Stránka 1 z 1
Napsal: úte 03.05.2011 17:04
od m.deejay
Ahoj, tak jsem si chtěl nechat udělat geometrii u kámoše, který má laserovou a je úplně nová-žádnej starej výrobek...bohužel na E60 je krátkej, protože údajně k tomu potřebuje nějaký přípravky, který jsou drahý a jemu se nevyplatí to kupovat...takže asi jedině v Bmw...je to opravdu takovej problém?
Napsal: úte 03.05.2011 17:58
od The_big_deal
mě to na předku udelali vsude, ale zadní naprava jedine v BMW
Napsal: úte 03.05.2011 18:18
od m.deejay
The_big_deal píše:mě to na předku udelali vsude, ale zadní naprava jedine v BMW
...takže v Bmw...akorát trochu za "jiný" peníze...
Napsal: úte 03.05.2011 18:49
od vanco
No ja chodim ku starsiemu panovi a spravi mi aj v predu a vzadu.Ten zadok je koplikovanejsi ked nejdu povolit zadne sroby ale ak nie su zapecene a dokaze ich povolit tak nie je problem.
Napsal: úte 03.05.2011 20:53
od m.deejay
vanco píše:No ja chodim ku starsiemu panovi a spravi mi aj v predu a vzadu.Ten zadok je koplikovanejsi ked nejdu povolit zadne sroby ale ak nie su zapecene a dokaze ich povolit tak nie je problem.
...to pak nechápu, proč nejsou schopni geometrii udělat na nové laserovce...
Napsal: úte 03.05.2011 21:14
od Huska
m.deejay píše:vanco píše:No ja chodim ku starsiemu panovi a spravi mi aj v predu a vzadu.Ten zadok je koplikovanejsi ked nejdu povolit zadne sroby ale ak nie su zapecene a dokaze ich povolit tak nie je problem.
...to pak nechápu, proč nejsou schopni geometrii udělat na nové laserovce...
protože to většina servisů neumí. Konkrétně v Brně jsem kromě BMW Renocar nenašel schopnou firmu. Dokonce jsem z jednich doloval peníze, když mi tvrdili, že zadek nejde seřídit a až jsem dovezl protokol z Renocaru tak vrátili peníze. Plná cena je 2500,- ale dá se to do 1000,- neoficiální cestou

Napsal: úte 03.05.2011 21:57
od m.deejay
Huska píše:m.deejay píše:vanco píše:No ja chodim ku starsiemu panovi a spravi mi aj v predu a vzadu.Ten zadok je koplikovanejsi ked nejdu povolit zadne sroby ale ak nie su zapecene a dokaze ich povolit tak nie je problem.
...to pak nechápu, proč nejsou schopni geometrii udělat na nové laserovce...
protože to většina servisů neumí. Konkrétně v Brně jsem kromě BMW Renocar nenašel schopnou firmu. Dokonce jsem z jednich doloval peníze, když mi tvrdili, že zadek nejde seřídit a až jsem dovezl protokol z Renocaru tak vrátili peníze. Plná cena je 2500,- ale dá se to do 1000,- neoficiální cestou

...a jak je to teda s těma nutnýma přípravkama, jde to i bez nich? má se to správně dělat s tou předepsanou zátěží?
Napsal: úte 03.05.2011 23:17
od mike-ee
zajímaly by mně ty přípravky co by k tomu potřeboval. Když mi dělali neofiko laser geo za 500,- na E90 tak vzadu byl problém povolit šrouby a tak to postříkal nějakým přípravkem, ale předpokládám, že se s tím může setkat u každého auta a tak to bude mít každý mechanik. Samotný přístroj podle mně nepotřebuje žádné extra příslušenství, protože nevím k čemu by bylo...
Pokud má veškerá data v počítači a ví, které šrouby jsou k čemu, jakože mi u té E90 řekl že to je pěkně jednoduché a ukázal bych prstem i já, kde co je

