Stránka 1 z 1
Napsal: pon 28.11.2011 00:21
od DjPILLI
čau klubáci
chtěl sem si trošku pohrát se zvukem mé 528i, chápu že za tohle mě ukamenujete, ale... v zádu jsou dvě "bandasky" z toho jedna slepá, - Jedno je tlumič (z toho jdou plyny ven), a to druhé by měl být rezonátor?.... no prostě, do tý slepý bandasky sem vykuchal díru, takže vlastně teď jde kouř ven jak přes tlumič, tak i do prořízlého rezonátoru (dřívě se z rezonátoru vracel do tlumiče a pak teprve ven).
zvuk to má hezkej, žádný to ševelení co zní jak 1.6ka, ale pěkně hlubokej konečně, ale zase nic co by řvalo

prostě konečně to zní jako 2.8, decentně, ale dravě...
tak a zajímá mě, o kolik moc se může tímto zákrokem zvednou spotřeba?...
Napsal: pon 28.11.2011 08:37
od E30STORM
kamoš tam ty dvě bandasky nemá vůbec, dal je pryč, zvuk dobrej - hodně dobrej , ale trošku hlasitý na můj vzkus - má tam místo bandasek trubky a na konci remus koncovky.
Nicméně , spotřeba prý stejná , ale podle mě nevkusné na 5tku, sám jí mám a tohle bych udělal max na E36 , podle mě už se to prostě nehodí k tomu autu a jet s tím někde k moři??No tak to nepřipadá v uvahu

.
Napsal: pon 28.11.2011 08:38
od E30STORM
kamoš tam ty dvě bandasky nemá vůbec, dal je pryč, zvuk dobrej - hodně dobrej , ale trošku hlasitý na můj vzkus - má tam místo bandasek trubky a na konci remus koncovky.
Nicméně , spotřeba prý stejná , ale podle mě nevkusné na 5tku, sám jí mám a tohle bych udělal max na E36 , podle mě už se to prostě nehodí k tomu autu a jet s tím někde k moři??No tak to nepřipadá v uvahu

.
Napsal: pon 28.11.2011 08:38
od E30STORM
kamoš tam ty dvě bandasky nemá vůbec, dal je pryč, zvuk dobrej - hodně dobrej , ale trošku hlasitý na můj vzkus - má tam místo bandasek trubky a na konci remus koncovky.
Nicméně , spotřeba prý stejná , ale podle mě nevkusné na 5tku, sám jí mám a tohle bych udělal max na E36 , podle mě už se to prostě nehodí k tomu autu a jet s tím někde k moři??No tak to nepřipadá v uvahu

.
Napsal: pon 28.11.2011 09:19
od zverbo
Ahoj takze montaz rezonatorou mam za sebou na viacerych autach - svojich autach - vsetko BMW.
Na kozdom coupe som prerabal vyfuky a daval vzdy sportove zvody a PIPErozonatory. Vzdy som mal zvuk ok nic co by bolo pocut za hory alebo iduca honda alebo ako sa to auto pise! Ale kedze starnem /mam uz 26/ tak zomna nejak odchadza ten mlady duch co chce byt vsetkym na ociach ale pocit ostava tak preto prerabam. Dokonca na svojom poslednom coupe som bol v Norsku a asi 4krat v Taliansku /za tu dobu co som ho mal cca 3roky/ a chodil som pravidelne nanom na Slovensko, takze zvuk ok.
Zvody - PIPErezonatory miesto katalizatorou a str. tlmicou - koncovy tlmic z M3
POINTA:
Mam tiez 528i /uz teraz na stare kolena/ je to moja prva 5er. a budem nanu nahadzovat tlmice z M5 uz som koly tomu prerobil kufor, samozrejme pojdu upravene zvody a PIPErezonatory a potrubie priemer 80mm - vsetko 2krat.
Nemalo by to mat hursi zvuk ako 540i alebo M5. Tie tlmice z M5 nepustia nic zleho von!
Nechcel som aby auto malo nejake duplexi alebo jednu trubku s duplexami kde jedan cmudi a druha nie.
ALE nekupuj rezonatory take tie malicke alebo tak, treba kupi PIPErezonatory alebo rezonatory urcene miesto koncoveho tlmica ako ma WRC DTM atd...
SPOTREBA: spotreba sa dvihne nie omoc ale dvihne ale zato zvisis krutak a tak neusis tolko auto nahanat.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... highlight=
Napsal: pon 28.11.2011 18:05
od DjPILLI
Hm, tak sem najezdil asi tak 10km, a ubylo mi asi tak 5 litrů...jak je to možný sakra? včera když sem šel z garáže ukazovalo menu 6 na budíkách 0/14.3/14.3....přijdu ráno, a už je tam jen 0/12/12?... sakra jak je to možný tohle? benzín nikde cítit neni....
a to první levé čidlo ukzuje jen občas do pravé zatáčky, co tím je?...
je možné že je v nádrži ještě třeba 16l. když v právě půlce to ukazuje jen 9?.... nebo je pravá půlka níž položená aby to z té levé do ní zteklo a ukazovalo to už jen rezervu?...fakt is envím rady, poraďte
E39/528i/1996
Napsal: pon 28.11.2011 23:15
od DjPILLI
neskutečně to začlo žrát... asi tak 25 na sto při hodně lehký jízdě...
měl sem tam 9.3l.... ujel sem tak 5km.... 6l....aha?...no dobrý
dneska sem tu díru zadělal, seru na hezkej zvuk

