Stránka 1 z 1
Napsal: sob 06.08.2011 16:16
od venturi
Ahoj,
zvažuji koupi E39 523i
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9113320
Prosím poradíte mi jak je tenhle kousek servisně náročný a co mě asi čeká?
- při kolika km se asi mění tlumiče a ramena a kolik to stojí
- je velký problém zamlžené svetlomety
- na co bych si měl dát bacha
(auto by bylo max na 3 roky a 40 Tis Km)
Předem děkuji
Napsal: sob 06.08.2011 18:06
od soukupadam
tlumiče 2000 kus
ramena sada předek top kvalita 10 000
tlumiče máš asi na 90 000 km a ramena podle silnice a kvality 10-50 000 km,
dej si bacha na chlazení , jestli funguje sahara, visco vrtule, jestli nic neteče, a samozřejmě věci jako motor, převodovka jestli nedělá nic divný zvuky. jo a eště klima ta může bejt taky drahá
Napsal: sob 06.08.2011 18:18
od venturi
Dík za info to jsem přesně potřeboval.
prosém tě co je sahara
soukupadam píše:tlumiče 2000 kus
ramena sada předek top kvalita 10 000
tlumiče máš asi na 90 000 km a ramena podle silnice a kvality 10-50 000 km,
dej si bacha na chlazení , jestli funguje sahara, visco vrtule, jestli nic neteče, a samozřejmě věci jako motor, převodovka jestli nedělá nic divný zvuky. jo a eště klima ta může bejt taky drahá
Napsal: sob 06.08.2011 19:41
od soukupadam
Sahara (pusher fan) je elektrický větrák hned za nárazníkem, často odchází, pokud nefunguje auto se přehřívá, může být i nefunkční klima, a může to odnést chladič (z vlastní zkušenosti). někdy se dá opravit výměnou odporů (1200 kč)- odpory jsou u modelů před FL přesně nevím rok kdy se začaly dávat verze s pulzní modulací otáček, někdy je komplet KO
Napsal: sob 06.08.2011 20:48
od aristoloser
světla koupíš nový od depa i s kroužkama za 6tisíc,jestli neni měněnej ježek/regulace topení/,tak 1500,separátor oleje na 90 % taky-1500,benzínovej filtr 800 ,jinak je to nákladově běžný,pokud nekoupíš auto,který furt vařilo,/jako já/a nebudeš muset řešit těsnění pod hlavou/12000/,tak i celkem "držák",držim palce

Napsal: pon 08.08.2011 01:41
od Brátn
venturi píše:Ahoj,
zvažuji koupi E39 523i
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... -3/9113320 Prosím poradíte mi jak je tenhle kousek servisně náročný a co mě asi čeká?
- při kolika km se asi mění tlumiče a ramena a kolik to stojí
- je velký problém zamlžené svetlomety
- na co bych si měl dát bacha
(auto by bylo max na 3 roky a 40 Tis Km)
Předem děkuji
posílal jsem ti soukromou zprávu

