Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vas nazor: E60,525dA, m-packet orig., 2007, 190 000
Ahoj, mam moznost koupit tohle auto (km by mely byt poctive, je servisovane jen u nas a 1.majitel, historie dolozena) za 350 000,-. Myslite, ze ma cenu takove auto kupovat za tuto cenu? Prece jen tech km je docela dost, navic ma sportovni podvozek, ja mam ted e46 serii na 17 a obcas mi dost vadi jak to kope, preferuji spise pohodli, jak rychle odchazi, kolik stoji oprava a jde tam dat serie?
Dalsi otazku mam k automatu, jake jsou s nimy obecne zkusenosti v techto km, kolik bezne vydzi pri slusnem zachazeni a kolik pak stoji oprava beznych zavad co me cekaji dalsich cca 100 000km?
Dalsi otazka je motor, 25d mi staci, nejsem moc zavodnik, a doted mi stacila 100kW 320d. Je tento motor spolehlivy, jak na nem pujde znat najezd (vim,je to silne individualni, ale obecne se da rict, zda je motor drzak, nebo se sere kazdych 20 000 neco - i kdyz na mem casto proklinanem 320d 100kW mam 270 000 (kupoval jsem ve 160 000) a na motoru jsem nemenil NIC), na co si u teto motorizace dat pozor? Turbo, vstriky, klapky, sani? Rekne diagnostika neco?
Predem diky za kazdy nazor!
Dalsi otazku mam k automatu, jake jsou s nimy obecne zkusenosti v techto km, kolik bezne vydzi pri slusnem zachazeni a kolik pak stoji oprava beznych zavad co me cekaji dalsich cca 100 000km?
Dalsi otazka je motor, 25d mi staci, nejsem moc zavodnik, a doted mi stacila 100kW 320d. Je tento motor spolehlivy, jak na nem pujde znat najezd (vim,je to silne individualni, ale obecne se da rict, zda je motor drzak, nebo se sere kazdych 20 000 neco - i kdyz na mem casto proklinanem 320d 100kW mam 270 000 (kupoval jsem ve 160 000) a na motoru jsem nemenil NIC), na co si u teto motorizace dat pozor? Turbo, vstriky, klapky, sani? Rekne diagnostika neco?
Predem diky za kazdy nazor!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, cena bych řekl že je takovej průměr, je spíš otázka toho v jakým je auto stavu, to tady moc nepíšeš. Kámoš má prakticky stejný auto, koupil ho s 290tkm z Německa mírně bořený.. a tomu autu by člověk typoval tak 120tkm max.. kupoval ho s těmi kilometry jako dvouletý..jura55 píše:Ahoj, mam moznost koupit tohle auto (km by mely byt poctive, je servisovane jen u nas a 1.majitel, historie dolozena) za 350 000,-. Myslite, ze ma cenu takove auto kupovat za tuto cenu? Prece jen tech km je docela dost, navic ma sportovni podvozek, ja mam ted e46 serii na 17 a obcas mi dost vadi jak to kope, preferuji spise pohodli, jak rychle odchazi, kolik stoji oprava a jde tam dat serie?
Dalsi otazku mam k automatu, jake jsou s nimy obecne zkusenosti v techto km, kolik bezne vydzi pri slusnem zachazeni a kolik pak stoji oprava beznych zavad co me cekaji dalsich cca 100 000km?
Dalsi otazka je motor, 25d mi staci, nejsem moc zavodnik, a doted mi stacila 100kW 320d. Je tento motor spolehlivy, jak na nem pujde znat najezd (vim,je to silne individualni, ale obecne se da rict, zda je motor drzak, nebo se sere kazdych 20 000 neco - i kdyz na mem casto proklinanem 320d 100kW mam 270 000 (kupoval jsem ve 160 000) a na motoru jsem nemenil NIC), na co si u teto motorizace dat pozor? Turbo, vstriky, klapky, sani? Rekne diagnostika neco?
Predem diky za kazdy nazor!
jinak si zjisti co je tam za motor, 2007 už by měla mít 3,0 s 145kw (prakticky identický motor s 170kw), v tom případě je to jistá výhoda.. jinak servis, asi bych radší počítal s tim že budeš muset do budoucna dělat turbo, filtr pevnejch částic se nechá vyčistit nebo vykuchat.. a klapky sání, co jsem slyšel jsou trochu problém i u těch novějších modelů - od 2007 (když koukneš na motor tak z pravé strany kde je sání nesmí nikde prosakovat kolem klapek olej.. pokud ano.. je to na výměnu sání.. nebo jiný bastlení.. (pokud auto bylo ježděný na dálky, klapky jsou většínou ok, horší jsou pro ně popojíždky a provoz ve městě)
ramena a podobný věci, no jedno stojí asi 4,5tis.. já je měnil když jsem auto kupoval.. prý vydrží až 100tis.km.. to už jsou ale víceméně prkotiny..
jo a ten sportovní podvozek.. sám bych ho taky nechtěl.. ona je e60 už v základu docela dost tvrdá...
