Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 27.01.2011 17:29
od pepa540
Zdravim všechny bmw kutili

Mám problém asi jeden z mála problémů kterej může nastat. Nedobíjí alternátor a chci se zeptat jak ho mám vyndat. Ne že bych byl nešikovnej a nepřišel na to sám ale venku je zinma tak se s tim nechci rozčilovat a jít aspoň trochu na jistotu. kdyby teda byl někdo tak hodnej a jednoduše popsal vyndání altíku byl bych vděčnej

je to BMW e39 motor 4,4 rok 96. a kdyby ještě někdo věděl o nějaký stránce kde prodávaj uhlíky a ten modul co se v tim sere bylo by to super

děkuju za každou užitečnou radu nebo odkaz

Napsal: čtv 27.01.2011 20:04
od pepa540
Tak poradí někdo nebo to je bmw tajemství?

já bez toho auta umřuuuuu

Napsal: čtv 27.01.2011 22:09
od signum
Nechci tě strašit,ale dělal jsem to na mojí X5 4,4 rv 2000. Jestli ho máš vodou chlazený ,tak si připrav 17.000 na repas od BOSCH-e ,protože ti ho nikdo neopraví a navíc jak je vodou chlazený, tak jsem při tom vyměnil vodní pumpu ( musela se sundat) , všechny kladky a řemeny a byl jsem v tom za slušný ranec.Co jsem se díval to ETK, tak tam dávali oba typy

Napsal: čtv 27.01.2011 22:36
od Player1
v roce 96 by ještě neměl být vodou chlazenej, dával se tuším až k Vanos motorům. Jinak si myslím, že to půjde jedině spodem, ale vlastní zkušenost s tím naštěstí nemám.
Napsal: čtv 27.01.2011 23:11
od pepa540
tak já mám nahoře ještě jednotku lpg takže sem právě přemejšlel kudy pujde ven, je to jako ježek v kleci

Napsal: čtv 27.01.2011 23:40
od pepa540
jinak voda k tomu nevede je tam jen taková plastová mrcha asi na vzduch jestli to dobře chápu. jéj to už to vidim jak se budu zítra vstekat u toho

Napsal: sob 29.01.2011 10:16
od Frosty
Ježiši, co to zase řešíte za hovadiny, alternátor je na třech šroubech M8 a normálně ho vytáhneš, nevidím v tom žádný problém. Polopaticky : sundáš drážkový řemen, povolíš a dáš si na stranu napínák toho drážkového řemene,demnotuj náfuk chlazení alternátoru, pak povolíš ty tři šrouby, ODPOJ AKUMULÁTOR, vycvakneš konektor od elektriky z alternátoru a ten vyndáš. Musíš si sním trochu zakroutit kolem hadic od olejového filtru.
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola.

Napsal: sob 29.01.2011 11:09
od milo
Napsal: sob 29.01.2011 17:02
od pepa540
Frosty píše:Ježiši, co to zase řešíte za hovadiny, alternátor je na třech šroubech M8 a normálně ho vytáhneš, nevidím v tom žádný problém. Polopaticky : sundáš drážkový řemen, povolíš a dáš si na stranu napínák toho drážkového řemene,demnotuj náfuk chlazení alternátoru, pak povolíš ty tři šrouby, ODPOJ AKUMULÁTOR, vycvakneš konektor od elektriky z alternátoru a ten vyndáš. Musíš si sním trochu zakroutit kolem hadic od olejového filtru.
Doufám, že se tady za chvíli nebude řešit výměna píchlého kola.

zde se projevuje vysoce pokročilá arogance. děkuju za radu pane šéf!!!

Napsal: ned 30.01.2011 12:24
od antone39
no na 540 nevim ale zda by jsi ho potřeboval opravit tak ti ho udelam sem ale z brna
Napsal: ned 30.01.2011 18:56
od pepa540
antone39 píše:no na 540 nevim ale zda by jsi ho potřeboval opravit tak ti ho udelam sem ale z brna
spíš by mě zajímalo jestli se daj měnit ty snímaci kroužky nebo jestli to je celý na vyhození

Napsal: ned 30.01.2011 19:06
od starML
Návod na demontáž altíku je tady
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/00/13/25 . Ale s tím LPG Ti bohužel neporadím.

Napsal: ned 30.01.2011 19:14
od antone39
jjo krožky jdou take vymenit jak u bosch tak aj u valea take uhliky proste vše akorat pokud maž chlazeny vodou tak s tema krožkame uš přesne nevim delal sem to pouze u mercedesu
Napsal: ned 30.01.2011 20:56
od pepa540
altík mám venku už od soboty:-) nakonec šel spodem, nebylo to tak hrozný jak mě všichni strašili. to kdybych věděl tak se ani neptám. stejně jsem se ptal akorát proto abych šel víc najistotu a nepřemejšlel co to ještě kde drží jestli mě chápete. holt jsem sis tim musel zase poradit sám ale nakonec v pohodě, zítra vezu altík k opravářoj tak to dá snad do kupy a nebudu mit žádný starosti

děkuju všem za rady