tak nevím kde by mohla být ještě zrada
Napsal: stř 04.05.2011 07:14
od renocar
Samozřejmně geometrie u BMW e60 jde seřídit jen je většina podobných "línejch" to dělat. A kupodivu to jde celkem dobře....
Napsal: stř 04.05.2011 11:14
od m.deejay
renocar píše:Samozřejmně geometrie u BMW e60 jde seřídit jen je většina podobných "línejch" to dělat. A kupodivu to jde celkem dobře....
...ten známej mi řekl, že to auto nemají ani v seznamu na tý laserovce a že neumí např. ještě X5 a MB ML...
Napsal: stř 04.05.2011 15:34
od Selix
mike-ee píše:Když mi dělali neofiko laser geo za 500,- na E90 tak vzadu byl problém povolit šrouby a tak to postříkal nějakým přípravkem,
v renocaru brno chteli 500 jen za povoleni tech, asi zakyslych, sroubu. maj na to zvlastni polozku na fakture. celkem jsem platil myslim necely 4 tisice jen za geo
Napsal: stř 04.05.2011 16:01
od m.deejay
...tak jsem u nás zkusil ještě nechat udělat geometrii někým jiným a ten to udělal bez problémů (akorát mu nešlo na přední nápravě povolit nějakou tyč na řízení, tak to musel nahřát plamenem)...cena 900,-...potom jsem jel v autě a bylo cítit, že řízení je jistější než předtím - líp drží auto stopu...
Napsal: stř 04.05.2011 16:21
od Vlasta
Na origo BMW geometrii se hlavy neupínají za okraj disku, ale do těch pěti dírek (pouze na origo discích). Taky je dána předepsaná zátěž, dávám pro E39, možná je to stejný i u jinejch řad
Napsal: stř 04.05.2011 16:56
od Hanz
ty německý hodnoty asi nepochopím

sedačky ok, ale v kufru... kde? přesně na středu? u kombi taky? přijde mi to směšný, každý auto má jinou výbavu, která to rozložení hmotnosti na kastli (např šíbr, navigace, nivo a pod) změní víc než 1kg a proto 21kg wtf? proč ne 20 a 70kg?

)
Napsal: stř 04.05.2011 17:23
od fotobobo
m.deejay píše:...tak jsem u nás zkusil ještě nechat udělat geometrii někým jiným a ten to udělal bez problémů (akorát mu nešlo na přední nápravě povolit nějakou tyč na řízení, tak to musel nahřát plamenem)...cena 900,-...potom jsem jel v autě a bylo cítit, že řízení je jistější než předtím - líp drží auto stopu...
Hele ja prijel na geometrii s E34, puvodne mela stat 500 laserova, a skoncilo
to tak, ze se museli menit za dalsi 1.000 tycky rizeni protoze nesli povolit,
(novy se museli dat) a pak jeste znova geometrii za 500. Takze 2.000 v prdeli, a auto tahne vesele doleva dal...Neco rikali, ze jim to ukazalo spatne
hodnoty na zadni naprave, ale s tim se prej neda nic delat, a musi se dat nove silent bloky zadni napravy....
Takze, 2.000 v prdeli a nic se nevyresilo....
Napsal: stř 04.05.2011 17:38
od Vlasta
Hanz píše:ty německý hodnoty asi nepochopím

sedačky ok, ale v kufru... kde? přesně na středu? u kombi taky? přijde mi to směšný, každý auto má jinou výbavu, která to rozložení hmotnosti na kastli (např šíbr, navigace, nivo a pod) změní víc než 1kg a proto 21kg wtf? proč ne 20 a 70kg?

)
V BMW mají na jejich geošce podle VIN hodnoty i bez zatížení. Geometrie je alchymie
Napsal: úte 17.05.2011 11:42
od Lukke
Mně seřídili geometrii správně vždy jen v BMW...