Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Výměna oleje a filtrů na E39 528i 96
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
Já jsem před rokem, pár dnů po té, co jsem koupil svoji 523i, nechával v origo BMW servisu měnit olej, filtr a brzdovou kapalinu (tu doporučuji vyměnit také, hodně lidí na to se*e
). Ceny i s prací byly následující:
Práce:
Olejový servis 4AW (to jsou nějaké jejich časové pracovní jednotky)
500kč
Servis brzdové kapaliny 6AW
750kč
Materiál:
Olej 5W-40 BMW 409Kč/ks 6ks - 2658Kč
Filtr olejový 282Kč
Brzdová kapalina 1ks - 182Kč
Práce - 1250kč, Materiál 3126Kč, + DPH = 5252Kč
Pak jsem kupoval 2Ks mikrofiltru (mají to v sadě po dvou) - 1726Kč s DPH
Takže asi takto v autorizovaném servisu, nevím jak někde jinde, ale asi určitě levněji

Práce:
Olejový servis 4AW (to jsou nějaké jejich časové pracovní jednotky)
500kč
Servis brzdové kapaliny 6AW
750kč
Materiál:
Olej 5W-40 BMW 409Kč/ks 6ks - 2658Kč
Filtr olejový 282Kč
Brzdová kapalina 1ks - 182Kč
Práce - 1250kč, Materiál 3126Kč, + DPH = 5252Kč
Pak jsem kupoval 2Ks mikrofiltru (mají to v sadě po dvou) - 1726Kč s DPH
Takže asi takto v autorizovaném servisu, nevím jak někde jinde, ale asi určitě levněji

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: pon 07.04.2008 00:00
- Bydliště: u phy
ahoj nevim jak ty ale dal jsem 528i take do servisu na vymena veci a tady seznam.
spodni rameno 1904kc
olej 722kc (za 2 litry jenom ja mel 5l domu)
oil filtr 221kc
vzduh filtr 125kc
prace 1000kc
Tento rok nude to totez plus:
sloucovac na oleji pri 1500kc
jeste nejaky hadice k tomu tal 500kc.
doufam ty to pomuze
spodni rameno 1904kc
olej 722kc (za 2 litry jenom ja mel 5l domu)
oil filtr 221kc
vzduh filtr 125kc
prace 1000kc
Tento rok nude to totez plus:
sloucovac na oleji pri 1500kc
jeste nejaky hadice k tomu tal 500kc.
doufam ty to pomuze
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
jen ti napíšu co to stojí mě na 523/8 dělám si to sám, práce je to jednoduchá, teda až na ten separátor oleje, a ceny
servo atf 250
chladič 300
brzdovka 150
olej i s filtrem 5w40 8l 1500
separátor 1300
filtr vzduchu 100
vzduchový mikrofiltr 800
olej převodovka 300
olej difec 400
sice se trochu zašpiníš, ale když máš kde a jak auto na hodinku nebo dvě zvednout, tak je to v podstatě za 5000 vyměněny naprosto všechny kapaliny v autě krom klimy, a k tomu připočti 900 za oba řemeny a tak 1800 max za svíčky, takže po koupi E39 ji dáš vše co potřebuje za cca 8000 bez práce
servo atf 250
chladič 300
brzdovka 150
olej i s filtrem 5w40 8l 1500
separátor 1300
filtr vzduchu 100
vzduchový mikrofiltr 800
olej převodovka 300
olej difec 400
sice se trochu zašpiníš, ale když máš kde a jak auto na hodinku nebo dvě zvednout, tak je to v podstatě za 5000 vyměněny naprosto všechny kapaliny v autě krom klimy, a k tomu připočti 900 za oba řemeny a tak 1800 max za svíčky, takže po koupi E39 ji dáš vše co potřebuje za cca 8000 bez práce
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 928
- Registrován: pon 15.11.2004 01:00
- Bydliště: Rakovník / Karviná
- Klubové ID: 1823
bacha taky na rok výroby, někdy od 98roku do 2000 se už dával taky motor M52TU, kam patří NGK BKR6EQUP. Já mám rok 99 a kupoval jsem přímo na http://www.ngk.cz a jeden! kus stojí 419kč...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 171
- Registrován: ned 28.02.2010 01:00
- Bydliště: Klášterec nad Ohří , Ústecký kraj
U 523i je to takto:
Do 08/98 se dával motor M52 B25 VANOS
pozná se nejlíp podle sacího potrubí,tento ho má zahnuté,obr.zde:
http://www.motor-talk.de/out?url=http%3 ... m%2F14.JPG
a od 09/98 se dával motor M52 B25 TU Doppel VANOS
ten má sací potrubí shora ploché,obr. zde:
http://www.motor-talk.de/out?url=http%3 ... 05_832.jpg
detail na rozvody:
http://www.motor-talk.de/out?url=http%3 ... 13_832.jpg
Do toho novějšího motoru moc velký výběr svíček není,jsou defacto jen 2 typy :
NGK BKR6EQUP
http://www.e-autodily.com/product/3827766/
BOSCH FGR7DQP
http://www.carsshop.cz/katalog/produkt/4088583
viz: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
Olej dávám tento:
http://www.vasoil.cz/detail/texaco-havo ... /texaco-1/
filtr cca 200kč.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
Do 08/98 se dával motor M52 B25 VANOS
pozná se nejlíp podle sacího potrubí,tento ho má zahnuté,obr.zde:
http://www.motor-talk.de/out?url=http%3 ... m%2F14.JPG
a od 09/98 se dával motor M52 B25 TU Doppel VANOS
ten má sací potrubí shora ploché,obr. zde:
http://www.motor-talk.de/out?url=http%3 ... 05_832.jpg
detail na rozvody:
http://www.motor-talk.de/out?url=http%3 ... 13_832.jpg
Do toho novějšího motoru moc velký výběr svíček není,jsou defacto jen 2 typy :
NGK BKR6EQUP
http://www.e-autodily.com/product/3827766/
BOSCH FGR7DQP
http://www.carsshop.cz/katalog/produkt/4088583
viz: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
Olej dávám tento:
http://www.vasoil.cz/detail/texaco-havo ... /texaco-1/
filtr cca 200kč.
_________________
E39 523i r.v.1999 M52B25TU DoubleVanos OrientBlau/dunkelblau
-
Brátn
- Moderátor
- Příspěvky: 3369
- Registrován: ned 23.03.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1860
- Kontaktovat uživatele:
ano jsou "jen" dva typy svíček, ale jsou jen dva napsány v ETK, když se podíváš přímo u výrobce, tak za každou z nich vyrábí iridiovou náhradu nebo jiný počet elektrod atd atd, v BMW říkají pouze svíčky, které mají v ETK, výrobci svíček tvrdí, že technologie jsou dál než před více jak 12 lety a proč nejezdit s novou technologií, která je na motorech taky testována
sám jsem dlouho jezdil na originálech podle ETK, iridia jsem zvolil kvůli jinému spalovacímu systému a předělání auta na LPG, pokud bych auto nepřestavoval, tak budu jezdit vesele dál na originálech i kdyby měly stát 500 za ks
sám jsem dlouho jezdil na originálech podle ETK, iridia jsem zvolil kvůli jinému spalovacímu systému a předělání auta na LPG, pokud bych auto nepřestavoval, tak budu jezdit vesele dál na originálech i kdyby měly stát 500 za ks