Stránka 1 z 1

Napsal: pon 17.10.2011 08:31
od ver
E39/2002 me zacalo permanentne "vrzat" z palubky. Vrze to nekde uvnitr palubky za schrankou spolujezdce - podle me je to plast o plast. Da se nejak dovnitr jednoduse dostat, at to muzu dotahnout/prostrikat?

Puvodne jsem si myslel, ze mam odlepene sklo, ale je to v palubce.

diky

Napsal: pon 17.10.2011 09:23
od Maxiczech
To jsou témata.. :lol: ))) Myslíš takové tupé rány pod palubkou? Jako, když tam máš PET lahev a o něco klepe? To může být klidně kost stabilizátoru.. :lol: Tyhle témata nemaj obdoby.. Prej odlepené sklo.. To jste lidičky opravdu tak debilní? :roll: Nebo to z nudy děláte :?:

Napsal: pon 17.10.2011 09:40
od ver
Zvuky to jsou jako kdyz se drou o sebe dva plasty. Zkousel jsem se tam dostat pres schranku spolujezdce, ale neprisel jsem na to, jak oddelat zadni kryt schranky, pokud to vubec jde.

Sklo jsem myslel proto, ze jsem ho nedavno menil a jak zacalo byt chladnej, zacalo to vrzat pri prujezdu zatackou, ted uz porad, proto to bylo to prvni co me napadlo...

Napsal: pon 17.10.2011 09:54
od Maxiczech
Nevím, do jaké míry jsi mechanik, ale tyto zvuky, co popisuješ můžou být následkem i něčeho úplně jiného.. Proto píšu, že je to jak u "debilů", někdo si něco vydedukuje, rozhodí půl auta a výsledek žádnej.. :lol:

Napsal: pon 17.10.2011 10:14
od Hanz
Maxiczech- relax :wink:

Napsal: pon 17.10.2011 10:26
od Dan td
Pokud jsi to sklo nedávno měnil, může to být skutečně i tohle, i když většinou je chyba jinde.
Zkusil bych u auta stáhnout okýnka a rozhoupat ho na místě, jestli se to projeví. Pokud ne, tak si sedni ke spolujezdci, někdo ať jede tak, aby to vrzalo a snaž se přijít, odkud to jde.

Kastlík - pokud sundáš dekl pod ním a kastlík samotný, uvidíš několik řídících jednotek na všechno možné :P , ale o moc dál už se zevnitř dostat nejde.

Ještě teoreticky může vrzat palubka samotná, pokud by v místech uchycení byla povolená - to se mi kdysi stalo na tříce. Místa uchycení viz třeba ETK, tak to jen zkouknout a příp. dotáhnout.

Jo a ještě jeden nápad :P - zkontroluj kryt A sloupku zevnitř. Pokud měnili sklo, asi ho sundavali. Pokud se špatně nasadí, spodek krytu rád vrže o palubku na svém dolním konci :-)

Napsal: pon 17.10.2011 10:53
od Maxiczech
To Hanz: dám si asi LSD.. To se nedá vydžet.. :respect:

Napsal: pon 17.10.2011 11:11
od Darel
ver: doporucuju shlednout

http://www.youtube.com/watch?v=Nnw3H8wX_Jk

pak se v tom hrabej jak chces :D ale myslim ze te chut prejde...
(mimochodem skvela muzika a jak mu to jde od ruky) :))

Napsal: pon 17.10.2011 11:13
od ver
diky, po shlednuti me uz chut presla :)

Napsal: pon 17.10.2011 11:29
od Maxiczech
Jen bádej a nebuď sjab.. :lol: Pak dej vědít, jak to dopadlo..

Napsal: pon 17.10.2011 11:30
od Maxiczech
Tohodle mechoše okamžitě zaměstnám.. :lol: A né ty klauny, co na dílně mám.. :D Japonec, na konec.. :wink:

Napsal: pon 17.10.2011 11:46
od Darel
zaměstnanec měsíce :D

nenech se odradit,třeba to bude jen nějaká blbost na dosah nebo to jde od nápravy :)

zatím zdar

Napsal: pon 17.10.2011 13:00
od bibikuba
Darel píše:ver: doporucuju shlednout

http://www.youtube.com/watch?v=Nnw3H8wX_Jk

pak se v tom hrabej jak chces :D ale myslim ze te chut prejde...
(mimochodem skvela muzika a jak mu to jde od ruky) :))
nooo,doufám že nebudu někdy měnit radiator na E39 :crazy: by mě zajímalo jestli to borec dal taky do kupy :D čas má ale dobrej,za 7.19 vyndat radiator-to se musí nechat,to je borec :D :D

Napsal: pon 17.10.2011 13:57
od Maxiczech
Počítej tak x 20 minut.. Bylo to docela zrychlené.. :lol:

Napsal: pon 17.10.2011 14:34
od Darel
co sem pochopil tak je to vyparnik... doufam ze me to taky nikdy neceka..ale byl dobrej, vsechno si fotil,cmaral fixem... :) spravne to delal :D tomu bych auto do ruky sveril

Napsal: pon 17.10.2011 23:10
od Brátn
výměna výparníku nebo větráku trvá v reálu cca 4-5 hodin a není to věda, jen strašná drbačka, na rozdíl od něj bych ještě sundal volant, jelikož palubka je zespodu ostrá a poškrábala by ho, hlavně při skládání zpět