Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vymena kastle E39

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Spirt
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: čtv 17.02.2011 01:00

#1 Příspěvek od Spirt »

zdravim kluci.chci se zeptat,pokud bych sehnal jeste jednu zdravou kastli v barve a chtel bych to prehazet,jelikoz mam jeden prah a zadni lem KO...a jeste par much se najde,tak bych chtel udelat prestavbu na jinou karoserii.Tak jestli potrebuju nejake doklady od te kastle?jak se dela takova prestavba?kastle je totozna s tou moji z 528i,akorat je o rok mladsi...jak je to s vin?diky za rady
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#2 Příspěvek od bibikuba »

jednou jsem dělal ofiko přestavbu na Calibře a už bych to nedělal :? Ke karoserii kterou budeš měnit papíry samozřejmě mít musíš-musíš mít vyjádření od výrobce či zastoupení že kastle je totožná-což stojí koruny a pak Ti na dopravce vyrazej novej VIN z původního auta :? Je no hnus a vůbec se s tím nemažou-prostě to staré znečitelní a fláknou Ti nový tuším na klobouk od tlumiče-i já bych to narazil líp :D Je to sice oficielní ale ven bych nikdy s tím autem už nejel.Za mě teda neee,stojí to prachy,lítání,čekání a výsledek je ten že auto je zkur..... a následnej prodej je taky problém.Dělal jsem to pár let nazpět ale myslím že to dělaj pořád stejně :? :?
Spirt
Registrovaný
Příspěvky: 136
Registrován: čtv 17.02.2011 01:00

#3 Příspěvek od Spirt »

az tak?no fuj...
aristoloser
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 07.04.2008 00:00
Bydliště: u phy

#4 Příspěvek od aristoloser »

tak mě to před 4mi lety u e 30 stálo 50 korun na dopravce + 300 za vyražení vin kodu nahradní technologií.pokud na "nové ",kastli je 8 prvních čísel vin kodu stejnejch,nepotřebuješ vyjádření výrobce o shodnosti dílů,ale bere se to tak,že je to schodný díl/ta kastle/díky těm osmi číslům .rok výroby sem měl taky jinej a nevadilo to.barvu sem měl jinou,a to mi přepsali taky za 50 kč.musel jsem mít sebou nějakou fakturu od prodejce té nové kastle,jinak krom klasiky TP a tak už nic...zeptej se na DI a pokud tam je někdo rozumnej,tak ti to takhle vysvětlí a udělá i bez ůplatků.toto téma je celkem podrobně rozebraný na foru e30.cz
bibikuba
Registrovaný
Příspěvky: 1290
Registrován: čtv 22.07.2010 00:00
Bydliště: PRAHA A OKOLÍ.

#5 Příspěvek od bibikuba »

Mě to stálo teda daleko víc protože jsem musel mít ten papír od zastoupení ale největší problém je myslím s tím vyražením VIN-je to sice napsaný ve velkým TP že je vyražen náhr.technologií ale v malém to nebylo a když mi někdo kontr.číslo kastle tak koukal jako trubka že je překřížkovaný-nechápu proč ten VIN prostě jen nepřepíšou v TP -vzniká pak i problém když deš něco kupovat a chtějí VIN což je dnes docela bežný :?
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#6 Příspěvek od beny-maser »

řešil jsem to v době kdy ještě nešly starší auta 8 let přihlásit, a je to přesně tak jak popisuje většina, potvrzení z BMW cca 2tis, nechat vyrazit Vin na klobouk cca 500 a ve finále je to vopičárna a je s tím běhání a práce. Raději bych si koupil e39 s dobrou karoserií a třeba horším stejným motorem a ten pak přehodil a auto normálně přihlásil.
Za mě přestavba určitě ne.
Odpovědět