Stránka 1 z 1

Napsal: ned 02.10.2011 19:20
od micko525
Prosím o radu,dneska jedu s kámošovou e60 530d,vyjíždím ze vrat,a najednou přestane fungovat řízení a volant je tuhej že s ním ani nemůžu otočit,najednou děsněj smrad spálený gumy a hulán z motoru,tak sem chcípnul motor a koukám co se kde děje.Po nastartování nic a po chvilce znovu,nakonec jsem zjistil že se kousnul kompresor klimy,nechápu vůbec jak je to možný,když sem měl klimu puštěnou a vše o.k. a po hodině se stane tohle,a jak se protáčel řemen tak se pálil.Ale po chvilce jízdy a zastavění a po 5min vypnutého motoru opět volant tuhej,ale po rozjetí o.k. a při jízdě,ale při parkování jsem nemohl vytočit kola úplně do rejdu,jakoby servo nefunguje 100%.Žádné pazvuky se neozývají akorát trochu je cítit takovej divněj smrad,ale nevim jak ho definovat,ani ne spálená guma,ani ne kapalina ze serva,prostě divnej smrad.Ještě než se stalo tohle,tak při nastartování bylo slyšel takový písknutí,jako kdyby byla špatná napínací kladka na klínovém řemenu,ale to teď není slyšet,zato se podělal kompresor a servo.Co by to mohlo být?Nevíte někdo?Díky za všechny rady

Napsal: ned 02.10.2011 19:40
od Soptiiik
A čerpadlo se točí?

Napsal: ned 02.10.2011 21:42
od Rupitch
Nemáš špatnou hlavní řemenici na klice ?

Napsal: pon 03.10.2011 07:46
od kubassszx
Měl jsem to stejné a u mě to byla řemenice na klice, vytrhla se z té nalisované gumy a prokluzovala v tom a pálila se guma.

Tím jak poposkočila tak držel řemen klimy a serva vždy jen v jedné drážce a tak to dělalo to co tobě.

Napsal: pon 03.10.2011 07:46
od kubassszx
Měl jsem to stejné a u mě to byla řemenice na klice, vytrhla se z té nalisované gumy a prokluzovala v tom a pálila se guma.

Tím jak poposkočila tak držel řemen klimy a serva vždy jen v jedné drážce a tak to dělalo to co tobě.

Napsal: pon 03.10.2011 08:22
od micko525
mrknu a zjistim,ale byla by to nejspíše nejjednoduší varianta,nové aktivní řízení stojí raketu,ale zas je divný že by odešla najednou i ta klima.

Napsal: pon 03.10.2011 08:53
od libovka
To je jasná řemenice na klice.Připrav si cca 10000kč.

Napsal: pon 03.10.2011 09:27
od kubassszx
10.000 ??? 8O 8O 8O, promiň, ale kde jsi k takovému nesmyslnému číslu přišel ? Já ji pořidil za 5 tisíc od febi funglovku ...

Ok pokud chceš vyměnit ještě řemeny tak něco navíc, ale není to tak strašné. Dělal jsem to na ulici v Praze na vinohradech a za necelou hoďku bylo hotovo ....

Napsal: pon 03.10.2011 09:35
od micko525
JJ to je normální cena 10tis. , ale se slevičkou vychází na 5 ;),aspoň že to je taková ,,drobnost,, a ne něco většího!

Napsal: pon 03.10.2011 10:10
od libovka
kubassszx píše:10.000 ??? 8O 8O 8O, promiň, ale kde jsi k takovému nesmyslnému číslu přišel ? Já ji pořidil za 5 tisíc od febi funglovku ...

Ok pokud chceš vyměnit ještě řemeny tak něco navíc, ale není to tak strašné. Dělal jsem to na ulici v Praze na vinohradech a za necelou hoďku bylo hotovo ....
Od Febi? Bych si nedal na auto ani gumičky stěračů.Nicméně si ji sehnal možná za 5tis ale určitě přes někoho.Ale každej třeba nemá tyhle možnosti.Jinak v Elitu jí mají i dražší.Nejlevnejc vychází pomalu origo.

Napsal: pon 03.10.2011 10:46
od Maxiczech
Hoď mi VIN, r.v. a motorizaci.. Já ti jí seženu za ceničku. Nebo, když budeš chtít, rovnou to na dílně na počkání zráchnem.. :wink:

Napsal: pon 03.10.2011 13:52
od kubassszx
libovka píše:
kubassszx píše:10.000 ??? 8O 8O 8O, promiň, ale kde jsi k takovému nesmyslnému číslu přišel ? Já ji pořidil za 5 tisíc od febi funglovku ...

