Stránka 1 z 1
Napsal: pon 20.06.2011 23:17
od fred279
lidi mam dotaz meril sem tlaky pred a po zabroušeni ventilu pred tim tam ,bylo na prvnich 5 valcich 13 a na šestym 11,5 po zabroušeni mam 14 bar ale zajimalo by me kolik tam mam byt merenejch z vyroby puvodnich mam knižku ja na to bmw 5 je tam dost všechno popsany ale uvadej kompresy 10,5 je to kopresni tlak nebo jen kompresni pomer objemu viči zdvihu??? apokud to je pomer kolik ma byt tedy pravy kompresni tlak ??
Napsal: úte 21.06.2011 18:13
od beny-maser
co to je za motor? na benzín je to hodně a na diesel zase málo.
Napsal: úte 21.06.2011 19:15
od fred279
BMW 520i M50 B20 110 KW:D:D
Napsal: stř 22.06.2011 15:47
od beny-maser
benzín by měl mít tak do 11bar
12 má vyběhanej diesel
jsi si jistý že ten měřák co máš měří správně,není to nějaká jebka z OBI made in China
Napsal: čtv 23.06.2011 19:09
od fred279
to verim ale ja sem prebrusoval ventily uz i pred tim tam bylo na 5 13 a na 6 bylo jen 11,5 tak by me to zajimalo a kontrolovalo se to na 3 nezavislejch meřakach od ruznejch vyrobcu a stařim
Napsal: čtv 23.06.2011 19:18
od beny-maser
a jak ten motor jezdí?asi si někdo hrál s kompresním poměrem a trochu to přehnal nebo nevím.
Napsal: čtv 23.06.2011 19:30
od fred279
no tak jede to ale co sem zatim to tak nebyla tam vaha vzduchu špatnej hal snimač na vačce aktualne ted reset jednotky doufam že se povede a že se dostatečne prez noz promaže všechny ty chybny kody a nouzovy režimy jelikož když sem odjiždel od dilny tak se to v jednu chvyly sebralo takovym stylem že sem nechapal a pak už zas ne takže to zas skočilo do nouz režimu
Napsal: čtv 23.06.2011 19:37
od fred279
toto je prvni meřeni ten 6 valec jsem měřil 2x tj 6 a 7 meřena hodnota