Stránka 1 z 2
Napsal: čtv 08.12.2011 18:28
od StepanMatl
Při přejetí nerovnosti se ozve takové tupé klepnutí od PP kola.
Dneska jsem zkoušel všelijak s autem manipulovat a zjistil jsem, že to dělá v situaci, kdy točím za jízdy volantem o půl otáčky sem a tam a auto se víc rozhoupe do stran. Když se pravá strana nadlehčí, klepne to.
Podle mě to dělá uložení PP tlumiče, protože v řízení žádná vůle není.
Je to možné? Je to zvuk jako když klepnete plastovou flaškou do stolu.
Napsal: čtv 08.12.2011 20:06
od fikusfiala
možné to je ,ale možná to jsou přední ramena,ted to taky řeším
Napsal: pát 09.12.2011 11:58
od RuDoSh
Klepu tady půl hodiny plastovou flaškou do stolu a nevím.... má být plná, prázdná nebo poloprázdná? A z čeho má být ten stůl? Kov, masiv, sklo nebo dřevotříska?
zavez to do servisu, přes internet ti to nikdo nezjistí 
Napsal: pát 09.12.2011 12:55
od StepanMatl
Servis? To má čas

Napsal: pát 09.12.2011 13:16
od RuDoSh
bude to stejně rameno

Napsal: pát 09.12.2011 13:32
od StepanMatl
Já vím, ale nechci si to přiznat
// Teď jsem byl na zvedáku, hejbal jsem se vším možným a nikde žádná vůle

Napsal: pát 09.12.2011 16:36
od fizzer
kosti stabíku?
Napsal: sob 10.12.2011 17:33
od DjPILLI
Rešímě stejný problém

prostě na nerovnostech - třeba na zvlněný zámkový dlažbě je slyšt tlučení, a jelikož mám zkroucený kotouče, tak třeba i při mírnějším přibždění je to taky slyšet jak to zatluče, a přesně jak popisuješ, takový dutý, měkký nárazy, jak kdyby někdo mlátil s plastovou flaškou o stůl
Každopádně je to jedna ze tří věcí

...Stabilizátor, uložení tlumiče, rameno

...vyber si... mě to čeká tak jako tak všechno, takže...
kdyžtak sem určitě dej vědět kdyby si něco zjistil

))
Napsal: úte 17.04.2012 16:47
od Rejchy
Mám to samé,už někdo zjistil čím to je? Náprava víceméně bez vůlí,ale při přejezdu zvlněného asfaltu tluče něco na předku,při plně zatíženém autě nic.
Napsal: úte 17.04.2012 16:59
od RuDoSh
ono je stejně nejlepší když už to člověk mění udělat to všechno..... vyměnil jsem ramena a zase tam něco klepe

mě i štve, že jsem nezkusil tu sadu od ATP.... stojí pár korun a dantd na tom už najel 30k km a prý mu to furt drží...
Napsal: úte 17.04.2012 17:21
od HAMANN
Nevidím důvod měnit všechno když je něco na pohled i na dotek bez vůlí! Na E36ce jsem za dva roky vyměnil jen dva silentbloky a jeden stabík a zbytek krásně držel! Navíc na E39ce měnit na nápravě "všechno" je docela drahá sranda

!
Napsal: úte 17.04.2012 17:44
od Raadii
Taky mi to dělalo tupý rány na nerovnostech, byly to ramena. Neni to drahá záležitost, dával jsem za komplet nápravu i s tyčkama stabíků do 5000. Teď se možná ozve pár lidí, že jsou koupil sračky z Polska, ale koupil jsem ověřený díly od kámoše co prodává autodíly, a nikdo mu tyhle díly ještě nepřišel omlátit o hlavu a já jsem zatim taky spoky. Nemam na tom moc najeto cca 6000km ale drží to dobře a jezdim na 18" kolech...
Napsal: úte 17.04.2012 18:29
od Kantry
Mě to dělá taky.. vyměnil jsem tlumiče + uložení, všechny ramena, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru a celý řízení.. dělá to pořád, takže ještě jednou vyměnim táhla a uvidí se

přeju víc štěstí než mam já..
Napsal: úte 17.04.2012 22:35
od Rejchy
RuDoSh píše:ono je stejně nejlepší když už to člověk mění udělat to všechno..... vyměnil jsem ramena a zase tam něco klepe

mě i štve, že jsem nezkusil tu sadu od ATP.... stojí pár korun a dantd na tom už najel 30k km a prý mu to furt drží...
Tak já bych nejradši všechno vyměnil aby to bylo top,ale u V8 je to trochu dražší sranda(komplet ramena,tlumiče a uložení).

Ono mě to časem stejně nemine,ale počítal jsem že by to mohlo do 200 tkm vydržet.Ale guma stárne a odchází to jedno podruhém,kuláky zatím držej.
Tohle bude buď horní uložení,nebo tlumič.Protože je znát snížená účinost leveho tlumiče a teď jen záleží jak moc velký vliv na to má horní uložení.
Napsal: stř 18.04.2012 09:31
od RuDoSh
http://www.ebay.de/itm/SATZ-QUERLENKER- ... 460245be5a
Na tom jezdí dantd. Toto je pro V8 (dražší o 85 EUR).
Napsal: stř 18.04.2012 11:11
od Rejchy
Já o téhle sadě vím,ale jak jsem psal,mám problém spíše s tlumičema nebo uložením tlumičů.A ty ramena jsou zatím celkem o.k. nikam to netáhne,nevibruje volant,ale samozřejmě už nejsou stoprocentní.O víkendu pod auto vlezu a uvidí se

Napsal: čtv 19.04.2012 11:53
od dejv2005
RuDoSh píše:http://www.ebay.de/itm/SATZ-QUERLENKER-KOMPLETT-VORNE-BMW-5ER-E39-535I-540I-M5-/300685835866?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE39&hash=item460245be5a
Na tom jezdí dantd. Toto je pro V8 (dražší o 85 EUR).
Ja tohle mam taky, ale na E39 525TDS a dela mi to taky, idkyz je to cca. rok stary, takze bych hadal horni ulozeni...Tlumice mam Bilstein cca. 2 roky. Jsem presvedcenej, ze to je horni ulozeni!
Napsal: pon 30.04.2012 10:24
od fubutomas
Tak taky napíšu svojí zkušenost

komplet nový ramena,tyčky stabíku ,táhla řízení i s čepama... vše MOOG!!! a pořád mi tam něco klepe... měl jsem vůle v řízení,vyndal jsem ho,vyčistil,namazal a přitáhl tou štelovací matkou... vůle se tak o 100% zmenšila a teď je opravdu minimální... a pořád tam něco klepe a při zatáčení tam jakoby lupe.... tipuju to na to horní uložení.... ale jestli neee?

Napsal: stř 02.05.2012 18:32
od Ditr
mám ten samáý problém

Napsal: stř 02.05.2012 19:33
od fikusfiala
i já , a to jsem vyměnil pro jistotu vše i na zadní nápravě
