Stránka 1 z 1
Napsal: ned 04.09.2011 19:57
od DawletE30
Zdravim stratil jsem vsechnu klice od E39(530D 142kw) a podreboval jsem to odtahnout tak se muselo otevrit silou, zamek ridice je odvrtany. Spincku jsem tam dal co jsem mel doma, jsou k tomu i klice. Ted nevim co vsechno se musi vymenit?
Zamek ve dverich je jasny, vic me zajima, jestli jde dat dohromady eletronika a sladit ridici jednoutku a novej klic? Kazdemu dekuji za nazor nebo radu.
Napsal: ned 04.09.2011 20:51
od Killingman
Ja asi nejsem ten pravý, ale co objednat nový klíč přímo od BMW?
Napsal: ned 04.09.2011 23:56
od icecold
potřebuješ nakodovat nový číp pro jednotku EWS, napíš členovi FX, ten ti poradí

Napsal: pon 05.09.2011 13:31
od DawletE30
Killingman píše:Ja asi nejsem ten pravý, ale co objednat nový klíč přímo od BMW?
podle me to na nic, kdyz uz jsem tam dal jinou spinacku a zamek ve dverich je taky pric. Nakodovat klic se mi jevi jako nejlepsi zpusob.
Ted jeste najit v Olomouci jinej servis nez autorizak, kdo by to zvladl.
Napsal: pon 05.09.2011 14:31
od Fx
Dálka se dá spárovat, pokud máš rádiový klíč se stejnou frekvencí jako byly původně. Pak je třeba udělat čipy imobilizéru. Když si objednáš obyčejný klíč v BMW (ne ten plastový, i když možná i z něj by to šlo vytáhnout - u E46 to jde), tak z něj vyndat čip a dát do nového klíče.
Toto neplatí pro klíč "diamant":
a) není rozebíratelný
b) čip imobilizéru je součást tišťáku
Napsal: pon 05.09.2011 15:12
od DawletE30
[quote="Fx"]Dálka se dá spárovat, pokud máš rádiový klíč se stejnou frekvencí jako byly původně. Pak je třeba udělat čipy imobilizéru. Když si objednáš obyčejný klíč v BMW (ne ten plastový, i když možná i z něj by to šlo vytáhnout - u E46 to jde), tak z něj vyndat čip a dát do nového klíče.
Toto neplatí pro klíč "diamant":
a) není rozebíratelný
b) čip imobilizéru je součást tišťáku[/quote
Z E46 jsem tam dal spincku, puvodne jsem chtel prehodit i ridici jednoutku a ews ale jak na potvoru v E46 bul starsi tzp motoru(135kw) a v E39 ted mam (142kw) takze ridici jednotka nepasuje ale zas EWS jednotka je stejna jako klic.
Pak jeste moznost koupit komplet set pro predelani zamku a jednotky.
Napsal: úte 06.09.2011 14:56
od Fx
Jaké máš teď klíče? Předpokládám, že máš na autě teď různé zámky. Nebyla by fotka klíčů, kterými startuješ? Šlo by to pořešit poštou, kdybys mi poslal EWS... Bydlet poblíž, tak je to za půl hodinky hotové.
Napsal: úte 06.09.2011 22:30
od DawletE30
Fx píše:Jaké máš teď klíče? Předpokládám, že máš na autě teď různé zámky. Nebyla by fotka klíčů, kterými startuješ? Šlo by to pořešit poštou, kdybys mi poslal EWS... Bydlet poblíž, tak je to za půl hodinky hotové.
Ted mam prave ten dimantovy klic. Samotne klice zas takovej problem neni, spis ta elektronika. Nastartovat ted nejde protoze jsem tam jeste nedal EWS jednotku.
Napsal: úte 06.09.2011 23:09
od Fx
Tak pokud jsi už otočil klíčem, počítej s nutností diagnostiky, resp. synchronizace ews-dme... Jiný klíč než ten diamant nemáš?
Napsal: stř 07.09.2011 20:37
od DawletE30
Fx píše:Tak pokud jsi už otočil klíčem, počítej s nutností diagnostiky, resp. synchronizace ews-dme... Jiný klíč než ten diamant nemáš?
Ano otocil jsem klicem.
Neznas nekoho kdo by mi pomohl vyresit tento problem v okoli Olomouce?
Napsal: stř 07.09.2011 20:48
od Fx
To bohužel nevím... Rozpárované EWS určitě zvládne JaraX
Napsal: stř 07.09.2011 21:14
od DawletE30
Fx píše:To bohužel nevím... Rozpárované EWS určitě zvládne JaraX
nevadi i tak dekuji z radu