kde by mohla být chyba? Nekomunikuje Carsoft ani INPA, v software chyba není, v interface taky ne. Kromě motoru ostatní věci komunikují.
Změřil sem napětí na všech pinech v zásuvce:
20 - 9,06V
12 - 2,1V
1 - 11,5V
14 - 12,06V
15 - 11,4V
16 - 11,98V
7 - 10,4V
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nefunguje diagnostická zásuvka E34 525tds rv96 - Motor
- Perunwit
- Registrovaný
- Příspěvky: 1846
- Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
- Bydliště: Pilsen city
- Klubové ID: 2962
zdar, jenom taková banalita, co se stala mě, pro případ, že bys byl "rychlej"
)) když jsem byl napíchnout mojí E34, tak se tvářila, že se nechytí vůbec... několikrát všechno promačkáno, proměřeno... pak jsme to nechali stát a chvíli kolem toho čuměli a přemejšleli, co s tim a zničeho nic se chytla.... to byla napíchnutá tak 10minut, jestli si to dobře pamatuju... takže reakce trochu pomalejší, ale nakonec byla .
držím palce.

držím palce.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
já se v elektronice moc nehrabu, řekli mi to v servisu co jezdím když si nevím rady a zatím jsem byl vždycky spokojenej. Údajně je u e34 normální, že po těch letech některá z jednotek nechce spolupracovat. Já měl to štěstí, že to byla jednotka pro pytel, navíc jsem dostal Mkovej volant bez pytle,takže jsem to vyřešil vyndáním žárovky a výměnou volantu. Kdyby jsi měnil jednotku tak pozor na verze a asi stejně bude potřeba jí spárovat s autem.