Stránka 1 z 1

Napsal: úte 29.03.2011 20:50
od vosak
Dneska se mi během jízdy rozsvítilo mazání na volnoběh problikává a při otáčkách svítí kontrolka mazání.Samozřejmě oleje tam má dost.Motor běží hezky.Čidlo jsem vyměnil .A co teď ??????Setkal se někdo s tímdle problémem?Budu rád za každý nápad mám svou pětku rád a nerad bych jí odepsal.Má najeto 270 000.R.v.94.touring.

Napsal: úte 29.03.2011 21:00
od beny-maser
před rokem se mi stalo něco podobného a problém byl nedostatečně utažená řemenice na klice a nasledně se přetrhl klínek,ten klínek nemá přímý vliv na čerpadlo, ale jak se protáčela ta řemenice tak byl problém. Taky mohlo odejít čerpadlo,ale jako první bych kouknul po tomhle. Jakej má motor zvuk?

Napsal: úte 29.03.2011 21:45
od ACDC
Beny má pravdu, to samé se stalo bráchovi na tds. Párkrát bliklo mazání a pak jsem ho musel odtáhnout. Je to hrozně debilně řešený... Zkusit mazací tlak, což je ale dost problem. Vyndat snímač tlaku, napojit měřak....... Asi bych s tím osobně vůbec nejel.

Napsal: stř 30.03.2011 22:45
od vosak
Dík za rady dnes jsem koupil úplně nové čidlo na mazání a je to ok,ale sám jsem tomu nechtěl věřit.Loni na podzim jsem dělal gufero na klice radši zkontroluji ten šroub.

Napsal: čtv 31.03.2011 06:07
od VlastikS
vosak píše:Dík za rady dnes jsem koupil úplně nové čidlo na mazání a je to ok,ale sám jsem tomu nechtěl věřit.Loni na podzim jsem dělal gufero na klice radši zkontroluji ten šroub.



Proboha jaké gufero na klice? Snad né tohle?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

Napsal: pát 01.04.2011 12:29
od VlastikS
Řemenice kliky pohání klínový řemen a člověk se toho šroubu, který drží tu řemenici, nesmí ani dotknout i kdyby to bylo "povolene" jak by si myslel, jakmile se ten šroub dotahuje nebo povoluje, zlomí se vevnitř malilinkaný klíneček a to má za následek, že začne prokluzovat to ozubené kolečko. A to ozubené kolečko pohání olejové čerpadlo. To znamená, že je otázka času kdy bude motor zadřen. Opravit to lze sundáním "prsou" motoru a přitom se může prokontrolovat ozubený rozvod a vyměnit napínáky a vodící lišty řemenu těsnění atd.
Ze spod vany se tam dostat nedá...
Pokud se tak stalo rozhodně nejezdit. Čidlo to nepozná tak dokonale přesně. Stačí 5km, jak to problikává a už je pozdě.

Napsal: ned 10.04.2011 21:19
od vosak
Tak opravdu to bylo jen čidlo.Šroub jsem zkouknul a jje to ok,ted to zase šlape jak má,oprava za 185Kč.Díky.