Stránka 1 z 2
Napsal: sob 09.04.2011 13:25
od HIDEN
Ahoj mám takové dilema musím ted v blízké době dělat přední brzdy ale říkám si že když už tak chlazený (přední) a to TDS nemá

Tak se ptám je možné tam dat brzdiče z dvoulitra?Není v tom někde háček?
Napsal: sob 09.04.2011 14:47
od radokrno
TDS má chlazený přední..

Napsal: sob 09.04.2011 14:50
od radokrno
ted nevim jestli se bavíme o tom samém.

asi ne tak pardon.
Napsal: sob 09.04.2011 14:55
od HIDEN
Mám druhou E34 tds a jsou tam jednoduchý kotouče (na předku)
Napsal: sob 09.04.2011 15:03
od radokrno
no tak jestli o kotoučích tak tam chlazený mám..co máš za rok
Napsal: sob 09.04.2011 15:06
od radokrno
Napsal: sob 09.04.2011 15:06
od HIDEN
95 tak nechápu
Napsal: sob 09.04.2011 15:08
od radokrno
já 96 kombi motor M51 a je jedno jestli sedan či kombajn
dej si to tam do toho decodéru vin,a ono ti to ukáže co by jsi tam měl mít.v tom odkazu
Napsal: sob 09.04.2011 15:11
od radokrno
a dyt si dáš nějakej vyhedávač podle kritérií ,jak ti to může vyhodit nechlazený...třeba autokelly atd,,to neni možný přeci,zkoušel jsi to?
nechlazený tam asi taky může být ,ale většinou nabídka je na chlazený.?
nevim ,někdo ti o tom bude muset říct víc .Ale pokud to půjde tak chlazený.
Napsal: sob 09.04.2011 15:21
od Kail
Dělalo se obojí.Nepodařilo se mi přijít na to podle čeho sou chlazený/nechlazený.
Snad všechny automaty maj chlazený,ale viděl jsem chlazený i na manuálech.
Myslím si že zaměnitelný sou všechny brzdiče a kotouče ze všech modelů.Podle mojich info tam můžeš dát klidně brzdiče a kotouče z 540ky nebo m5ky.
Napsal: sob 09.04.2011 15:35
od pepino5xx
Jojo, na všechny E34 pasujou všechny brzdy. Ale komplet, třmen, kotouč i desky.
Pozor u M5 brzd 315mm, už to chce 16" kola.
Ale zase jako jediné mají chlazení náboje kola vepředu

Napsal: sob 09.04.2011 17:42
od radokrno
já mám manuál chlazenej...a řekl bych že původní

Napsal: sob 09.04.2011 18:10
od Kail
Ještě je možný že měl Touring chlazený a sedan ne,ale viděl jsem obojí s oběma variantama.
Těžko tvrdit,když je po těch letech většina aut splácanina slepená z víc kusů

.
Ale asi takhle,dávat na TDS brzdy z 520i (na chlazenej kotouč je samozřejmně potřeba i jinej třmen) jen proto abych je měl vnitřně chlazený je vyhazování peněz a škoda času.
Když už bych to řešil tak alespoň za něco co má smysl a hlavně účinek,třeba z tý 540i (má čtyřpístky?Pepino?),740i,750i...Ale to by chtělo posílit i zadek.
Druhá věc je jestli má cenu dávat takový brzdy na TDS.Je naprosto jasný že nemá,je to další vyhození peněz.Origo brzdy brzděj solidně a závodit se s tím autem beztak nedá

.
Já měl nechlazený a kupoval jsem tam vrtaný kotouče.Spíš ale protože jsem je měl za super cenu a pěkně to vypadalo,nějaký zlepšení při brždění normální člověk ani nezaznamená.Snad jen že to narozdíl od těch zkroucených předtím nekopalo do pedálu

Napsal: sob 09.04.2011 19:51
od radokrno
chceš říct ,že na mém tds mám neorigo kotouče,nebo že se dávaly dva druhy třmenů na stejný motor a kastly?nevim jak si to tedy vysvětlit,ale zajímá mě kde se sháněj nechlazený na tds.a že by se dávali na 2 tunový auto nechlazený na předek se mi nezdá...
Napsal: sob 09.04.2011 20:25
od Kail
Za prvé nemá e34 2 tuny ani zdaleka
A nevím co máš na autě ty,ale prostě z fabriky mělo nějaký TDSo vepředu chlazený kotouče a nějaký ne.Jen nevím podle čeho se to určovalo,podle mojich dosavadních poznatků na to nemá vliv ani Tour/sedan,ani manual/automat ani rok výroby.
A ano,na auto s nechlazeným kotoučem nemůžeš dát chlazený - nevejde se do třmenu.
Koupit se dají naprosto běžně oboje kotouče.
Napsal: sob 09.04.2011 20:32
od radokrno
ok jen jsem sě chtěl ujistit v tom ,že by tampřeci jenom možná měly být nechlazený,ale to se vylučuje tím ,že mám chlazený tudíž třmeny pro chlazený.dik,,,já jsem se v nabídkách nesetkal s nechlazenýma na předek ,nebo jsem je řehlížel,juknu se znova.
Napsal: sob 09.04.2011 21:55
od pepino5xx
Kail: 4 pístky jsou jen ze 750i ty lepší, né všechny je mají.
A moje má 2t dost často, taky proto mám eMkový 315mm.
To máš 1850 auto, 65 já, 50 bordela v autě a hned máš 1965kg

Napsal: sob 09.04.2011 22:24
od oldaf
TDSo v automatu mělo chlazený. Každej touring tds měl také chlazený. A pokud mělo tažné z výroby tak mělo také chlazené přední kotouče.
Napsal: sob 09.04.2011 23:02
od Kail
pepino5xx píše:A moje má 2t dost často, taky proto mám eMkový 315mm.
To máš 1850 auto, 65 já, 50 bordela v autě a hned máš 1965kg

Jenže TDSo v sedanu nemá ani 1500kg,Tour může mít k 1600kg
Bordel v autě nepočítám,to bych potřeboval na Landa "C"čko

.Teď už teda ne

...
Napsal: sob 09.04.2011 23:05
od Kail
oldaf píše:TDSo v automatu mělo chlazený. Každej touring tds měl také chlazený. A pokud mělo tažné z výroby tak mělo také chlazené přední kotouče.
Moje TDSo mělo tažný z výroby a chlazený jsem neměl.
Viděl jsem 2x TDS tour bez chlazených...
To je právě ono že člověk neví co kdo s těma autama dělal.Ale že by někdo předělával chlazený kotouče na nechlazený je asi blbost

.Stejně je to přece fuk...