Ok pokud chceš vyměnit ještě řemeny tak něco navíc, ale není to tak strašné. Dělal jsem to na ulici v Praze na vinohradech a za necelou hoďku bylo hotovo ....
Od Febi? Bych si nedal na auto ani gumičky stěračů.Nicméně si ji sehnal možná za 5tis ale určitě přes někoho.Ale každej třeba nemá tyhle možnosti.Jinak v Elitu jí mají i dražší.Nejlevnejc vychází pomalu origo.
OK tak asi každej nemá možnost, ale prostě 10 litrů bych za ni nedal :) nicméně, používám většinu dílů febi a jsem s nima maximálně spokojený ! Ale každý má jiné zkušenosti a oblíbence :)

Napsal: pon 03.10.2011 19:23
od micko525
Díky všem,už to mám objednaný,origo za 6tis.

Napsal: pon 03.10.2011 20:24
od libovka
OK tak asi každej nemá možnost, ale prostě 10 litrů bych za ni nedal :) nicméně, používám většinu dílů febi a jsem s nima maximálně spokojený ! Ale každý má jiné zkušenosti a oblíbence :)[/quote]

Tak to bud rád že jsi spokojený s Febi.Já teda opravuju BMW takže mi těch dílů proteče rukama fakt hodně.Ale co jsem kdy dal na auto od Febi nebo třeba MOOG tak bylo do půlroku v háji.Vzhledem k tomu že ke mě jezdí lidi co auta denně potřebujou a nebavilo je jezdit pořád dokola na servis věcí která se měnila nedávno a mě nebavilo řešit reklamace tak jsem od těchto firem rezignoval.Prostě jistota LMI,Mayle nebo origo.

Napsal: úte 04.10.2011 22:02
od Jendix
ahoj.. když už jsem to tu četl.. zeptám se jestli se to může taky projevovat pískáním řemenu od klimy..

poslední dobou jsem to již nezpozoroval.. ale poté co byli měněny všechny řemeny a nějaký kladky (hlavní řemenice ne) jsem párkrát při rozjezdu a zapnuté klimě zpozoroval že ihned po rozjezdu řemen pískal.. když jsem klimu vypnul.. okamžitě pískání přestalo..

vím že na klimě není napínací kladka.. ale jen flexiřemen.. může to tedy i způsobovat značka řemenu, nebo jeho postupné zaběhnutí..

může mi tu případně někdo popsat jak se hlavní řemenic projevuje? nebo je to ze dne na den a hotovo? díky.

Napsal: úte 04.10.2011 22:04
od Jendix
ahoj.. když už jsem to tu četl.. zeptám se jestli se to může taky projevovat pískáním řemenu od klimy..

poslední dobou jsem to již nezpozoroval.. ale poté co byli měněny všechny řemeny a nějaký kladky (hlavní řemenice ne) jsem párkrát při rozjezdu a zapnuté klimě zpozoroval že ihned po rozjezdu řemen pískal.. když jsem klimu vypnul.. okamžitě pískání přestalo..

vím že na klimě není napínací kladka.. ale jen flexiřemen.. může to tedy i způsobovat značka řemenu, nebo jeho postupné zaběhnutí..

může mi tu případně někdo popsat jak se hlavní řemenic projevuje? nebo je to ze dne na den a hotovo? díky.

Napsal: stř 23.03.2016 20:24
od m4tes
čau, jaký máte zkušenosti s řemenicí od FEBI BILSTEIN?

dneska se mi doma naštěstí stalo jako výše popsaný problém - výpadky serva a smrad spálený gumy, tuším problém na tý řemenici na klice, najeto 248 tis km, první závažnější závada, jinak se o auto starám ;-)

díky

Napsal: úte 29.03.2016 10:47
od cvaj
Hele,Febi,neboli Ferdinad Bilstein,je největší překupník na světě,není to výrobce,je to jako ve filmu Forest Gump "život je jako bonboniéra,nikdy nevíš,jaký kousek ochutnáš" :lol:

Záleží na tom,co zrovna v té krabici bude...někdy je tam SNR,někdy Meyle,někdy SKF,ale zažil jsem tam i origo díly...(samozřejmě,že automobilky si to nevyráběj).