé? Ne že bych s tím nesouhlasil, jen me zajímá, proč to nemění teda standardně při servisu, když se to má měnit. Žhaviče nejsou psané ani v servisce, řeším podobný problém...

s tím momentem jsou snad na 15Nm, když se máznou při montáži, tak je třeba dát majzla, axialní síla je pak větší...

Napsal: čtv 12.01.2012 23:13
od originalbmwparts
Viz jak napsal Vlasta, my jsme ho měnili vždy a nebyl problém.....

Napsal: čtv 12.01.2012 23:18
od mcconrad
ok, ja mám 2008, nikde jsem nic takového neslyšel, právě jsem řešil téma žhavící svíčky viz téma Snímač teploty E60, diagnostika ukázala všechny žhaviče ok, proto se ptám, co to relé...

Napsal: pát 13.01.2012 08:33
od MUF_IV
V originál BMW mi řekli že prvni žhaviče všechny určitě , což má logiku když už i auto špatně startuje za nižších teplot a následně po diagnostice jednotka...pokud to potřebuje :)

Napsal: pát 13.01.2012 08:35
od MUF_IV
Ještě dotaz, pokud se jedná o propálený plošnák v jednotce, tak to se nedá rozdělat a plošnák opravit? Berte to jen jako teoretickou úvahu vzhledem k né příliš vysoké ceně jednotky :) Ještě jsem ji neměl venku, takže nevím jestli není lisovaná...