Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
530d-Problem servo,aktivní řízení ? Poraďte
Prosím o radu,dneska jedu s kámošovou e60 530d,vyjíždím ze vrat,a najednou přestane fungovat řízení a volant je tuhej že s ním ani nemůžu otočit,najednou děsněj smrad spálený gumy a hulán z motoru,tak sem chcípnul motor a koukám co se kde děje.Po nastartování nic a po chvilce znovu,nakonec jsem zjistil že se kousnul kompresor klimy,nechápu vůbec jak je to možný,když sem měl klimu puštěnou a vše o.k. a po hodině se stane tohle,a jak se protáčel řemen tak se pálil.Ale po chvilce jízdy a zastavění a po 5min vypnutého motoru opět volant tuhej,ale po rozjetí o.k. a při jízdě,ale při parkování jsem nemohl vytočit kola úplně do rejdu,jakoby servo nefunguje 100%.Žádné pazvuky se neozývají akorát trochu je cítit takovej divněj smrad,ale nevim jak ho definovat,ani ne spálená guma,ani ne kapalina ze serva,prostě divnej smrad.Ještě než se stalo tohle,tak při nastartování bylo slyšel takový písknutí,jako kdyby byla špatná napínací kladka na klínovém řemenu,ale to teď není slyšet,zato se podělal kompresor a servo.Co by to mohlo být?Nevíte někdo?Díky za všechny rady
Od Febi? Bych si nedal na auto ani gumičky stěračů.Nicméně si ji sehnal možná za 5tis ale určitě přes někoho.Ale každej třeba nemá tyhle možnosti.Jinak v Elitu jí mají i dražší.Nejlevnejc vychází pomalu origo.kubassszx píše:10.000 ???![]()
![]()
, promiň, ale kde jsi k takovému nesmyslnému číslu přišel ? Já ji pořidil za 5 tisíc od febi funglovku ...
Ok pokud chceš vyměnit ještě řemeny tak něco navíc, ale není to tak strašné. Dělal jsem to na ulici v Praze na vinohradech a za necelou hoďku bylo hotovo ....
OK tak asi každej nemá možnost, ale prostě 10 litrů bych za ni nedallibovka píše:Od Febi? Bych si nedal na auto ani gumičky stěračů.Nicméně si ji sehnal možná za 5tis ale určitě přes někoho.Ale každej třeba nemá tyhle možnosti.Jinak v Elitu jí mají i dražší.Nejlevnejc vychází pomalu origo.kubassszx píše:10.000 ???![]()
![]()
, promiň, ale kde jsi k takovému nesmyslnému číslu přišel ? Já ji pořidil za 5 tisíc od febi funglovku ...
Ok pokud chceš vyměnit ještě řemeny tak něco navíc, ale není to tak strašné. Dělal jsem to na ulici v Praze na vinohradech a za necelou hoďku bylo hotovo ....


OK tak asi každej nemá možnost, ale prostě 10 litrů bych za ni nedal
nicméně, používám většinu dílů febi a jsem s nima maximálně spokojený ! Ale každý má jiné zkušenosti a oblíbence
[/quote]
Tak to bud rád že jsi spokojený s Febi.Já teda opravuju BMW takže mi těch dílů proteče rukama fakt hodně.Ale co jsem kdy dal na auto od Febi nebo třeba MOOG tak bylo do půlroku v háji.Vzhledem k tomu že ke mě jezdí lidi co auta denně potřebujou a nebavilo je jezdit pořád dokola na servis věcí která se měnila nedávno a mě nebavilo řešit reklamace tak jsem od těchto firem rezignoval.Prostě jistota LMI,Mayle nebo origo.


Tak to bud rád že jsi spokojený s Febi.Já teda opravuju BMW takže mi těch dílů proteče rukama fakt hodně.Ale co jsem kdy dal na auto od Febi nebo třeba MOOG tak bylo do půlroku v háji.Vzhledem k tomu že ke mě jezdí lidi co auta denně potřebujou a nebavilo je jezdit pořád dokola na servis věcí která se měnila nedávno a mě nebavilo řešit reklamace tak jsem od těchto firem rezignoval.Prostě jistota LMI,Mayle nebo origo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
ahoj.. když už jsem to tu četl.. zeptám se jestli se to může taky projevovat pískáním řemenu od klimy..
poslední dobou jsem to již nezpozoroval.. ale poté co byli měněny všechny řemeny a nějaký kladky (hlavní řemenice ne) jsem párkrát při rozjezdu a zapnuté klimě zpozoroval že ihned po rozjezdu řemen pískal.. když jsem klimu vypnul.. okamžitě pískání přestalo..
vím že na klimě není napínací kladka.. ale jen flexiřemen.. může to tedy i způsobovat značka řemenu, nebo jeho postupné zaběhnutí..
může mi tu případně někdo popsat jak se hlavní řemenic projevuje? nebo je to ze dne na den a hotovo? díky.
poslední dobou jsem to již nezpozoroval.. ale poté co byli měněny všechny řemeny a nějaký kladky (hlavní řemenice ne) jsem párkrát při rozjezdu a zapnuté klimě zpozoroval že ihned po rozjezdu řemen pískal.. když jsem klimu vypnul.. okamžitě pískání přestalo..
vím že na klimě není napínací kladka.. ale jen flexiřemen.. může to tedy i způsobovat značka řemenu, nebo jeho postupné zaběhnutí..
může mi tu případně někdo popsat jak se hlavní řemenic projevuje? nebo je to ze dne na den a hotovo? díky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
ahoj.. když už jsem to tu četl.. zeptám se jestli se to může taky projevovat pískáním řemenu od klimy..
poslední dobou jsem to již nezpozoroval.. ale poté co byli měněny všechny řemeny a nějaký kladky (hlavní řemenice ne) jsem párkrát při rozjezdu a zapnuté klimě zpozoroval že ihned po rozjezdu řemen pískal.. když jsem klimu vypnul.. okamžitě pískání přestalo..
vím že na klimě není napínací kladka.. ale jen flexiřemen.. může to tedy i způsobovat značka řemenu, nebo jeho postupné zaběhnutí..
může mi tu případně někdo popsat jak se hlavní řemenic projevuje? nebo je to ze dne na den a hotovo? díky.
poslední dobou jsem to již nezpozoroval.. ale poté co byli měněny všechny řemeny a nějaký kladky (hlavní řemenice ne) jsem párkrát při rozjezdu a zapnuté klimě zpozoroval že ihned po rozjezdu řemen pískal.. když jsem klimu vypnul.. okamžitě pískání přestalo..
vím že na klimě není napínací kladka.. ale jen flexiřemen.. může to tedy i způsobovat značka řemenu, nebo jeho postupné zaběhnutí..
může mi tu případně někdo popsat jak se hlavní řemenic projevuje? nebo je to ze dne na den a hotovo? díky.
Hele,Febi,neboli Ferdinad Bilstein,je největší překupník na světě,není to výrobce,je to jako ve filmu Forest Gump "život je jako bonboniéra,nikdy nevíš,jaký kousek ochutnáš"
Záleží na tom,co zrovna v té krabici bude...někdy je tam SNR,někdy Meyle,někdy SKF,ale zažil jsem tam i origo díly...(samozřejmě,že automobilky si to nevyráběj).

Záleží na tom,co zrovna v té krabici bude...někdy je tam SNR,někdy Meyle,někdy SKF,ale zažil jsem tam i origo díly...(samozřejmě,že automobilky si to nevyráběj).