
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 520i / 525i převody otáčky atd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 1809
- Kontaktovat uživatele:
Tak tlačítko Hledat mi moc nepomohlo, proto se ptám majitelů E39 po faceliftu s motorizací 520i/525i/530i s manuálem. Kolik vám točí při rozumný dálniční jízdě tzn. cca 150km/h? Měl jsem 523i 170PS před facem a byl jsem celkem spokojenej, jediný co mě vadilo, byly na můj vkus vysoký otáčky při rychlejší jízdě. Teď s přírůstkem do rodiny musím jít do kombajna. Mám vyhlídnutýho jednoho fešáka 520i - 170PS. Je mi jasný, že to nebude žádný letadlo, papírově mírně pomalejší než to co jsem měl, ale je to spíš pro ženu na pošusty po městě
Jen by mě zajímalo, jestli třeba 525ka nemá delší převody, to bych pak možná zapřemýšlel o jiným, i když tady mě výbava a stav mile překvapily...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 305
- Registrován: sob 05.05.2007 00:00
- Bydliště: Hořice v Podkrkonoší
- Klubové ID: 1104
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 1809
- Kontaktovat uživatele:
No mě spojení R6 benzín s automatem nějak nevyhovuje, jel jsem v 528iAT a hrůza. Musí se točit aby jela. Možná s tou naftou by to bylo lepší, ale ta pro mě nemá význam. Za prvý nemá ekonomický opodstatnění, páč co ušetřím na naftě, projedu v servisu. Za druhý to bude druhý auto v rodině, spíš pro ženu a moc s ním nenajedeme, a za třetí máme radši fofrklacek. 
Tak s tím zpřevodováním to nebude takovej brutál rozdíl, takže asi bude rozhodovat stav a výbava....

Tak s tím zpřevodováním to nebude takovej brutál rozdíl, takže asi bude rozhodovat stav a výbava....
Nazor koncoveho uzivatele vozu E39:
mam E39, manual, 530i. Abych pravdu rekl, tak ty otacky nevim
Musel bych to zkusit (pres dvojity skla a s tim podvozkem.. me pri 150ti prijde ze parkuju a to auto se vylozene nudi).
Nicmene mel jsem tu cest jednou jet v 520i M54 (to je 2.2ka poface) a prislo mi to proste slaby (no jako furt lepsi jak oktavka ale musis to hrozne honit). I spotreba stala za prd (rozdil mezi 520 a 530 zadnej zasadni - spis mi to prislo mistama ve prospech 530).
Taky sem dlouho hledal poface E39 a otazka motoru byla jasna. 530i. Mozna 525 ale ta by musela mit lepsi vybavu abych tech par koniku ozelel. Samozrejme 540 je uplne jinde. ale ne zas tak jinde bereme-li v uvahu co to zere.
male shrnuti:
520i - nebrat.
525i - proc ne
530i - idealni (rozhodnout se podle nabidky a vybavy...)
mam E39, manual, 530i. Abych pravdu rekl, tak ty otacky nevim

Nicmene mel jsem tu cest jednou jet v 520i M54 (to je 2.2ka poface) a prislo mi to proste slaby (no jako furt lepsi jak oktavka ale musis to hrozne honit). I spotreba stala za prd (rozdil mezi 520 a 530 zadnej zasadni - spis mi to prislo mistama ve prospech 530).
Taky sem dlouho hledal poface E39 a otazka motoru byla jasna. 530i. Mozna 525 ale ta by musela mit lepsi vybavu abych tech par koniku ozelel. Samozrejme 540 je uplne jinde. ale ne zas tak jinde bereme-li v uvahu co to zere.
male shrnuti:
520i - nebrat.
525i - proc ne
530i - idealni (rozhodnout se podle nabidky a vybavy...)