Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pomoc - jak poznat ROZDÍL mezi M52

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
force
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: úte 08.03.2011 01:00

#1 Příspěvek od force »

Ahoj lidičkové, poprosím o pomoc - potřeboval bych poradit jak nějak jednoduše poznám na vyndaném motoru rozdíl - mezi motory 2,8 v BMW e39 - jedná se o to jak poznat na pohled rozdíl mezi M52 B28 a i tím TU typem (myslím double vanos), případně typem s nikasilem...jestli to nějak jde, potřebuji identifikovat co to je (je mi nabízeno)
Díky všem.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Bez nikasilu byly motory snad jen pro východní trh a USA, a to jen pozdější výroby. Typ M52B28 s jednoduchým vanosem je toto (nejstarší neměly plastový kryt na vanosu):
Obrázek

M52B28TU je toto:
Obrázek
force
Registrovaný
Příspěvky: 51
Registrován: úte 08.03.2011 01:00

#3 Příspěvek od force »

dík moc, tenhle motor ale vypadá stejně i jako z 523i že? je možný nějak poznat motor TU (double vanos?) od normálního? existuje nějakej jednoduchej identifikační znak krom plastu? nikasilový motor je vzhledově taky stejný??? díky...jsem se do toho nějak zapletl, nevidím moc rozdíl :)
Uživatelský avatar
soukupadam
Registrovaný
Příspěvky: 2214
Registrován: úte 26.10.2010 00:00
Bydliště: Liberec

#4 Příspěvek od soukupadam »

rozdíl je vidět na těch šesti žebrech a taky ten plast vepředu je jinej
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 1705
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Obecně platí, že všechny M52 motory vypadají stejně a všechny M52TU motory vypadají také stejně. Shora dvoulitra od 2,8 nepoznáš, to musíš na číslo vyražené na bloku.
Odpovědět