Stránka 1 z 1
Napsal: sob 10.09.2011 09:25
od Spirt
zdravim kluci.chci se zeptat,pokud bych sehnal jeste jednu zdravou kastli v barve a chtel bych to prehazet,jelikoz mam jeden prah a zadni lem KO...a jeste par much se najde,tak bych chtel udelat prestavbu na jinou karoserii.Tak jestli potrebuju nejake doklady od te kastle?jak se dela takova prestavba?kastle je totozna s tou moji z 528i,akorat je o rok mladsi...jak je to s vin?diky za rady
Napsal: sob 10.09.2011 11:37
od bibikuba
jednou jsem dělal ofiko přestavbu na Calibře a už bych to nedělal

Ke karoserii kterou budeš měnit papíry samozřejmě mít musíš-musíš mít vyjádření od výrobce či zastoupení že kastle je totožná-což stojí koruny a pak Ti na dopravce vyrazej novej VIN z původního auta

Je no hnus a vůbec se s tím nemažou-prostě to staré znečitelní a fláknou Ti nový tuším na klobouk od tlumiče-i já bych to narazil líp

Je to sice oficielní ale ven bych nikdy s tím autem už nejel.Za mě teda neee,stojí to prachy,lítání,čekání a výsledek je ten že auto je zkur..... a následnej prodej je taky problém.Dělal jsem to pár let nazpět ale myslím že to dělaj pořád stejně

Napsal: sob 10.09.2011 11:45
od Spirt
az tak?no fuj...
Napsal: sob 10.09.2011 21:09
od aristoloser
tak mě to před 4mi lety u e 30 stálo 50 korun na dopravce + 300 za vyražení vin kodu nahradní technologií.pokud na "nové ",kastli je 8 prvních čísel vin kodu stejnejch,nepotřebuješ vyjádření výrobce o shodnosti dílů,ale bere se to tak,že je to schodný díl/ta kastle/díky těm osmi číslům .rok výroby sem měl taky jinej a nevadilo to.barvu sem měl jinou,a to mi přepsali taky za 50 kč.musel jsem mít sebou nějakou fakturu od prodejce té nové kastle,jinak krom klasiky TP a tak už nic...zeptej se na DI a pokud tam je někdo rozumnej,tak ti to takhle vysvětlí a udělá i bez ůplatků.toto téma je celkem podrobně rozebraný na foru e30.cz
Napsal: sob 10.09.2011 23:25
od bibikuba
Mě to stálo teda daleko víc protože jsem musel mít ten papír od zastoupení ale největší problém je myslím s tím vyražením VIN-je to sice napsaný ve velkým TP že je vyražen náhr.technologií ale v malém to nebylo a když mi někdo kontr.číslo kastle tak koukal jako trubka že je překřížkovaný-nechápu proč ten VIN prostě jen nepřepíšou v TP -vzniká pak i problém když deš něco kupovat a chtějí VIN což je dnes docela bežný

Napsal: ned 11.09.2011 10:09
od beny-maser
řešil jsem to v době kdy ještě nešly starší auta 8 let přihlásit, a je to přesně tak jak popisuje většina, potvrzení z BMW cca 2tis, nechat vyrazit Vin na klobouk cca 500 a ve finále je to vopičárna a je s tím běhání a práce. Raději bych si koupil e39 s dobrou karoserií a třeba horším stejným motorem a ten pak přehodil a auto normálně přihlásil.
Za mě přestavba určitě ne.