Je to psany jako rok 2007, ale motor porad 130kW, takze to bude klasika rv.2006 a do provozu 2007, pac interier je taky predfacelift.A co ma za vyhody ten novejsi motor (z hlediska spolehlivosti, vykon, spotreba me az tak nezajima 130kW mi staci). Jinak co jsem videl, tak stav auta je velmi zachovaly.Jendix píše:
jinak si zjisti co je tam za motor, 2007 už by měla mít 3,0 s 145kw (prakticky identický motor s 170kw), v tom případě je to jistá výhoda.. jinak servis, asi bych radší počítal s tim že budeš muset do budoucna dělat turbo, filtr pevnejch částic se nechá vyčistit nebo vykuchat.. a klapky sání, co jsem slyšel jsou trochu problém i u těch novějších modelů - od 2007 (když koukneš na motor tak z pravé strany kde je sání nesmí nikde prosakovat kolem klapek olej.. pokud ano.. je to na výměnu sání.. nebo jiný bastlení.. (pokud auto bylo ježděný na dálky, klapky jsou většínou ok, horší jsou pro ně popojíždky a provoz ve městě)
ramena a podobný věci, no jedno stojí asi 4,5tis.. já je měnil když jsem auto kupoval.. prý vydrží až 100tis.km.. to už jsou ale víceméně prkotiny..
jo a ten sportovní podvozek.. sám bych ho taky nechtěl.. ona je e60 už v základu docela dost tvrdá...
A diky za reakci!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
No, co jsem o něm četl, 2,5litr je takovej malinko těžkopádnější.. pravděpodobně díky vstřikování.. jinak já tu 2,5 130kw mám taky.. a stěžovat si nemůžu.. je fakt že jsem ho nechal chipnout na 150kw a 450Nm.. jinak za tu cenu bych se asi spíš poohlížel po novějším motoru.. nevim v jakým je auto stavu, v jaké výbavě apod.. já kupoval auto na jaře, mám 10/2005 výroba a přihlášení 12/2005 a vyšlo mě to po prvním servisu na něco kolem 300tis.. teď je ale podzim co jsem koukal, zdá se mi že jsou ceny trochu někde jinde.. koukni sem a uvidíš.. :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... res=EXPORT
počítej s tím, že jestli ten člověk poslední dobou neinvestoval do servisu, budeš to muset udělat ty (kdo by to taky dělal, pokud je tedy prodej předem plánovaný).. a první servis tě bude stát i kolem 50tis.. může to ale bejt i 80..
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... res=EXPORT
počítej s tím, že jestli ten člověk poslední dobou neinvestoval do servisu, budeš to muset udělat ty (kdo by to taky dělal, pokud je tedy prodej předem plánovaný).. a první servis tě bude stát i kolem 50tis.. může to ale bejt i 80..
No chlap se dusuje, ze 20 000 km na to nemusim sahnout. Jinak to ma orig. mpacket, ale zas jen malou navi...Na tom mobile.de v tvym vysledku hledani orig. mpacket moc neni, a ty 2007 zacinaji na cca 15 000E coz mas cca 360 000,-Jendix píše:No, co jsem o něm četl, 2,5litr je takovej malinko těžkopádnější.. pravděpodobně díky vstřikování.. jinak já tu 2,5 130kw mám taky.. a stěžovat si nemůžu.. je fakt že jsem ho nechal chipnout na 150kw a 450Nm.. jinak za tu cenu bych se asi spíš poohlížel po novějším motoru.. nevim v jakým je auto stavu, v jaké výbavě apod.. já kupoval auto na jaře, mám 10/2005 výroba a přihlášení 12/2005 a vyšlo mě to po prvním servisu na něco kolem 300tis.. teď je ale podzim co jsem koukal, zdá se mi že jsou ceny trochu někde jinde.. koukni sem a uvidíš.. :
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/miniS ... res=EXPORT
počítej s tím, že jestli ten člověk poslední dobou neinvestoval do servisu, budeš to muset udělat ty (kdo by to taky dělal, pokud je tedy prodej předem plánovaný).. a první servis tě bude stát i kolem 50tis.. může to ale bejt i 80..
jeste jsem se dival na tohle:
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -5/9372972
A ceny jinde, jakoze dost spadly?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
Njn, ale musíš se na to podívat i tak, že auta v DE který jsem ti poslal, maji mín kilometrů, navíc ježdený po lepších silnicích, dost často po dálnicích.. jinak cena je přibližně stejná.. a navíc.. dost jich bylo už s novějším motorem..
