Stránka 1 z 1
Napsal: úte 21.06.2011 18:51
od blankito
3.ventile k.o. voda do valcov. hlava este neviem.
cesta do prahy. teplota normal. chod motora normal. zrazu biely dym z vyfuku.

3500km na novom LPG zariadeni.
DOVODY

diki...
Napsal: stř 22.06.2011 16:29
od blankito
Napsal: stř 22.06.2011 17:21
od beny-maser
těsnění pod hlavou KO.
Napsal: stř 22.06.2011 21:30
od blankito
to som myslel aj ja ale preco tie ventile
ze boli pridrete a vytlacene semeringi na nich...
Napsal: stř 22.06.2011 22:24
od beny-maser
jestli šla voda do válce ve větším množství tak proč ne
Napsal: čtv 23.06.2011 10:33
od voTon
spatnym tesnenim nebo prasklou hlavou by nesla voda do valce za chodu, kdyz motor bezzi je velkej tlak ve valcich a pokud tam je skulina tak jdou naupak plyny z valce do vody,obracene to jde taky ale po odstaveni motoru. leda by byla praskla hlava za ventilem.