Stránka 1 z 1

Napsal: sob 23.04.2011 19:29
od marksman666
ZDravím všechny,hledal jsem ale nenašel, mám problém s mojím tds, občas po delší době když je motor zahřátý se mi na volnoběh hodně cuká motor, připadá mi že to valí snad jen na 5 válců.Cloumá to celým autem, po přidání plynu to ale nemá žádný odpor prostě to krásně roztáhne ale jakmile opět spadnou otáčky tak se to začne cukat,.. dělá to tak 1 z 5 zastavení pokud je zahřátý motor a ujedu více jak 20 km.

Napsal: sob 23.04.2011 21:29
od bibikuba
To mě zajímá estli to vyřešíš-mě to dělá to samo u 325 tds a řek bych že je to v el.části čerpadla-jezdím s tím takhle asi rok,stálo mě to batoh penez a výsledek nic moc :wink:

Napsal: sob 23.04.2011 21:34
od huncak
změř tlaky na válcích,pokud budou ok,myslím tím že budou mít všechny plus minus stejně a slušný motor by měl mít někde kolem 25 a víc.čerpadlem to nebude.mohl by to ještě dělat vadný vstřikovač,pokud budou tlaky v pořádku nech je zkontrolovat.vadné čerpadlo by ti způsobovalo špatné starty a houpání volnoběhu

Napsal: ned 24.04.2011 11:02
od marksman666
taky bych vsadil spíš na ty vstřiky, protože starty jsou naprosto v pořádku a pokud to běží v pořádku tak to má volnoběh naprosto super,... provedu to jak říkáš, díky za radu.

Napsal: ned 24.04.2011 20:43
od bibikuba
se klidně vsadim že to vstřik neni :D :D nezapomen sem písnout čím to bylo :D Možná Ti něco řekne diagnostika

Napsal: ned 24.04.2011 20:50
od beny-maser
jestli ti přijde, že to běží na pět tak bych taky šel po vstřikách a po tlacích ve valcích

Napsal: ned 24.04.2011 20:59
od bibikuba
když to bude dávat blbou dávku tak nepozná na kolik to běží ale zdá se že na pět :wink: řek bych že když Ti to běží jak říkáš na pět a přidáš plyn tak se chod ustálí a běží to normálně :wink: :wink: je to taak???

Napsal: ned 24.04.2011 21:26
od dafa
Předpokládám,že při tahu to kouří černě,starty na studeno i na teplo jsou dobrý.Na volnoběh se motor začne převalovat.Problém vidím v čerpadle.Vstřiky budeš mít ok,kompresy taky,většinou 1 válec bývá nejhorší jinak ostatní ok.Nechal bych vytáhnout čerpadlo,nechat jej zkontrolovat a případně opravit a nechat na motoru seřídit.Je to častá závada rotačních čerpadel po více kilometrech.

Napsal: pon 25.04.2011 10:56
od marksman666
bibikuba píše:když to bude dávat blbou dávku tak nepozná na kolik to běží ale zdá se že na pět :wink: řek bych že když Ti to běží jak říkáš na pět a přidáš plyn tak se chod ustálí a běží to normálně :wink: :wink: je to taak???



No je to tak jen z části, občas prošlápnutí pomůže ale někdy zas ne,.. Spíš to ale pomáhá než nepomáhá ,.. :) Ale jak říkám při sešlápnutí plynu to nemá absolutně žádnej odpor, plynule to jde do otáček.

Napsal: pon 25.04.2011 10:58
od marksman666
dafa píše:Předpokládám,že při tahu to kouří černě,starty na studeno i na teplo jsou dobrý.Na volnoběh se motor začne převalovat.Problém vidím v čerpadle.Vstřiky budeš mít ok,kompresy taky,většinou 1 válec bývá nejhorší jinak ostatní ok.Nechal bych vytáhnout čerpadlo,nechat jej zkontrolovat a případně opravit a nechat na motoru seřídit.Je to častá závada rotačních čerpadel po více kilometrech.


Při tahu to kouří ku..a černě :) starty jsou přesně tak jak píšeš.

Napsal: pon 25.04.2011 11:16
od dafa
Tak to je čerpadlo,při přidání plynu se nepravidelnost ztratí v otáčkách,to je normální,to vyrovnáš i když máš špatný vstřik.
Nechej skouknout čerpadlo a máš zase pokoj.
Rotační čerpadla jsou dobrý,ale po jistých kilometrech začnou dělat problémy a to na všech motorech.