nahrál sem si ho, a pustim si ho na dobrou noc, ale vír v nádrži, no to fakt ne....
Napsal: pon 28.11.2011 23:26
od zverbo
Jenom tim ze si obmedzil koncovy tlmic to taku spotrebu nemoze mat!
E30Stormou kamos tam tlmic nema vobec a ako sam vidis co napisal je to ok az na zvuk!
Vada bude asi v niecom inom?!
Napsal: úte 29.11.2011 00:15
od DjPILLI
No prostě to začlo papat hodně moc! od tě doby co sem to vyříznul, nejspíš se to nelíbilo nějáké lambdě, nebo počítači prostě a začal dělat kraviny s motorem... ale nepocejtil sem nějáký špatný chování. ani že b to jelo jinak - možná naopak o mlaičko líp od spoda jak to mělo lepší průchod ten vejfuk.
takže díru v té slepé bandasce sem zase zadělal, a jde to zase jen tlumičem, uvidíme jak to bude papat teď.... fakt to nechápu

Napsal: úte 29.11.2011 01:47
od Darel
jeste jsem nevidel lambda sondu kteroo bys tahal za autem na privesu aby ti merila kolik vypoustis z koncoveho tlumice sracek

) to ze si udelas diru do bandasky ti zadne cidlo nezmeri a vliv na pruchod bude takovy ze spotreba +0,5l je takovy strizlivy odhad...
Napsal: úte 29.11.2011 09:08
od DjPILLI
já vím, těch 0,5 litru sem taky tak odhadoval, prostě to nemůže být víc...ale mě to prostě najednou začlo žrát nejmíň těch 30... prostě zakopanej pes v tom....
Napsal: úte 29.11.2011 09:57
od E30STORM
To nebude ale výfukem, buh ví co tam máš, si zajeď na DAIG co s tím jiného.
A jestli se ti serou nějak plováky tak ven, vyčistit , jsou to staré auta s tím se nějak počítá že to nemůže bezchybně sloužit pořád.
zajeď na PC ,a pak napiš co a jak, by mě to taky třeba zajímalo, ačkoliv jezdím dlohodobě svižnou jízdou za 10,9l/100km a mám taky 2,8i , k tomu 18" kola a tohle mi palubák nikdy nevypsal , ikdyž jsem jel z prahy stále 160-180kmh , měl jsem tam maximálně 11l spotřebu.
A to at mi veri nekdo nebo ne, bylo sucho v nadrzi , nabral jsem 50litru a ujel lehce pres 500km a rucka byl uplne dole, takze ten palubák skresluje, ale decentne bych rekl.
Napsal: úte 29.11.2011 13:36
od zverbo
E30STORM píše:To nebude ale výfukem, buh ví co tam máš, si zajeď na DAIG co s tím jiného.
A jestli se ti serou nějak plováky tak ven, vyčistit , jsou to staré auta s tím se nějak počítá že to nemůže bezchybně sloužit pořád.
zajeď na PC ,a pak napiš co a jak, by mě to taky třeba zajímalo, ačkoliv jezdím dlohodobě svižnou jízdou za 10,9l/100km a mám taky 2,8i , k tomu 18" kola a tohle mi palubák nikdy nevypsal , ikdyž jsem jel z prahy stále 160-180kmh , měl jsem tam maximálně 11l spotřebu.
A to at mi veri nekdo nebo ne, bylo sucho v nadrzi , nabral jsem 50litru a ujel lehce pres 500km a rucka byl uplne dole, takze ten palubák skresluje, ale decentne bych rekl.
To budes mat fakt niekde chybu, inak odpajal si baterku ked si zvaral a rezal?
Ked odpojis baterku tak by ti malo na palubaku naskocit 14,4l spotreba a samozrejme zacne klesat. Je to servisny mod pri odpojeni baterie, a tym padom ti klesne aj dojazd - ale ked prejdes 10km tak to nezmenis to chce aspon 50km! - mozno je toto tvoj problem.
Na dalku po dialnici a ceste firstclass mam cca 8,2 podla palubaku, normalna jazda ale samozrejme nikto ma nemoze obehnut, manzelka na dialku dediny okresky atd... /dolu foto/, do prahy cca 180km/hod max 10,5 a mam 17" 225/45
Ale mam novy palivovi filter, novu palivovu sustavu, lambdy, sviecky, vycistene trisky a listu atd... vsetko to trochu hra rolu a spolu dokopi to ma zmysel.
Som velice spokojny aj ked 3.0 by bol lepsi no!
Napsal: úte 29.11.2011 16:29
od DjPILLI
Jo odpojoval sem baterku, to máš asi pravdu že by to mohlo být tím servisním řrežimem..., jinak mě palubák ukazuje taky kolem těch 11ti, a ekonoměr na ručičkách neukazuje žádně zvláštnosti...
snad se mi to jen zdá, nebo nevím...
motor nevykazuje žádný zvláštní chod, drží otáčky, neškube... prostě divný...
Napsal: úte 29.11.2011 22:13
od Darel
to muzou bejt taky plovaky v pici, je normalni ze kdyz stojim pres noc do kopce tak mi rano ukazuje min paliva nez je real... proste se s tim projed na dalku at se ti to i zahreje.. kdyz to bude proste zrat moc tak zajed na diagnostiku, to ze uklofnes bandasku tak nezpusobi 300% narust spotreby ale treba 10%
Napsal: úte 29.11.2011 22:31
od E30STORM
Ještě jsem si vzpoměl, že po práci na mé 2.8 - cca 2 měsíce v garáži, pořád jsem vypojoval baterku - dělal jsem hudbu, zajížděl a vyjižděl jen do garáže, měnil světla atd a tak mi palubák ukazoval snad 28l/100 km, na nynějších 10,9 se to dostalo až za cca 1týden, ale tak nějak mi to došlo, když to šlo denně o litr a něco dolů, pak se to ustálilo a samozřejmě tam něco skáče navíc +- 1-2 dc , ale to je normální, takže je to určitě tím, ono to tolik stejně nežere, jen to počítá asi spotřebu co já vím.
Prostě nějaký extra ubytek z nádrže nebyl ačkoliv tam bylo skoro 30l!
2.8 je taky náchylnější bych řekl na zahřátí, já to mám do práce cca 20km a po cca 10km to mám zahřáté, pak už jedu svižnějí a to má na to taky vliv.
Pokud denně 3x startuješ a ujedeš do 10km, tak to je i tím, pak zvolit Fabii , ta je zahřatá hned

- nic proti tobě, to byl vtip!

Napsal: úte 29.11.2011 23:33
od zverbo
Takhle najak sem to mnel taky auto v garazi bez baterie, uprava kufru, pak osetrovanie podvozku, vymena a skusky svetiel atd... Len same bzuk bzuk bzuk a potom pri prvom starte a veselej jazde kukam na spotrebu a kua 14l hned ma presiel smiech!!! Po cca 50km vozenia to pekne padlo na 9,2 a bol som rad.
Inak manzelka dochadza do prace cca 10km, pride do garaze nastartuje - vytiahne auto - zavre garaz - pusti kurenie a auto kuri nie moc ale lad nevypadava z kurenia. Hned si zapne vyhrev sedacky pusti hudbu a davaj veselo do prace.
Napsal: stř 30.11.2011 13:42
od Darel
DjPILLI píše:čau klubáci
chtěl sem si trošku pohrát se zvukem mé 528i, chápu že za tohle mě ukamenujete, ale... v zádu jsou dvě "bandasky" z toho jedna slepá, - Jedno je tlumič (z toho jdou plyny ven), a to druhé by měl být rezonátor?.... no prostě, do tý slepý bandasky sem vykuchal díru, takže vlastně teď jde kouř ven jak přes tlumič, tak i do prořízlého rezonátoru (dřívě se z rezonátoru vracel do tlumiče a pak teprve ven).
zvuk to má hezkej, žádný to ševelení co zní jak 1.6ka, ale pěkně hlubokej konečně, ale zase nic co by řvalo

prostě konečně to zní jako 2.8, decentně, ale dravě...
tak a zajímá mě, o kolik moc se může tímto zákrokem zvednou spotřeba?...
mel bys fotku jak vypadala ta dira co si do toho vykuchal?
Napsal: stř 30.11.2011 20:36
od pragdejf
na to by se mozna rado kouklo vic lidi tady z klubu. ...