Napsal: pon 08.08.2011 10:35
od aDAm_2
trošku mimo ale proč má tady tento manuál na tom odkazu nahoře pod plynovým pedálem kick down? nebo to je jen nějaká zarážka?
Napsal: pon 08.08.2011 10:54
od weNTyll
To je doraz, ale obecne ma kazdy motor rezim "plny kotel" kdy pri maximalnim otevreni klapky motor (manual i automat) jede bez lambda regulace na mirne bohatsi smes. Automaticka prevodovka samozrejme zaroven dostava informaci k podrazeni na vhodnejsi kvalt.
Napsal: pon 08.08.2011 11:03
od weNTyll
BTW za tu cenu by to auto melo byt v rozumnem stavu bez vyraznych investic cehokoliv.
Napsal: ned 14.08.2011 23:44
od magorcondoria
Nějakej prasák tam dal "supr" koncovku.Možná tuzik výfuku?
Napsal: pon 15.08.2011 03:56
od davcer
vubec nechci zneverohodnovat vyse popsane prispevky. Jen popisuji svoji vlastni zkusenost. mam sic e46 330i, ale nebude to myslim zas tak jine. Tlumice jsem vymenil v cca 120 000 a ramena jedno leve predni a pretesneni cele zadni napravy cca 170 000 a to ty ramena byli origo z vyroby. Ted mam cca 220 000, tlumice zatim drzi a netecou. a ramena zatim bez vule, ale asi preventivne dam i to prave predni.
jak psal kolega, hrozne moc zalezi kde jezdis a jak. Nekdy klickuju mezi kanalama jak blazen abych zadnej nevzal, a retardery prejizdim v minimalni rychlosti. myslim ze ty ramena vydrzi daleko vic nez tech padesat. Ale pomalu ti to vadne a cejtis ze uz by bylo lepsi vymenit. Ale jezdit se da v poho. jinak jsem daval v tech cca 170 000 nove rizeni, protoze tak trojka s em podvozkem dostavala fakt zahul...
Napsal: úte 16.08.2011 08:42
od milo
aDAm píše:trošku mimo ale proč má tady tento manuál na tom odkazu nahoře pod plynovým pedálem kick down? nebo to je jen nějaká zarážka?
je to pouze mechanicky doraz a neni v nem zadny spinac
Napsal: úte 16.08.2011 08:50
od libovka
[quote="soukupadam"]tlumiče 2000 kus
ramena sada předek top kvalita 10 000
Na ty ceny si přišel jak?Tlumič na E39 za 2000 ???Nejlevnější tlumič je snad od firmy Gabriel,ale ten bych nedal na auto ani největšímu nepříteli.
Napsal: úte 16.08.2011 10:13
od weNTyll
Treba Meyle tlumice mi prijdou rozumny kompromis cena vs. kvalita. Sachs bude lepsi, ale stejne tak ustupuju od Loemferder dilu podvozku, protoze uz to neni to co driv, jenom cena se drzi.
Daji se sehnat rozumne alternativy, ale ne v Kelly nebo Elitu. Pokud jsou ty cesty u nas v takovem stavu jakem jsou tak odchazi vsechno nechutne rychle.
Co na to vy ostatni E39kari?
Napsal: úte 16.08.2011 14:26
od iveco26
přední náprava z německa za 3800,- i spoštou od ATP
Napsal: stř 17.08.2011 11:55
od weNTyll
Jj, na dily od ATP slysim zatim jenom pozitivni reakce.
Napsal: stř 17.08.2011 17:08
od JAY_JAY
iveco26 píše:přední náprava z německa za 3800,- i spoštou od ATP
svata pravda. taky sem to kupoval a zatim si nestezuju. i kdybych to musel za rok kupovat znova, tak se to vyplati
Napsal: stř 17.08.2011 23:10
od bibikuba
weNTyll píše:Treba Meyle tlumice mi prijdou rozumny kompromis cena vs. kvalita. Sachs bude lepsi, ale stejne tak ustupuju od Loemferder dilu podvozku, protoze uz to neni to co driv, jenom cena se drzi.
Daji se sehnat rozumne alternativy, ale ne v Kelly nebo Elitu. Pokud jsou ty cesty u nas v takovem stavu jakem jsou tak odchazi vsechno nechutne rychle.
Co na to vy ostatni E39kari?
jjj,díly to je utrpení-sere mě když najdu ve spojkové sadě LUK čínské spojkové ložisko

Ted jsem koukal že i Eli t už nabízí autodíly Starline-je to hnus ale je to tím že každý se snaží ušetřit a ty díly prostě kupuje..Myslím že ani orig.díl už nevydrží jako kdysi-kvalita se ztratila a je to jen o penězích-bohužel....Docela mě ale taky zajímá ta německá ATP