Napsal: pon 25.04.2011 13:34
od bibikuba
mě tohle dělá pravidelně v otáčkách od 800-1 000,motor má jako nepr.chod a když přidám tak se to srovná :( poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět :cry: je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW :D :D Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou :D :D

Napsal: pon 25.04.2011 21:03
od marksman666
bibikuba píše:mě tohle dělá pravidelně v otáčkách od 800-1 000,motor má jako nepr.chod a když přidám tak se to srovná :( poznám to jen při rozjíždění nebo když pomalu přidávám plyn a v momentě kdy to začne habrovat tak tak ten plyn držím a jde to jako na pět :cry: je pravda že nejdřív to dělalo jen občas,ted už pořád..nepomohla ani repase čerpadla-pravda je že mi to nezakouří a to mám čip.Nevím jestli se Ti to taky děje ale já občas když zastavím někde tak to běží jak ty píšeš na pět a stačí někdy jen málo přidat plyn a běží to zas jak BMW :D :D Co jsem pochopil tak mě se tam asi přidírá servomotorek pod hlavou čerpadla-navíc mě to i píše diagnostika..Jestli seženeš někoho kdo tomu fakt rozumí dej vědět,svezu se s tebou :D :D


Fine zkusím to nejdřív změřit a uvidíme :) tady v okolí tomu prej nějak rozumí tak se uvidí :) kdybych sem neodepsal zeptej se na SZ rád ti napíšu jestli jsem s tím pohnul..

Napsal: pon 25.04.2011 21:15
od beny-maser
pokud seženete někoho kdo umí vyměnit ten servomotorek za nový tak bych se taky přidal,mám ho taky v neuspokojivém stavu zatím to jezdí normálně, ale už to není co to bylo dřív,poránu to chce řadit s meziplynem.

Napsal: pon 25.04.2011 23:49
od bibikuba
beny-maser píše:pokud seženete někoho kdo umí vyměnit ten servomotorek za nový tak bych se taky přidal,mám ho taky v neuspokojivém stavu zatím to jezdí normálně, ale už to není co to bylo dřív,poránu to chce řadit s meziplynem.
sehnal jsem z Omegy celej ten vršek -starší ale nevim jestli se vrhnout na výměnu nebo to pořešit nějak jinak :cry: Raději bych to nechal udělat :lol: :lol:

Napsal: úte 26.04.2011 07:13
od beny-maser
pokud nechceš laborovat doporučuju nechat udělat, a to někde kde tomu fakt rozumý a nedělaj pouze výměnu dílů na BMW,
jinak těch hlav jsou na bmw dva druhy tak pozor na ten správný

Napsal: úte 26.04.2011 08:25
od bibikuba
beny-maser píše:pokud nechceš laborovat doporučuju nechat udělat, a to někde kde tomu fakt rozumý a nedělaj pouze výměnu dílů na BMW,
jinak těch hlav jsou na bmw dva druhy tak pozor na ten správný
vím že sou dva druhy,mám poslední ročník a ty jsou stejný jako Omega.Problém je že nevim kam to dát ,myslel jsem že se to vyřeší repasí čerpadla ale bohužel repasujou jen mech.část :cry: Nejhorší je že se těžko hledá někdo kdo se fakt vyzná,kdyby to čerpadlo nestálo ranec,nabral bych pro klid nový :wink:

Napsal: úte 26.04.2011 15:17
od beny-maser
právě proto jsem se hned hlásil, jak seženeš někoho kdo mění ten servomotorek, tak že do toho jdu taky. Protože s tou halvou nikdo nic nedělá. Jinak mechanickou čás svěřuju do Bosch diesel servisu a jsem vždycky spokojenej,jen ta cena.

Napsal: úte 26.04.2011 17:24
od huncak
elektrická část funguje pouze jako plynové lanko,nevím jakým způsobem by dokázala způsobit aby ti motor šel na pět válců.vadný štelwerk způsobuje houpání volnoběhu,díru v plynu, chcípaní ale tohle těžko.tohle je problém mechanického rázu,takže mechanická část čerpadla-vstřikovače-válce.nový štelwerk se nechá sehnat cca za 12tis ale v tomhle případě ho tam dáš a bude to stejné.ve tvém případě je dobré začít těma vstřikama a tlakama,to v pohodě zvládneš sám.já dělám přímo repase čerpadel a vstřikovačů,sice dnes už hlavně CR ale tyhle taky umíme.trysky nejsou nijak drahé a na chod motoru to má velikej vliv.pokud budeš chtít ozvi se.