Stránka 1 z 1
Napsal: stř 08.06.2011 20:07
od Jendix
Ahoj, zjistil jsem že ostřikovač zadního skla neostřikuje tak jak má, resp. vůbec. Původně to vypadalo jako ucpaná tryska, ale pak jsem se na to podíval a z trysky vůbec nic neteče, všechna voda valí mezi sklem a lištou - "křídlem", která je našroubovaná přímo na skle.
Předpokládám že je tam buď vysunutá nebo nalomená hadička co vede k trysce.
Co mě zajímá:
1. Setkal se někdo už s něčím podobným?
2. Jak to případně nejlíp vyřešit
3. Když otevřu jenom zadní sklo, vídím naproti té liště 4x torx šroub, předpokládám že jejích povolením dojde k demontáži lišty, nebo se pletu?
Předem díky, Jendix.
Napsal: čtv 09.06.2011 07:10
od fik001
Ahoj.když ty 4 torxy povolíš tak zatáhni křídlo směrem dozadu a uvidiš pod nim na levé straně hadičku a spojku.Nejde to uplně z lehka.Mám taky E61 a už jsem to řešil ale měl jsem tu hadičku prasklou až pod střechou.
Napsal: čtv 09.06.2011 09:05
od Jendix
fik001 píše:Ahoj.když ty 4 torxy povolíš tak zatáhni křídlo směrem dozadu a uvidiš pod nim na levé straně hadičku a spojku.Nejde to uplně z lehka.Mám taky E61 a už jsem to řešil ale měl jsem tu hadičku prasklou až pod střechou.
a jak jsi vyřešil opravu v tvým případě (myslim jak jsi postupoval, čim jsi původní hadičku napojil, či nahradil)? případně odkud ti v tvém případě vytékala voda, skrz interiér? u mě to ale opravdu vypadá na místo kde se hadička láme při otevírání, doufám teda..

.
Napsal: pon 11.07.2011 10:36
od BMW_paja
Taky jsem měnil hadičku v ohybu otevírání, byla naprasklá a když se měnil drát s vyhřejvání skla tak praskla, dal jsem tam silikonovou akvaristickou průhlednou z obi

Napsal: pon 11.07.2011 17:58
od Jendix
BMW_paja píše:Taky jsem měnil hadičku v ohybu otevírání, byla naprasklá a když se měnil drát s vyhřejvání skla tak praskla, dal jsem tam silikonovou akvaristickou průhlednou z obi

ok, díky.. budu se na to muset konečně kouknout.. doposud jsem neměl čas abych se tomu nějak víc věnoval.. jinak k tej demontáži.. je tam nějaká záludnost.. nebo stačí čistě jen povolit ty 4 šrouby zespodu a sundat křídlo jak psal fik001
Napsal: úte 12.07.2011 00:18
od BMW_paja
povolíš křídlo a vysuneš ho, pak odpojíš vodiče k anténímu zesilovači a rozpojíš spojku na hadičce ostřikovače (to je trochu problém)
Pak už je problém jen v tom kde to máš opravdu prasklý, pokud mezi průchodkou a sklem (nejpravděpodobnější) tak se k tomu moc dobře sice nemůže ale nic dalšího pokud si vybavuju dávat pryč nemusíš.