osobně bych hledal auto spíš v německu, od prvního majitele.. nejlépe privátní prodej.. navíc dost často se nechá cena malinko usmlouvat.. nebo máš navíc zimáky apod..
o Mpaketu tu je toho dost.. co jsem četl, nechá se za relativně rozumný peníze dodělat.. pokud ti vadí ten sport. podvozek.. rozhodně lepší volba dodělat Mpaket než předělávat podvozek..
jinak ty ceny že spadly, myslel jsem že v porovnání s jarem mi přijdou ty ceny aut tak o 1000Euro dole.. možná je to ale jen pocit a nebo se projevuje chladnější počasí a podzim, kdy o auta nemusí bejt takovej zájem..
k tomu sautu.. vím že to zní pěkně.. je tu o tom ostatně taky již popsáno hromada info, max výbava je u bmw dost zavádějící pojem.. v podstatě kravina.. a ty kilometry bych si ověřil.. když si vezmeš že auto prodávaji za 380, museli ho koupit za max. 350.. a to už je hodně těžký s takovými kilometry na netu najít.. ale neřikám že nereálný.. na druhou stranu není problém sehnat na netu prázdnou servisku..
osobně bych hledal auto spíš v německu, od prvního majitele.. nejlépe privátní prodej.. navíc dost často se nechá cena malinko usmlouvat.. nebo máš navíc zimáky apod..
o Mpaketu tu je toho dost.. co jsem četl, nechá se za relativně rozumný peníze dodělat.. pokud ti vadí ten sport. podvozek.. rozhodně lepší volba dodělat Mpaket než předělávat podvozek..
jinak ty ceny že spadly, myslel jsem že v porovnání s jarem mi přijdou ty ceny aut tak o 1000Euro dole.. možná je to ale jen pocit a nebo se projevuje chladnější počasí a podzim, kdy o auta nemusí bejt takovej zájem..
k tomu sautu.. vím že to zní pěkně.. je tu o tom ostatně taky již popsáno hromada info, max výbava je u bmw dost zavádějící pojem.. v podstatě kravina.. a ty kilometry bych si ověřil.. když si vezmeš že auto prodávaji za 380, museli ho koupit za max. 350.. a to už je hodně těžký s takovými kilometry na netu najít.. ale neřikám že nereálný.. na druhou stranu není problém sehnat na netu prázdnou servisku..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
jo jinak ta malá navi.. já nevim.. mám jí taky s aukt. DVD pro letošní rok.. a je tam celá evropa.. u velký jestli se nepletu potřebuješ DVD dvě a roční aktualizace není zrovna nejlevěnší.. podle mě dokud navigace nemá vlastní paměť jak je tomu u posledních verzí e60 a f10 stojí to zaprd.. takže bych na to zase až takovou důležitost nekladl.. to jsou myslím důležitější sedačky apod.. ale určitě větší navi vypadá v autě líp.. 

- m.deejay
- Registrovaný
- Příspěvky: 878
- Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
- Bydliště: Ústí nad Orlicí
- Klubové ID: 1429
...o Mpaketu tu je toho dost.. co jsem četl, nechá se za relativně rozumný peníze dodělat.. pokud ti vadí ten sport. podvozek.. rozhodně lepší volba dodělat Mpaket než předělávat podvozek...
...to nevím, kupovat a lakovat přední nárazník+zadní,prahy,zrcátka...dále popř. volant,sedačky,+ další menší origo doplňky vyjde na docela dost peněz...
...v mpaketu e60 rozhodně vypadá o 100% líp...

...to nevím, kupovat a lakovat přední nárazník+zadní,prahy,zrcátka...dále popř. volant,sedačky,+ další menší origo doplňky vyjde na docela dost peněz...
...v mpaketu e60 rozhodně vypadá o 100% líp...

EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
No ja si taky myslim, ze je lepsi ten sport. podvozek, az bude skoro KO nahrat serii, vymeni se jen tlumice a pruziny ne? Nebo co je tam jeste za rozdil? Nemate tu nekdo ten sportovni? Jaky s nim mate zkusenosti?m.deejay píše:...o Mpaketu tu je toho dost.. co jsem četl, nechá se za relativně rozumný peníze dodělat.. pokud ti vadí ten sport. podvozek.. rozhodně lepší volba dodělat Mpaket než předělávat podvozek...
...to nevím, kupovat a lakovat přední nárazník+zadní,prahy,zrcátka...dále popř. volant,sedačky,+ další menší origo doplňky vyjde na docela dost peněz...
...v mpaketu e60 rozhodně vypadá o 100% líp...