Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Palivové čerpadlo?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Axel »

...
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Axel »

Panove, nevite nekdo, na jakem principu funguje toto "cerpadlo"? Nachazi se v leve nadrzi (e39) 530D
Díl č. 7

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... vel_sensor
satvik
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 10.02.2011 01:00

#3 Příspěvek od satvik »

to by me taky zajímalo...

u tds mi obcas nejde nastartovat ve spojitosti s tim ze je v nádrzi okolo 5 - 10 l nafty a s hadicky v mot. prostoru jde nafta s bublinkami ....kdyz doliju nadrz cca na 25 l tak to nastartuju a bublinky zmizi

zajimalo by me jesi to cerpadlo na obrazku č. 7 s tim ma souvislost nebo podavaci cerpadlo malo tlaci ? ?
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Axel »

Ano, malo tlaci, chce to vymenit. Ja uz jsem vymenil obe (i pod ridicem)
satvik
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 10.02.2011 01:00

#5 Příspěvek od satvik »

kupoval si to origo nebo v nahrade ? ja se dival ze ten dil c. 7 jde jen origo
na kolik to teda prijde ?
Axel
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: pát 14.08.2009 00:00
Bydliště: Usti nad Labem
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Axel »

Mam na mysli elektricke podavaci cerpadlo (dil c. 1).
Tu "sedmicku" menit nemusis, maximalne zkontrolovat spravne nasazeni a tesnost o-krouzku.

- Cerpadlo v nadrzi (dil c. 1) jsem koupil noname a zatim drzi.
- Cerpadlo pod ridicem, to jsem mel nejdriv mel taky noname a vydrzelo asi dva mesice, takze vymena za kvalitnejsi.

Detaily ti pisnu do SZ.
satvik
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 10.02.2011 01:00

#7 Příspěvek od satvik »

ja myslim ze to cepradlo č. 7 ma prave vliv na to ze poradne nepřečerpava naftu s jedne pulky do druhe odkud ho tlaci cerpadlo c. 1 takze to cerpadlo cislo 1 muzu mit dobry ale kdyz tam nenatlaci naftu to cerpadlo c. 7 tak by potrebovalo vymenit ... nevim nooo kdyz sem tam nalil naftu aby tam bylo tak 20 l a vic tak je to ok
satvik
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 10.02.2011 01:00

#8 Příspěvek od satvik »

nevi nekdo cim se da sundat hadicka ktera je pripojena na motorku palivoveho cerpadla č. 1 ? ? ?

je to tam tak narazeny ze ani nahrat to nepomohlo a brat to do kombincek nebo neceho podobnyho sem nechtel riskovat pac nevim kde bych sehnal tu hadicku ...
fikusfiala
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: úte 07.09.2010 00:00
Bydliště: BMW Land

#9 Příspěvek od fikusfiala »

protože má bmw zadní pohon kol tak má dělenou nádrž proto že jde přes kardan.No a to čerpadlo v nádrži přečerpává naftu do té druhé nadrže a zároven podává naftu čerpadlu pod autem.Na 530D mám jedno funkční čerpadlo,kdyby měl někdo zájem
satvik
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 10.02.2011 01:00

#10 Příspěvek od satvik »

nevite nekdo jakyma hadickama nahradit hadicky co jdou s motorku podavaciho cerpadla ?? kdyz pri sundani prasknou ...
myslim ty žebrovany co jdou primo z motorku cerpadla
fikusfiala
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: úte 07.09.2010 00:00
Bydliště: BMW Land

#11 Příspěvek od fikusfiala »

myslím že mám i tu hadičku
satvik
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 10.02.2011 01:00

#12 Příspěvek od satvik »

:?:
Odpovědět