Stránka 1 z 1

Napsal: úte 12.07.2011 16:19
od Vena
Tak tlačítko Hledat mi moc nepomohlo, proto se ptám majitelů E39 po faceliftu s motorizací 520i/525i/530i s manuálem. Kolik vám točí při rozumný dálniční jízdě tzn. cca 150km/h? Měl jsem 523i 170PS před facem a byl jsem celkem spokojenej, jediný co mě vadilo, byly na můj vkus vysoký otáčky při rychlejší jízdě. Teď s přírůstkem do rodiny musím jít do kombajna. Mám vyhlídnutýho jednoho fešáka 520i - 170PS. Je mi jasný, že to nebude žádný letadlo, papírově mírně pomalejší než to co jsem měl, ale je to spíš pro ženu na pošusty po městě :-) Jen by mě zajímalo, jestli třeba 525ka nemá delší převody, to bych pak možná zapřemýšlel o jiným, i když tady mě výbava a stav mile překvapily...

Napsal: stř 13.07.2011 09:02
od Vena
Nikdo nic? :roll:

Napsal: stř 13.07.2011 11:48
od Mountainbiker
Ahoj, myslím něco malinko přes 4000 ot u 525i.

Napsal: stř 13.07.2011 13:45
od JaraX
asi jsi měl manual, kup automata, ten je víc do rychla a na dalnici min žere

Napsal: stř 13.07.2011 20:31
od Vena
No mě spojení R6 benzín s automatem nějak nevyhovuje, jel jsem v 528iAT a hrůza. Musí se točit aby jela. Možná s tou naftou by to bylo lepší, ale ta pro mě nemá význam. Za prvý nemá ekonomický opodstatnění, páč co ušetřím na naftě, projedu v servisu. Za druhý to bude druhý auto v rodině, spíš pro ženu a moc s ním nenajedeme, a za třetí máme radši fofrklacek. :-)
Tak s tím zpřevodováním to nebude takovej brutál rozdíl, takže asi bude rozhodovat stav a výbava....

Napsal: stř 13.07.2011 20:56
od JaraX
kámoš ma 523i automat tour, a líny mi to nepřijde, není to v8, ale na běžný ježdění to stačí, hlavně vozí děcka a věnovat se řazení a ještě děcku v sedačce je starost navíc, nevidím smysl v autě na "pohodu" mít manual

Napsal: stř 13.07.2011 21:14
od methuz
Nazor koncoveho uzivatele vozu E39:

mam E39, manual, 530i. Abych pravdu rekl, tak ty otacky nevim ;) Musel bych to zkusit (pres dvojity skla a s tim podvozkem.. me pri 150ti prijde ze parkuju a to auto se vylozene nudi).
Nicmene mel jsem tu cest jednou jet v 520i M54 (to je 2.2ka poface) a prislo mi to proste slaby (no jako furt lepsi jak oktavka ale musis to hrozne honit). I spotreba stala za prd (rozdil mezi 520 a 530 zadnej zasadni - spis mi to prislo mistama ve prospech 530).
Taky sem dlouho hledal poface E39 a otazka motoru byla jasna. 530i. Mozna 525 ale ta by musela mit lepsi vybavu abych tech par koniku ozelel. Samozrejme 540 je uplne jinde. ale ne zas tak jinde bereme-li v uvahu co to zere.
male shrnuti:
520i - nebrat.
525i - proc ne
530i - idealni (rozhodnout se podle nabidky a vybavy...)

Napsal: stř 13.07.2011 21:34
od Vena
No konečně něco plodnýho, i když jsi mě moc nepotěšil, na druhou stranu jsem to tak nějak tušil. Měl jsem 523i v manuálu a bylo to jakš takš, ten tour je o krapet těžší, no uvidíme...

Napsal: stř 13.07.2011 22:36
od methuz
HA! ja sem ovsem prehledl dulezitou vec v zadani. ze chces touring. ja tu totiz plantam o sedanech. abych se priznal.. ja sem v zivote jeste 530i manual v touringu nevidel. to nerikam ze nejsou - jen nejsou moc k videni ;)

Napsal: stř 13.07.2011 22:39
od JaraX
520i nebrat v žadnym připadě, na druhou stranu ženě musí 523i automat stačit bohatě, 2,8i a 3,0i už ma malinko vyšší spotřebu ve městě, samozřejmě pro člověka co si chce užít trochu dynamické jizdy je 530i mnohem lepší variatna, ale taky o dost dražší

Napsal: stř 13.07.2011 22:39
od JaraX
manual patří do trojky :)

Napsal: čtv 14.07.2011 19:21
od Vena
530i Touring v manuálu jsou, ale v Říši. U nás nic moc.