Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Vymnena klicu E39 tour
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 08.10.2008 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 2395
Zdravim stratil jsem vsechnu klice od E39(530D 142kw) a podreboval jsem to odtahnout tak se muselo otevrit silou, zamek ridice je odvrtany. Spincku jsem tam dal co jsem mel doma, jsou k tomu i klice. Ted nevim co vsechno se musi vymenit?
Zamek ve dverich je jasny, vic me zajima, jestli jde dat dohromady eletronika a sladit ridici jednoutku a novej klic? Kazdemu dekuji za nazor nebo radu.
Zamek ve dverich je jasny, vic me zajima, jestli jde dat dohromady eletronika a sladit ridici jednoutku a novej klic? Kazdemu dekuji za nazor nebo radu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 1705
- Kontaktovat uživatele:
Dálka se dá spárovat, pokud máš rádiový klíč se stejnou frekvencí jako byly původně. Pak je třeba udělat čipy imobilizéru. Když si objednáš obyčejný klíč v BMW (ne ten plastový, i když možná i z něj by to šlo vytáhnout - u E46 to jde), tak z něj vyndat čip a dát do nového klíče.
Toto neplatí pro klíč "diamant":
a) není rozebíratelný
b) čip imobilizéru je součást tišťáku
Toto neplatí pro klíč "diamant":
a) není rozebíratelný
b) čip imobilizéru je součást tišťáku
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 08.10.2008 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 2395
[quote="Fx"]Dálka se dá spárovat, pokud máš rádiový klíč se stejnou frekvencí jako byly původně. Pak je třeba udělat čipy imobilizéru. Když si objednáš obyčejný klíč v BMW (ne ten plastový, i když možná i z něj by to šlo vytáhnout - u E46 to jde), tak z něj vyndat čip a dát do nového klíče.
Toto neplatí pro klíč "diamant":
a) není rozebíratelný
b) čip imobilizéru je součást tišťáku[/quote
Z E46 jsem tam dal spincku, puvodne jsem chtel prehodit i ridici jednoutku a ews ale jak na potvoru v E46 bul starsi tzp motoru(135kw) a v E39 ted mam (142kw) takze ridici jednotka nepasuje ale zas EWS jednotka je stejna jako klic.
Pak jeste moznost koupit komplet set pro predelani zamku a jednotky.
Toto neplatí pro klíč "diamant":
a) není rozebíratelný
b) čip imobilizéru je součást tišťáku[/quote
Z E46 jsem tam dal spincku, puvodne jsem chtel prehodit i ridici jednoutku a ews ale jak na potvoru v E46 bul starsi tzp motoru(135kw) a v E39 ted mam (142kw) takze ridici jednotka nepasuje ale zas EWS jednotka je stejna jako klic.
Pak jeste moznost koupit komplet set pro predelani zamku a jednotky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 412
- Registrován: stř 08.10.2008 00:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 2395
Ted mam prave ten dimantovy klic. Samotne klice zas takovej problem neni, spis ta elektronika. Nastartovat ted nejde protoze jsem tam jeste nedal EWS jednotku.Fx píše:Jaké máš teď klíče? Předpokládám, že máš na autě teď různé zámky. Nebyla by fotka klíčů, kterými startuješ? Šlo by to pořešit poštou, kdybys mi poslal EWS... Bydlet poblíž, tak je to za půl hodinky hotové.