Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Nivo regulace - teče ventil regulační

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
extreme
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 18.04.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1330
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od extreme »

Zdravim.. v prvni rade bych rad podotkl, ze jsem minule dve hodiny ztravil prohledavanim for k teto problematice. Jedna se o e 34 525iX... kdyz jsem pred rokem a neco pozoroval unik.. prosakovani ventilu regulacniho nevenoval jsem tomu pozornost, cas plynu.. az pred pul rokem jsem zjistil ze hladina oleje je fuc.. resil jsem narychlo olej. pamatoval jsem si barvu a oznaceni na vicku.. nicmene olej se sehnal nejspis jiny.. (bojim se ze jsem udelal chybu). Nicmene nivo uz tenkrat bylo dosti tvrde.. predpokladam, ze uz tam byl problem.. nu a vcera.. po dalsim pul roce od doliti oleje (asi nespravneho) se stalo to, ze registruji staly prusak oleje z ventilu. Prosakuje to vedle osicky tahla.. zdsa se tam byt jaka si ucpavka.. je to pomerne orezle za tech 20 let.... nikde jinde prusak nesleduji... PROSIM CO JE PRICINOU.. ??? Nespravny olej..?? (cetl jsem tu, ze nespravyn olej muze zapricinit prusak... nejsem s tim ztotoznen nicmene nikdo nemuze znat vse)... odesel ventil..? Pripadne ma nekdo zkusenost s vymenou..? vrfakoviste..?? novy.. kolik stoji opkolni hadice..?? Vsechny jsou orezle a vubec nedavam nadeli tomu, ze ty trubky vydrzi povoleni... prosim potrebuji poradit.. pripadne jakekoli nazory.. prokousu se tim.. jsem na aute zyvislej.. ted jsem v haji bez nej... dekuji
extreme
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 18.04.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1330
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od extreme »

doplneni, prusak = prutok. vylozene to tece.. dekuji a omlouvam se za preklepy.
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od miloshm »

Já to řešil loni v létě. Mechanik tam nalil jiný olej a výsledkem bylo, že po pár desítkách km začalo téct čerpadlo... :( Následovala výměna čerpadla a nalití správného oleje. Jestli máš pérování (vzadu) hodně tvrdé, tak to budou zřejmě děravé membrány v baňkách. Mě čeká jejich výměna na jaře. Hadice a trubky budu určitě dávat taky nové.
Hodně štěstí při opravě!
PS: Označení oleje máš na víčku a v BMW ho určitě budou mít.
extreme
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 18.04.2006 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 1330
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od extreme »

No ja jsem to vyresil prozatim tak, ze auto dnes ma pred sebou posledni jizdu.. od pristiho tydne bude odstavene a zacne dlouho oddalovana kompletni rekonstrukce postupna.. doufam, ze neumru az budu platit vsechny poskozene dily.. zacnu na zadni casti s tim, ze komplet rozeberu a vyndam celou napravu vsechny trubky nadrz hadice atd.. komplet vyvarim zadni cast karoserie a pak vse naskladat zpet s tim, ze vymenim vse poskozene.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#5 Příspěvek od ajfel »

drzim place, at to klapne ... skoda, ze ixo v zime stoji ... :)

mi ten regulacni ventil tak slzel ... celou dobu, nic zasadniho, za 5 let jsem dolil pul litru pentosinu ..
nic se nastesti nezhorsovalo a vse fungovalo, jak melo :)
Odpovědět