Stránka 1 z 1
Napsal: sob 23.04.2011 19:29
od marksman666
ZDravím všechny,hledal jsem ale nenašel, mám problém s mojím tds, občas po delší době když je motor zahřátý se mi na volnoběh hodně cuká motor, připadá mi že to valí snad jen na 5 válců.Cloumá to celým autem, po přidání plynu to ale nemá žádný odpor prostě to krásně roztáhne ale jakmile opět spadnou otáčky tak se to začne cukat,.. dělá to tak 1 z 5 zastavení pokud je zahřátý motor a ujedu více jak 20 km.
Napsal: sob 23.04.2011 21:29
od bibikuba
To mě zajímá estli to vyřešíš-mě to dělá to samo u 325 tds a řek bych že je to v el.části čerpadla-jezdím s tím takhle asi rok,stálo mě to batoh penez a výsledek nic moc

Napsal: sob 23.04.2011 21:34
od huncak
změř tlaky na válcích,pokud budou ok,myslím tím že budou mít všechny plus minus stejně a slušný motor by měl mít někde kolem 25 a víc.čerpadlem to nebude.mohl by to ještě dělat vadný vstřikovač,pokud budou tlaky v pořádku nech je zkontrolovat.vadné čerpadlo by ti způsobovalo špatné starty a houpání volnoběhu
Napsal: ned 24.04.2011 11:02
od marksman666
taky bych vsadil spíš na ty vstřiky, protože starty jsou naprosto v pořádku a pokud to běží v pořádku tak to má volnoběh naprosto super,... provedu to jak říkáš, díky za radu.
Napsal: ned 24.04.2011 20:43
od bibikuba
se klidně vsadim že to vstřik neni

nezapomen sem písnout čím to bylo

Možná Ti něco řekne diagnostika
Napsal: ned 24.04.2011 20:50
od beny-maser
jestli ti přijde, že to běží na pět tak bych taky šel po vstřikách a po tlacích ve valcích
Napsal: ned 24.04.2011 20:59
od bibikuba
když to bude dávat blbou dávku tak nepozná na kolik to běží ale zdá se že na pět

řek bych že když Ti to běží jak říkáš na pět a přidáš plyn tak se chod ustálí a běží to normálně

je to taak???
Napsal: ned 24.04.2011 21:26
od dafa
Předpokládám,že při tahu to kouří černě,starty na studeno i na teplo jsou dobrý.Na volnoběh se motor začne převalovat.Problém vidím v čerpadle.Vstřiky budeš mít ok,kompresy taky,většinou 1 válec bývá nejhorší jinak ostatní ok.Nechal bych vytáhnout čerpadlo,nechat jej zkontrolovat a případně opravit a nechat na motoru seřídit.Je to častá závada rotačních čerpadel po více kilometrech.
Napsal: pon 25.04.2011 10:56
od marksman666
bibikuba píše:když to bude dávat blbou dávku tak nepozná na kolik to běží ale zdá se že na pět

řek bych že když Ti to běží jak říkáš na pět a přidáš plyn tak se chod ustálí a běží to normálně

je to taak???
No je to tak jen z části, občas prošlápnutí pomůže ale někdy zas ne,.. Spíš to ale pomáhá než nepomáhá ,..

Ale jak říkám při sešlápnutí plynu to nemá absolutně žádnej odpor, plynule to jde do otáček.
Napsal: pon 25.04.2011 10:58
od marksman666
dafa píše:Předpokládám,že při tahu to kouří černě,starty na studeno i na teplo jsou dobrý.Na volnoběh se motor začne převalovat.Problém vidím v čerpadle.Vstřiky budeš mít ok,kompresy taky,většinou 1 válec bývá nejhorší jinak ostatní ok.Nechal bych vytáhnout čerpadlo,nechat jej zkontrolovat a případně opravit a nechat na motoru seřídit.Je to častá závada rotačních čerpadel po více kilometrech.
Při tahu to kouří ku..a černě

