Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 14.07.2011 09:51
od Smet
Ahoj kluci vždycky když přijdu rano k autu musím parkrat protočit motor a pak teprve nastartovat a stejně se od hlavy ozívají zvuky jakoby byla bez oleje a z nadobky na filtr mi mizí olej...ví někdo?díky

Napsal: čtv 14.07.2011 10:28
od libovka
Jak víš že z nádobky na filtr mizí olej?

Napsal: čtv 14.07.2011 11:28
od beny-maser
kámoš něco podobného řešil na e32 a pomohlo výměna držáku olejového filtru,dole pod vložkou jsou dva ventylky, tak těma to bylo.Po startu mu svítilo mazání ještě cca 5-7sec.
Po výměně toho držáku i s ventylkama to bylo hned ok.
Možná to jde jednoduše opravit, ale měl motor na ND tak jsme to neřešili.

Napsal: čtv 14.07.2011 11:49
od Snejk
libovka píše:Jak víš že z nádobky na filtr mizí olej?


možna tam ma proskleny okynko :lol: ...

taky by me to zajimalo jak na to dosel...protoze otevrenim vicka automaticky odskoci filtr a vsechen olej vytece do vany...
btw u motoru za studena se ozyvaji z hlavy zvuky jak kdyz v ni neni olej protoze tam zadny neni... co by tam taky delal kdyz stece do vany...

u e32 koonkretne byly problemy s tema ventilama a docela trvalo nez to natlacilo tech 0,5l od filtru proto mazani svitilo po startu i 10s a objevovalo se chenk engine oil press... ale u jinejch motoru jsem si tohohle nikdy nevsimnul a i jsem koukal tak u jinejch uz ty klasicky dva ventily jako v e32 nejsou... je tam nejakej uplne jinej...

po nastartovani ti sviti maznicka dlouho nebo ne? pokud ne... neres... motor maze.. jen uz neni mozna ve sve kondici jako novej a proste za studena rachtaj vsechny vule nez se to natlaci...

Napsal: čtv 14.07.2011 12:11
od libovka
beny-maser píše:kámoš něco podobného řešil na e32 a pomohlo výměna držáku olejového filtru,dole pod vložkou jsou dva ventylky, tak těma to bylo.Po startu mu svítilo mazání ještě cca 5-7sec.
Po výměně toho držáku i s ventylkama to bylo hned ok.
Možná to jde jednoduše opravit, ale měl motor na ND tak jsme to neřešili.


Taky napiš u jakého to řešil motoru.Třeba u 8válce bych to chápal jelikož je filtr mimo motor a je tam dlouhá cesta než se olej natlačí.

Napsal: čtv 14.07.2011 12:58
od beny-maser
libovka píše:
beny-maser píše:kámoš něco podobného řešil na e32 a pomohlo výměna držáku olejového filtru,dole pod vložkou jsou dva ventylky, tak těma to bylo.Po startu mu svítilo mazání ještě cca 5-7sec.
Po výměně toho držáku i s ventylkama to bylo hned ok.
Možná to jde jednoduše opravit, ale měl motor na ND tak jsme to neřešili.


Taky napiš u jakého to řešil motoru.Třeba u 8válce bych to chápal jelikož je filtr mimo motor a je tam dlouhá cesta než se olej natlačí.

byl to R6 objem 3,0 nebo 3,5

Napsal: čtv 14.07.2011 14:34
od libovka
Tak to bych to viděl spíš na problém ve filtru protože motory M30 měli plechovej.Pokud si koupil nějakej neznačkovej kterej v sobě neměl zpětnej ventil tak olej stekl do vany a pak to dlouho trvalo než se olej nasál.Takový problém měli i motory M20 a M10.Dělají to třeba filtry od UFI.

Napsal: čtv 14.07.2011 15:08
od beny-maser
M 30 má vložku a pod ní byly vidět ty ventyly.

Napsal: čtv 14.07.2011 20:05
od libovka
beny-maser píše:M 30 má vložku a pod ní byly vidět ty ventyly.


A no jo,dyt jsem blbej. :oops: Máš svatou pravdu. :wink:

Napsal: čtv 14.07.2011 22:10
od Smet
no jednoduše samozřejmě vím že po vyndaní toho středu olej zmizí proto jsem si sehnal ještě jedno víčko ten střed z něj odoperoval a dal ho tam samotný...a pak si udělal rysku kde je hladina a spočítal si za kolik minut mi olej zmizí....jinak z hlavy olej nezmizi je tam kulička s perkem která tvoří zpětnou klapku,to jak říkate s těma klapkama nerepasují to někde? protože cele to stojí v BMW 7500,- a staré nevím.....

Napsal: sob 16.07.2011 13:36
od linzi
nikdo neví :(

Napsal: ned 17.07.2011 18:02
od Smet
:idea:

Napsal: ned 31.07.2011 22:41
od Smet
:(

Napsal: čtv 04.08.2011 22:25
od Smet
:cry: :cry: