Stránka 1 z 1

Napsal: pon 21.03.2011 00:46
od macomen
Zdravim, v zime mi z niceho nic nastal problem se startovanim 530D E60 r.v. 2004. V mrazech to z niceho nic tahalo pri startovani, kdyz to dlouho stalo, ale nechtelo chytit, po pripojeni k jiny baterce silnyma kabelama to chytlo hned. Vymenil sem baterku, ale nechyta stale, i kdyz ted jak se oteplilo to neni tak hrozny. Napr. ted v tydnu to jakz takz chytlo ob den, ale jak se na vikend ochladilo, auto stalo od patku a v nedeli brzo dopolko nechtlo vubec, odpoledne, kdy bylo o 5 st vic uz jo... Kdyz se s autem pak jede a zastavi, vypne se motor, tak potom chyta na hned...
Baterka je nova a toci, je mozny, ze odesly zh. svicky, ze na ne ma vliv venkovni teplota? Nebo muze baterku neco vybijet, ci treba neco jineho jako starter?
Na diagnostice sem nebyl a na palubce nic nestviti a jeste pred zimou to chytalo okamzite...
Dekuji za reakce

Napsal: čtv 24.03.2011 23:29
od totti20
Pravděpodobně starter. Mám to samé a zítra jdu do servisu na výměnu / opravu. U tyhle modely na to prý "trpí". Ale co se týče motorů, tak jsem naprostý laik, takže jenom píši co mi řekli.

Napsal: pát 25.03.2011 11:58
od eEDOo
hi,

chod na diagnostiku co ti povedia tam.
ja som mal podobny problem. Shavice nove a ked bola zima motor nechytal na vsetky valce.
Zavada - odidena jednotka zhavenia (Glow plug unit) nova cca 110Euro.

Zavada sa prejavovala aj tak, ze stale vypisovalo chybne zhavice na diagnostike.
GLOW PLUG CYLINDER X - Short to Ground apd...
GLOW PLUG CONTROL UNIT - No communication via Bit Serial Data interface

Ak ti toto vyhodi a mas nove zhavice, tak na 90% mas pokazenu tu jednotku. Toto je casta zavada tichto motorov.

Na slovenskom fore som urobil aj navod ako som ju menil, pohladaj.