Stránka 1 z 1
Napsal: stř 23.03.2011 19:45
od dylinar
Ahojte mám 530d rok 2000 a newim kde mam pod kapotou najit servo a nadobu na doplneni nebo tak neco..děkujuuu

Napsal: stř 23.03.2011 19:55
od Sweden
Here:
Napsal: sob 02.07.2011 18:59
od Dettektorr
hoši sem lama. Dneska mi zničehonic ztuhlo servo. Při jízdě se mi to zdá v pohodě ale při stání je to citelně tužší takže točit volantem dlaní na místě nejde. Každopádně když vypnu klíček tak volant ještě o poznání víc ztuhne a otočit volantem téměř nejde. Z toho usuzuji, že servo běží, ale jen tak na půl výkonu. Koukal jsem pod víčko, ale nevím co je ryska pro kapalinu jestli ten čuráček co je ze spoda na víčku anebo ta podlouhlá mezera v hrdle. Tuším že ve výpisu výbavy jsem měl servotronic. Prosím jak moc dolít kapalinu a kde to měřit. Snad to tím vyřeším. Děkuju všem za eventuelní pomoc. Zdar.ůl výkonu. Koukal jsem pod víčko, ale nevím co je ryska pro kapalinu jestli ten čuráček co je ze spoda na víčku anebo ta podlouhlá mezera v hrdle. Tuším že ve výpisu výbavy jsem měl servotronic. Prosím jak moc dolít kapalinu a kde to měřit. Snad to tím vyřeším. Děkuju všem za eventuelní pomoc. Zdar.
Napsal: sob 02.07.2011 19:02
od Dettektorr
jinak model mám 530d r.v. 01. Píšu z mobilu tak mi to dělá divy v textu.
Napsal: ned 03.07.2011 11:54
od Dettektorr
tak včera večer se záhada serva vyřešila sama. Omylem jsem u krámu na 15 minut zaparkoval s kolama vytočenýma úplně vpravo a po příchodu zpět servo začlo fungovat. Netuší někdo proč? Mohlo se třeba odvzdušnit? Díky.
Napsal: ned 03.07.2011 19:56
od Piotr
taky jsem nedávno řešil servo u své E39 530D, začalo při zatáčení celkem znatelně hučet a bylo to cítit i ve volantu, měl jsem kapalinu pod rysku, tak jsem pro jistotu kouknul jestli kdesi cosi neteče, dolil a je to zatím OK i když mám občas pocit že je servo obecně celkem tuhé. Jinak ryska je právě ten "čůráček" ze spoda na víčku, jsou tam 2 úrovně ve smyslu hodnoty min - max a co se pamatuju kontroluje se to jen přiložením víčka zpět (v odšroubovaném stavu). Pro odvzdušnění by mělo stačit párkrát protočit plný rejd tam a zpět a hotovo