Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E34 pruziny a tlumice

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Bohhy »

Zdravim, mam to tady procteny, ale stejne z toho nejsem uplne nejmoudrejsi. Mohl by mi nkedo poradit jakou kombinaci zvolit?

Doted sem mel na aute podvozek KW 40/40 + k tomu 19" s 235/35-19.
Dobry na paradicku a paradne to sedi, ale jelikoz bych chtel auto posunul do upravy na delsi a pohodlny trate, tak bych potreboval poradit co nejlepe zvolit. Nechce se mi tam davat uplne puvodni origo podvozek, protoze ten jak se vi je u vsech E34ek vepredu hrozne nakoplej a vzadu naopak utahanej. Jelikoz planuji se vratit k 17kam BBS RC090, ktere mam pripraveny, tak bych nejradis nejaky kompromis aby to bylo pohodlny, ale zaroven aby to nevypadalo jak nakopnuta koza.
Napadla me krajni varianta uriznout kousek pruziny na predku a dat podlozky na zadek. Ale nejradsi bych nejaky Mkovy pruziny nebo podobne.Aby to proste vypadalo jako auto a dalo se s tim normalne vejletit :-)
Kazdopadne origo varianta, tech tuningovejch podvozku uz sem si uzil az az :roll:
Predem vsem diky za navrhy.
pepino5xx
Registrovaný
Příspěvky: 2506
Registrován: úte 15.04.2008 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1859

#2 Příspěvek od pepino5xx »

Něco 30/10, pohodlný i drží krásně stopu.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#3 Příspěvek od beny-maser »

já bych předek snížil jen částečně a zadek dal origo a taky gumy udělaj hodně na nízkoprofiláčích to bude furt tvrdý i s origo podvozkem. Ten předek bych snížil max o 30 víc ne, spíš míň aby to sedlo s utahaným zadkem do roviny,momentálně to mám na svém a celkem rozumný kompromis, víc bych do toho nešel.
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#4 Příspěvek od ARMAN »

eibach děla sniženi jako mtech, sachs děla nahradu mtech tlumičů prodava je elit myslim

http://www.eibach.cz/vypis.php?par_id=670&cat_id=1178

jinak tady je nějake čteni jestli jsi ještě neviděl http://www.bmw4life.com/shocksSpringsGuide.htm

takhle vypadaj vogtlandy+bilsteiny
Obrázek
nebo
ObrázekObrázek

pro srovnani eibach pro-kit vypadaj nejbliž k Mtech sniženi
Obrázek

a eibach sportline
Obrázek
Bohhy
Registrovaný
Příspěvky: 455
Registrován: úte 11.05.2004 00:00
Bydliště: Beroun
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Bohhy »

Nasel sem starou fotku jak to vypadalo driv, ted je to uz s origo naraznikama.

Ale tahle kombinace je tvrda jak poleno. Pneumatiky tam budou 235/45-17 (origo rozmer) a nejvic by se mi zamlouvalo podle obrazku neco jako Mtech, nebo eibach sportline. jen doufam ze v tyhle kombinaci se 17kama to bude pouzitlny na dovolenou :-)

Obrázek
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#6 Příspěvek od ARMAN »

o tuhosti je to vic rozepsany v odkazu co jsem daval, fota jsem našel na internetu ruzně na forumech kde se o těchto podvozcich bavili takže to tak i ber, tady je i info o sniženi předku+zadku
Pro-kit http://tinyurl.com/62yey3y
Sportline http://tinyurl.com/66fpxmz

na 19kach to musi mlatit i na origo potvozku :D 17ky by měli ok ja jsem zatim podvozek v dobrem stavu neměl a na 235kach to bylo ok, na 15kach ale uplně žužo :D

tady je zrovna diskuse mluvej tam i o eibachu http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1625862
Odpovědět