starty jsou přesně tak jak píšeš.
Napsal: pon 25.04.2011 11:16
od dafa
Tak to je čerpadlo,při přidání plynu se nepravidelnost ztratí v otáčkách,to je normální,to vyrovnáš i když máš špatný vstřik.
Nechej skouknout čerpadlo a máš zase pokoj.
Rotační čerpadla jsou dobrý,ale po jistých kilometrech začnou dělat problémy a to na všech motorech.
Napsal: pon 25.04.2011 13:34
od bibikuba
mě tohle dělá pravidelně v otáčkách od 800-1 000,motor má jako nepr.chod a když přidám tak se to srovná

poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět

je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW

Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou

Napsal: pon 25.04.2011 21:03
od marksman666
bibikuba píše:mě tohle dělá pravidelně v otáčkách od 800-1 000,motor má jako nepr.chod a když přidám tak se to srovná

poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět

je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW

Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou

Fine zkusím to nejdřív změřit a uvidíme

tady v okolí tomu prej nějak rozumí tak se uvidí

kdybych sem neodepsal zeptej se na SZ rád ti napíšu jestli jsem s tím pohnul..
Napsal: pon 25.04.2011 21:15
od beny-maser
pokud seženete někoho kdo umí vyměnit ten servomotorek za nový tak bych se taky přidal,mám ho taky v neuspokojivém stavu zatím to jezdí normálně, ale už to není co to bylo dřív,poránu to chce řadit s meziplynem.
Napsal: pon 25.04.2011 23:49
od bibikuba
beny-maser píše:pokud seženete někoho kdo umí vyměnit ten servomotorek za nový tak bych se taky přidal,mám ho taky v neuspokojivém stavu zatím to jezdí normálně, ale už to není co to bylo dřív,poránu to chce řadit s meziplynem.
sehnal jsem z Omegy celej ten vršek -starší ale nevim jestli se vrhnout na výměnu nebo to pořešit nějak jinak

Raději bych to nechal udělat

Napsal: úte 26.04.2011 07:13
od beny-maser
pokud nechceš laborovat doporučuju nechat udělat, a to někde kde tomu fakt rozumý a nedělaj pouze výměnu dílů na BMW,
jinak těch hlav jsou na bmw dva druhy tak pozor na ten správný
Napsal: úte 26.04.2011 08:25
od bibikuba
beny-maser píše:pokud nechceš laborovat doporučuju nechat udělat, a to někde kde tomu fakt rozumý a nedělaj pouze výměnu dílů na BMW,
jinak těch hlav jsou na bmw dva druhy tak pozor na ten správný
vím že sou dva druhy,mám poslední ročník a ty jsou stejný jako Omega.Problém je že nevim kam to dát ,myslel jsem že se to vyřeší repasí čerpadla ale bohužel repasujou jen mech.část

Nejhorší je že se těžko hledá někdo kdo se fakt vyzná,kdyby to čerpadlo nestálo ranec,nabral bych pro klid nový

Napsal: úte 26.04.2011 15:17
od beny-maser
právě proto jsem se hned hlásil, jak seženeš někoho kdo mění ten servomotorek, tak že do toho jdu taky. Protože s tou halvou nikdo nic nedělá. Jinak mechanickou čás svěřuju do Bosch diesel servisu a jsem vždycky spokojenej,jen ta cena.
Napsal: úte 26.04.2011 17:24
od huncak
elektrická část funguje pouze jako plynové lanko,nevím jakým způsobem by dokázala způsobit aby ti motor šel na pět válců.vadný štelwerk způsobuje houpání volnoběhu,díru v plynu, chcípaní ale tohle těžko.tohle je problém mechanického rázu,takže mechanická část čerpadla-vstřikovače-válce.nový štelwerk se nechá sehnat cca za 12tis ale v tomhle případě ho tam dáš a bude to stejné.ve tvém případě je dobré začít těma vstřikama a tlakama,to v pohodě zvládneš sám.já dělám přímo repase čerpadel a vstřikovačů,sice dnes už hlavně CR ale tyhle taky umíme.trysky nejsou nijak drahé a na chod motoru to má velikej vliv.pokud budeš chtít ozvi se.