Stránka 1 z 1
Napsal: úte 12.07.2011 16:19
od Vena
Tak tlačítko Hledat mi moc nepomohlo, proto se ptám majitelů E39 po faceliftu s motorizací 520i/525i/530i s manuálem. Kolik vám točí při rozumný dálniční jízdě tzn. cca 150km/h? Měl jsem 523i 170PS před facem a byl jsem celkem spokojenej, jediný co mě vadilo, byly na můj vkus vysoký otáčky při rychlejší jízdě. Teď s přírůstkem do rodiny musím jít do kombajna. Mám vyhlídnutýho jednoho fešáka 520i - 170PS. Je mi jasný, že to nebude žádný letadlo, papírově mírně pomalejší než to co jsem měl, ale je to spíš pro ženu na pošusty po městě

Jen by mě zajímalo, jestli třeba 525ka nemá delší převody, to bych pak možná zapřemýšlel o jiným, i když tady mě výbava a stav mile překvapily...
Napsal: stř 13.07.2011 09:02
od Vena
Nikdo nic?

Napsal: stř 13.07.2011 11:48
od Mountainbiker
Ahoj, myslím něco malinko přes 4000 ot u 525i.
Napsal: stř 13.07.2011 13:45
od JaraX
asi jsi měl manual, kup automata, ten je víc do rychla a na dalnici min žere
Napsal: stř 13.07.2011 20:31
od Vena
No mě spojení R6 benzín s automatem nějak nevyhovuje, jel jsem v 528iAT a hrůza. Musí se točit aby jela. Možná s tou naftou by to bylo lepší, ale ta pro mě nemá význam. Za prvý nemá ekonomický opodstatnění, páč co ušetřím na naftě, projedu v servisu. Za druhý to bude druhý auto v rodině, spíš pro ženu a moc s ním nenajedeme, a za třetí máme radši fofrklacek.

Tak s tím zpřevodováním to nebude takovej brutál rozdíl, takže asi bude rozhodovat stav a výbava....
Napsal: stř 13.07.2011 20:56
od JaraX
kámoš ma 523i automat tour, a líny mi to nepřijde, není to v8, ale na běžný ježdění to stačí, hlavně vozí děcka a věnovat se řazení a ještě děcku v sedačce je starost navíc, nevidím smysl v autě na "pohodu" mít manual
Napsal: stř 13.07.2011 21:14
od methuz
Nazor koncoveho uzivatele vozu E39:
mam E39, manual, 530i. Abych pravdu rekl, tak ty otacky nevim

Musel bych to zkusit (pres dvojity skla a s tim podvozkem.. me pri 150ti prijde ze parkuju a to auto se vylozene nudi).
Nicmene mel jsem tu cest jednou jet v 520i M54 (to je 2.2ka poface) a prislo mi to proste slaby (no jako furt lepsi jak oktavka ale musis to hrozne honit). I spotreba stala za prd (rozdil mezi 520 a 530 zadnej zasadni - spis mi to prislo mistama ve prospech 530).
Taky sem dlouho hledal poface E39 a otazka motoru byla jasna. 530i. Mozna 525 ale ta by musela mit lepsi vybavu abych tech par koniku ozelel. Samozrejme 540 je uplne jinde. ale ne zas tak jinde bereme-li v uvahu co to zere.
male shrnuti:
520i - nebrat.
525i - proc ne
530i - idealni (rozhodnout se podle nabidky a vybavy...)
Napsal: stř 13.07.2011 21:34
od Vena
No konečně něco plodnýho, i když jsi mě moc nepotěšil, na druhou stranu jsem to tak nějak tušil. Měl jsem 523i v manuálu a bylo to jakš takš, ten tour je o krapet těžší, no uvidíme...
Napsal: stř 13.07.2011 22:36
od methuz
HA! ja sem ovsem prehledl dulezitou vec v zadani. ze chces touring. ja tu totiz plantam o sedanech. abych se priznal.. ja sem v zivote jeste 530i manual v touringu nevidel. to nerikam ze nejsou - jen nejsou moc k videni

Napsal: stř 13.07.2011 22:39
od JaraX
520i nebrat v žadnym připadě, na druhou stranu ženě musí 523i automat stačit bohatě, 2,8i a 3,0i už ma malinko vyšší spotřebu ve městě, samozřejmě pro člověka co si chce užít trochu dynamické jizdy je 530i mnohem lepší variatna, ale taky o dost dražší
Napsal: stř 13.07.2011 22:39
od JaraX
manual patří do trojky

Napsal: čtv 14.07.2011 19:21
od Vena
530i Touring v manuálu jsou, ale v Říši. U nás nic moc.