Stránka 1 z 1

Napsal: stř 23.11.2011 12:55
od jura55
Ahoj, je nějaký rozdíl ve spolehlivosti, když si koupim E60 naftu v automatu se 160 000tkm se čtyřkolou(XD)? O kolik věcí na vysrání je tam víc a za kolik cca nebo je to jedno?

Diky za odpovědi!

Napsal: stř 23.11.2011 17:38
od Huska
jura55 píše:Ahoj, je nějaký rozdíl ve spolehlivosti, když si koupim E60 naftu v automatu se 160 000tkm se čtyřkolou(XD)? O kolik věcí na vysrání je tam víc a za kolik cca nebo je to jedno?

Diky za odpovědi!
pouze o hnanou přední nápravu víc :roll: ostatní je stejné

Napsal: stř 23.11.2011 17:58
od Vlasta
Huska píše:pouze o hnanou přední nápravu víc :roll: ostatní je stejné
To je ale pak o střelení do makovice.

Napsal: stř 23.11.2011 18:12
od jura55
Huska píše:
jura55 píše:Ahoj, je nějaký rozdíl ve spolehlivosti, když si koupim E60 naftu v automatu se 160 000tkm se čtyřkolou(XD)? O kolik věcí na vysrání je tam víc a za kolik cca nebo je to jedno?

Diky za odpovědi!
pouze o hnanou přední nápravu víc :roll: ostatní je stejné
No a sere se to nebo na to nemusim 500 000km sahnout? (Myslim ted ty veci co tam jsou navic proti zadokolce 530d)

Napsal: stř 23.11.2011 20:14
od lesta540
hele sice to není moc totožný,ale mám E61 2005 525i a přední náprava od 0km do 220tis km, prodělala, výměnu tlumičů včetně uložení, spojovačky včetně těch dlouhých tyček a ozývají se ramena, a ložiska, na zadní nápravě měchy včetně kompresoru. podotýkám že jezdím na 19 kolech, díry nezbírám.

Napsal: čtv 24.11.2011 18:09
od sonyk02
lesta540 píše:hele sice to není moc totožný,ale mám E61 2005 525i a přední náprava od 0km do 220tis km, prodělala, výměnu tlumičů včetně uložení, spojovačky včetně těch dlouhých tyček a ozývají se ramena, a ložiska, na zadní nápravě měchy včetně kompresoru. podotýkám že jezdím na 19 kolech, díry nezbírám.
a na kolik tohle vše asi tak přijde? a jestli orig. díly nebo stačí nějaká druhovýroba?

Napsal: čtv 24.11.2011 19:09
od lesta540
nedávám druhovýrobu,ale něco lepšího co se rovná originál bmw, někdy mají i lepší zpracování jako origo,i na febi,swag,bilstein,sachs,meyle, najdeš vyražený loga jako bmw audi, vw, nebo jsou vyfrezovaný,takže je používají jako prvovýrobu, třeba francouzskej sasic-na F auto to davaj ve fabrice..

jinak abych ti to tady vysčital, tak se asi skácíš,ale to máš u každýho auta ne jenom u E61 máš to i u E87 nebo E90, mám taky E39 m paket v té je 300tis a stála před dvěma lety 280tis. :-)) tak že auto přes pul míče, ale jak řikám koupíš octávku a je to taky na stejno, všechno to jsou spotřební díly.

Napsal: pát 25.11.2011 09:54
od jura55
lesta540 píše:nedávám druhovýrobu,ale něco lepšího co se rovná originál bmw, někdy mají i lepší zpracování jako origo,i na febi,swag,bilstein,sachs,meyle, najdeš vyražený loga jako bmw audi, vw, nebo jsou vyfrezovaný,takže je používají jako prvovýrobu, třeba francouzskej sasic-na F auto to davaj ve fabrice..

jinak abych ti to tady vysčital, tak se asi skácíš,ale to máš u každýho auta ne jenom u E61 máš to i u E87 nebo E90, mám taky E39 m paket v té je 300tis a stála před dvěma lety 280tis. :-)) tak že auto přes pul míče, ale jak řikám koupíš octávku a je to taky na stejno, všechno to jsou spotřební díly.
Tos jako nasypal 300 litru do e39 za 2 roky? Tak to je slusne :)

Napsal: pát 25.11.2011 13:10
od lesta540
podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)

Napsal: pát 25.11.2011 13:50
od jura55
lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?

Napsal: pát 25.11.2011 14:05
od PPetr
jura55 píše:
lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?
Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.

Napsal: pát 25.11.2011 15:41
od lesta540
PPetr píše:
jura55 píše:
lesta540 píše:podotýkám že to jsou všechno spotřební díly, sice mi praskla expanzska,okamžité přehřátí motoru a tak mi blok žral olej a vodu, dával se novej blok, a jezdím s autem na horách, takže po několika srážkách se zvěří mám 3 origo nárazník, několikrát lakovanej, spousty plastu, chladiče nové, servo,vodní pumpy, cívky, hromadu svíček, řemenice, kilometry klínáku, a sud oleje, komplet přední náprava, dvakráty tyče řízení, zadní stabilizatory, včetně ramen, tlumiče, pružiny, uložení tlumiču, a je to m-.paket tak tlumič je dvakrát tak dražší i pružina, spojka, setrvačník, hardy spojka atd. mohl bych takle spát až do rána, ale všechno to jsou spotřební díly, auto najelo o technický do technický 132tis km. což je slušnej nájez, a co to spolikalo destik a dodávku gum:-)
Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?
Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.
přesně jak řikáš orig a předělat to na m-paket, ale musím říct nemko a emko rozdíl v e39,v e61 nevím-.

Napsal: pát 25.11.2011 20:57
od jura55
lesta540 píše:
PPetr píše:
jura55 píše: Hm, ja ted premyslim o koupi teda e60 v mpacketu, fakt je ten tlumic 2x drazsi nez serie? Ja m-packet podvozek moc nechci - tvrdost(libi se mi jen vzhled), jde pak dat misto tech drahych mtlumicu normal. serie nebo se musi menit i pruziny a dalsi veci?
Kupoval jsem před 4 měsíci e61 a vysloveně jsem nechtěl M packet. (Praha a jiné dokonalé cesty v ČR) Koukal jsem na aukru atd a myslím že je daleko lepší varianta dodatečně dodělat ty nárazníky a prahy. neni to zas taková mašle.
přesně jak řikáš orig a předělat to na m-paket, ale musím říct nemko a emko rozdíl v e39,v e61 nevím-.
Jako negativni rozdil pro mko nebo ne? Ja ted zvazuju jednu E60 v mpacketu (sport. podvozek), je to teda hruza jo? Ten sport. podvozek?

Napsal: pát 25.11.2011 23:20
od PPetr
Já za sebe nenajedu tolik km na dálnicich, ale spíš po městě, mám mimino takže jsem potřeboval spíš rodinou káru. proto jsem nechtel Mpacket. předtím jsem měl e46 se sport podvozkem a i na zakladnich 17kách to byl kostitřas. Proto u mě vyhrál rozum nad krásou... Ale být v jiné situaci, bez mimina a lítat po dálnici jako dřív, tak asi taky budu spíš koukat na vzhled a jizdní vlastnosti. To za mě, ale každýmu vyhovuje něco jinýho, být tebou tak vyzkouším obě a udelam si svůj nazor.